Tervehdys,
Bofink sullako menee vielä saappaat jalkaan, wow! Mulla ei mene enää edes omat kumisaappaat kun pohkeista ottaa kiinni, mistään muista talvisaappaista puhumattakaan

Mukavaa pikkujoulua! Mulla kans on huomenna työpaikan epäviralliset pikkujoulut ja ihan Reinoissa meinasin itse mennä :D Loppusyksyllä vielä töissä ollessani ostin äitiysmalliset suorat housut, MUTTA NE EI MAHDU ENÄÄ JALKAAN

Että olipa pitkä hyöty siitäkin ostoksesta, rrkele. Siis pikkujouluihin mennään näissä samoissa farkuissa mitä muutenkin pidän joka paikassa, jee... Onneksi kyseessä on oikeasti tavallista epävirallisempi ja kotoisampi pikkujoulujuttu, ja haittaisko tuo nyt jos paisunut ja väsynyt mammalomalainen ei nyt niin tip top olekaan... :)
Hei, sisäänpäin kääntyneille nänneillehän on olemassa myös pieni apuvälinekin, nänninkohottaja: http://www.apteekkituotteet.fi/Lansinoh-Naenninkohottaja-1-kpl
Oliskohan siitä apua niille joilla tämmönen ongelma?
Kyllä voi ostospäivä kaupungilla väsyttää...

Ja kaikki paikat ihan täynnä ihmisiä! Varmaan monet ottaneet tän lyhyen viikon lomaksi jouluostoksia varten, kun ei kai arkipäivisin normaalisti noin paljon sakkia voi kaupoilla olla. Onneksi sain suunnilleen ne mitä etsinkin. Ostoskoriin tarttui pari perus imetystoppia, lansinohhia, nenäfriida, vauvalle pehmonen viltti jne. Ja itselle uusi pyjama :) Ei jaksais enää lähteä mitään shoppailemaa. Onneksi me ei tänä vuonna hankita mitään joululahjoja kellekään, ku odotellaan tätä yhtä potkivaa pakettia saapuvaksi.
Koittakaahan levätä naiset! Varsinkin te joilla uniongelmia tai verenpainetta jne.