Joulukuun juttelut

Kyllä mä oon ostanu käytettynä kaikkea tavaraa ja vaatetta jos on hyväkuntoista. Myös turvaistuimia ja kaukalon. Vauva-aika on niin lyhyt etten viitsi päätä huimaavia summia siihen investoida, jos käyttökelpoista tavaraa on muutenkin saatavilla.
 
Toki käytettynä voi ja kannattaa ostaa! Ainut tuo turvakaukalo joka vähän mietityttää. Pyöräilykypärää isommalle en myöskään ostais varmaan käytettynä. (tosin lasten pyörällä kaatumiset ehkä pikkasen yleisempiä kuin vauvojen kolarit!!!) Käytetyt rintapumput myös vähän epäilyttää ajatuksena... vaikka nehän kai voi keittää? Ja lainataanhan niitä sairaalastakin...
 
Joulukuuhun vielä hiukan turvaistuinasiaa.. :) Käytettyä turvakaukaloa mekin mietimme, mutta tultiin sitten siihen tulokseen, että ikinä ei voi olla liian varovainen tällaisessa asiassa. Sellaisia tuttuja kun ei ole, että voisi ostaa, niin ihan tuntemattomiin pitäisi luottaa. Tutulta uskaltaisin minäkin ostaa. Eikä tuo uutena paha ole loppujenlopuksi, meneehän se sitten seuraaville lapsille, tai itse voi yrittää jollain tutulle myydä. :)
 
Me ostettiin telakka ja kaukalo käytettynä fb-kirppikseltä. Kriteerejä oli ikä ja kolaroimattomuus. Kaukalo on myyjän mukaan 2014 ostettu ja kolaroimaton, tähän luotan, vaikkei tietysti sata varma ikinä voikaan olla.
 
Takaisin
Top