Järkytyin tosi paljon tuosta Kittulin tarinasta
Itse jo olin ajatellut, että saa jo huokaista, kun on raskaus jo näin pitkällä (rv. 35 mennään). En edes voi kuvitella, miten kamalalta voi tuntua, että menettää pikkuisensa. Pakko alkaa itsekkin niitä liikkeitä laskemaan ja kuullostelemaan masuasukin vointia. Pikkuinen liikuskelee yleensä vilkkaimmin näin päivisin, varsinkin syönnin jälkeen. Onneksi, niin saa yöt nukkua rauhassa.
Itse olen ensimmäistä viikkoa äippälomilla. Neuvolassa ja labroissa on kyllä saanut juosta. Sai jo pelätä raskausmyrkytystä, mutta onneksi oli kaikki labrat kunnossa
Nyt olen vain levännyt, ulkoillut ja kuunnellut musiikkia (kun pikkuinen tykkää). Eipä sitä töissä olisi enään jaksanutkaan. Saa alkaa rauhassa keskittymään pikkuisen huoneen laittoon, joulun odotukseen ja synnytykseen.
Harjoitussuppareita täällä on päivittäin, mutta onneksi ei ole yhtään kivuliaita, vain epämiellyttäviä ja levolla melkein aina laukeaa.Vauveli on jo ollut kolmisen viikkoa raivotarjonnassa, joten painaa alakertaan ja välillä potkii tosi kovaa kylkiin, niin, että sattuu.
Koirat vähän ihmettelevät, kun on "mamman" tahti hidastunut. Ei pysty enään kävelemään samaan tahtia pitkiä lenkkejä. Vähän jänskättää että miten noi koirulit reagoi uuteen perheenjäseneen.