Joulukuun juttelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja anhe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yhdessä kasassa ollaan vielä!
Tänään aamulla ruvetaan käynnistämään :)
Edellinen kun ollut sektio niin aloittavat aika rauhallisesti.
Jos kohdunsuu tarpeeksi auki niin puhkaisevat loputkin kalvot. Jos taas ei niin aloitetaan tabletilla kypsyttely :)
Kyllä jännittää kun ei ole ennen käynnistetty! :D

Vihdoin ja viimein tännekkin uutisia!
Käynnistys kesti 4 päivää ja eilen illalla syntyi täydellinen pieni prinsessa! <3 :)
Oli todella tiukassa tuo käynnistyminen ja alkoi jo usko ja voimat loppua kun kohdunsuulla ei tilanne edennyt kuin max 6cm.
Kaksi päivää cytotec tabletteja ja kaksi päivää oksitosiini tipalla!
Olin jo varma leikkaukseen joutumisesta kun tulehdusarvotkin alkoivat vähän nousta jo, mutta luojankiitos oksitosiini tehosi ja pikkuinen syntyi ilman infektiota :)
Synnytys oli lopulta todella nopea, 4 tuntia säännölliset supistukset ja 2min ponnistus!
Ja pelkän ilokaasun voimilla selvisin :)
Pieni kävi lastenosastolla noin tunnin ajan seurattavana mutta kaikki oli oikein hyvin ja pääsi kanssani osastolle ja viime yö nukuttiin vierekkäin! :)
Kyllä oon onnellinen <3
Laitan lisätiedot tuonne syntyneet sivulle :)

Onnea paljon toinen :) tääl on nyt neitivalta syntyneissä :) saad nähä jatkuuko neitivalta loppuun saakka :)

Mulle iski joulumieli :p Näköjään matonpesua myöten. :hilarious: Mut ihanaa, tänään esikoisen joulujuhla päikyllä ja huomenna miehelläki vika työpäivä ennen joululomaa.

Takaisin