Angelique80
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mun on pakko valittaa. En tiedä onko tää pysyvä tila vai meneekö ohi kun vauva kasvaa... Mut munsta on tullu tosi tyhmä! Eikä tää nyt ole mitään lässyti lää vaan ihan oikeasti tyhmä. En muista oliko aiemmista tällasta vai onko lapsimäärä nyt niin iso että aivot surkastuu... Esimerkiksi esikoisen syntymäpäivä. Ei jumalauta ku mä unohdan sen koko ajan... Ikinä ole unohtanut lapsieni syntymäpäiviä nyt olen jo kolmesti sopinut samalle päivälle menoja ja sit tyttö jotenkin innoissaan selittänyt taas juhlistaan ja siinä kohtaa aina muistan että niin jooooo, ne synttärit! Tietty on tässä ny ollu kaikenlaista tekemistä ja poika on kohta viikon itkeny öisin tunnin /parin tunnin välein, en tiiä mitä ku mikään hätä ei ole...
Hartiaseudun jumit on taas ehtiny niin pahaksi että tähtisateita näkyy vähän väliä...
Elätän vielä toiveita että tyhmyys ei olis pysyvää vaan juurikin noista kiinni...
Hartiaseudun jumit on taas ehtiny niin pahaksi että tähtisateita näkyy vähän väliä...
Elätän vielä toiveita että tyhmyys ei olis pysyvää vaan juurikin noista kiinni...