Moikka kaikille pitkästä aikaa!!
Meillä teki läppäri muutama viikko sitten tenän ja tänään saatiin uusi

Lukenut olen välillä, mutta tämä uudistettu foorumi ei ole mitenkään kamalasti houkuttanut.... Nyt päätin nyt sitten kokeilla tätä. Ei kyllä ole ollenkaan parannusta edelliseen
Omaa napaa siis tulossa: Olen ollut nyt viikon saikulla. Ei selkä ja lantio enää kestä työntekoa. Minulla on ollut aina löysät nivelet ja ovat nyt löystyneet lisää.... jatkuvaa vihlomista ja kipua. Auta armias mikä tunne on sauraavana aamuna, jos vaikka on innostunut tekemään suursiivouksen. yksin. Tällä hetkellä saikku kestää 26.pvä asti. Jatkoa saan sitten jos haluan.
Minulla alkoi maidontulo pari viikkoa sitten, ja olen nyt joutunut käymään verikokeissa. Kilpirauhas lääkitykselle joudun ainakin loppuraskauden ajaksi ja tutkivat vielä jonkin hormonin tuotantoa mitä on kuulema liikaa.... tiedä häntä. Ei kuulema onneksi mitään vaarallista ainakaan.
Käytiin viikonloppuna äidin kanssa joulumarkkinoilla ja mukaan lähti villapuku sekä lampaantalja. Tänään sain ostettua kaikki joululahjat ja postitettua kortit. Onneksi kaikki on ajoissa hoidettu, kerrankin :D Joulun jälkeen olisi sitten tarkoitus käydä hankkimassa vaunut ja kaikki isommat mitä on vielä hankkimatta. Muuten olen kaikki vaatteet jo pessyt, silittänyt ja viikannut kaappiin :) Olen aikataulussa, mutta silti välillä meinaa stressata, että jotain unohtuu.......
Oli vissiin peloista puhetta täällä. Minua ei synnytys pelota (vielä) ollenkaan, vaan enemmänkin se, jos joudun leikkauspöydälle. En ole koskaan joutunut sairaalaan tms. Siksi se, että minun maha aukaistaan, tuntuu karmivalta! Mutta eiköhän se loppupeleissä ole sitten ihan sama mitä kautta lapsi tulee maailmaan, kunhan saadaan vaan ulos :)
Minunkin avomiehelleni on tullut pari kertaa tämän raskauden aikana kriisi. On repässyt ihan kunnolla pariin otteeseen, mutta on pakko olla ymmärtäväinen, sillä miehet eivät ymmärrä lapsen tuloa samalla tavalla kuin me, joidenka sisällä lapsi kasvaa. Asiat eivät selviä muuten kuin puhumalla. Nykyään mieheni kertoo heti kun jokin painaa mieltä, niin voidaan samantien puhua asia alta pois. Eipähän jää kummittelemaan. Kyllä se siitä kun antaa aikaa...
Täällä on stressi. Raha-stressi. Tänään oli kiva katsoa kuinka palkka tuli..... ja sitten se meni. Milloin voi säästää??!! ja mistä?? Prkl... pakko purnata kun sama laulu joka kuukausi. ja nyt on vielä Joulu tulossa :(
Hmmmm....Nyt ei tule enää mitään mieleen. Väsyttää ja aamulla aikainen herätys taas labrakäynnin takia. Torstaina taas olisi seuraava neuvola. Eiköhän tuota juttua taas riitttänyt ihan tarpeeksi
Nyt onneksi pääsee lukemaan ja kirjoittamaan taas useammin ;)