Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietinpä vain, että miten teillä toi (vuode)lepo onnistuu kotona jos siellä on taapero hoidettavana ja on yksin kotona? Syödä kun täytyy ja mahdollisesti vaippoja vaihtaa yms.
Tiistaina käytiin taas kasvukontrollissa. Painoa pienellä oli nyt 1800 g. Neljään viikkoon siis painoa tullut 600 g. Ihan alakäyrän tuntumassa mennään edelleen, mutta omalla käyrällään eli kai se on sit ok. Heti joulun jälkeen taas kontrolliin.
Rv 33+2
Mä oon kans käyny noissa kasvukontrolleissa. Edellinen oli rv 32 ja silloin painoksi arvioitiin 1300g. Kasvu oli alakäyrällä mutta lääkäri sanoo että ei ole huolta ja vauva on siro. Nyt sitten maanantaina uusi kontrolli. Esikoisesta kävin kans ja rv33 paino arvio oli 1800g. Esikoinen syntyi 38+4 ja painoi 2570g
Mulla oli jännä tilanne ku tutkittii vaavien paino arvioita. Tähän mennessä a-poika ollut isompi, mut nyt rv 32+5 käänty ihan päälaelleen :-D nyt b-tyttö on isompi. Mut onneksi painoeroa on vaan 200g. A-poika siis 1999g ja b-tytsy 2200g :) kuites virtaukset oli ok. Näin hassusti vaa käyny <3
Vauvoillemme tehokas loppuaika masuissa ja reipasta kasvua!

Hui, huomenna viimein se päivä, jolloin mut ja kaksi masuasukkia tuomitaan. Päästäänkö kotia lepäileen vai jatkuuko lepo osastolla. Kaipaan nii kaikkea. Ulkoilmaa ja jouluhommeleita :)