Lilialle peukut pytyssä, ettei ole mitään vakavaa. Tulehan huomenna kertomaan, mitä ultrassa selvisi.
Mä näin viime yönä (tai aika aamua se jo oli) unta, että mulle tuli kekenmeno. Heräsin tosi ahdistuneeseen oloon ja se unen itku melkeen jatkui herätessä. Piti vähän aikaa miettiä, mikä oli totta ja mikä unta. Onneksi se oli vain unta! Oletteko muut nähneet unia nyt entistä enemmän? Toisilla se taitaa kuulua raskauteen, että näkee unia normaalia enemmän.
Sain muuten ylimääräisen neuvola-ajan ensi tiistaille (silloin rv 5+5), koska neuvolasta pitäis jo nyt laittaa lähete äitiyspolille. Lääkäri siellä polilla sitten arvioi pitäiskö mun käydä varhaisultrassa siellä, vai meenkö vasta nt-ultraan. Neuvolassa katotaan näkyykö alkio jo niiden ultralla. Toivottavasti näkyy, niin sais omaa mieltä vähän rauhoitettua.
Meillä on täällä kyllä niin IHANA neuvolantäti (hän on koulutukseltaan kätilö)! Hän on niin ammattitaitoinen, empaattinen ja helposti lähestyttävä ihminen. Mutta neuvolalääkäristä ei voi kyllä sanoa samaa, hän on kylmä nainen.