Joulukuun jupinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iisi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jenni74 kirjoitti:

Jahas - uusi ulkoasu. Saas nähdä paljonko juttuja on huonontunut ja paljonko on parantunut. Yksi suurin syy miksi siirryin Vau.fi'n foorumiin oli kun se oli niin yksinkertainen.

Jep. Odotellaan. Toimivuus ei ihan vielä edellisen luokkaa (ainakaan mun koneella).

Jenni74 kirjoitti:

Jahas - uusi ulkoasu. Saas nähdä paljonko juttuja on huonontunut ja paljonko on parantunut. Yksi suurin syy miksi siirryin Vau.fi'n foorumiin oli kun se oli niin yksinkertainen.

Jep. Odotellaan. Toimivuus ei ihan vielä edellisen luokkaa (ainakaan mun koneella).

Jenni74 kirjoitti:

Jenni74 kirjoitti:

=(  aaaargh .... mulla ainakin menee hermot tän uuden kanssa - eilen ei toiminut ollenkaan ja nyt miten milloinkin ... ei lataa kunnolla kaikkia sivuja, jää "jökkimään" ...
No, josko huomenna päivä uus!

Mä en oo kyllä nyt toistaseks ainakaan rakastunut tähän uutuushommaan.
Kauhean monimutkaselta tuntuu vielä,
tosin aikaa siinä menee että alkaa pelittää tää.
Sen näkee sitten.

Mää oottelen täällä innolla että ens viikko tulis,
sitten olis talon kosteusmittaukset ja sitten olis luvassa
kauppakirjojen teko.
Jännättää !

Täällä uusin hauskuus on tappaa mun kylkiluut JA pallea.
Ja jälkimmäiseen runnominenhan aiheuttaa tosi pahan olon.
Eli mulla on tosi paha olo aika monesti päivässä,
sellanen että tuntuu kans että joku istuis rintakehän päällä.
Noh, eiköhän se helppaa kun alkaa kaveri laskeutua.
Eli joskus sitten :D

Oiskai tää ihan selkeä jos toimis kunnolla.. tuntuu tökkivän aika pahasti vielä.. Harmi kun kestää näin kauan tämä homma, ois kiva päästä palstailemaan vanhaan tyyliin :)

testaan vaan miksei mun allekirjotus toimi...
Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Voi vitunvittu suoraan sanottuna ... *repii tukkaansa*
emmä saa tätä toimiin!!!
Miten tonne omat tiedot juttuihinkin saa uuden tickerin tallennettua, kun vanhassa näkyy pelkkä KUVA, ja sitä ei saa pois??
painanu sata kertaa tallenna, ja se ei vaan mee... aina näkyy noi vanhan tickerin koodit siellä.. ja muutenkin tää ei lataa =/ ...  tarvii roikkua sit FB:ssä .... murrrr

Normaalisti en ole muutosta vastaa, mutta tämä on kyllä hanurista. Niiiiin hidasta että aamukahvi ehtii kylmetä! Mites sitten ehditään mitään kommentoida kun on muutama minuutti aikaa hengähtää kun vaavi antaa mahdollisuuden siihen. Mutta feedbackiä voi antaa suoraan petra.houghton@vau.fi , ainakin hän itse on sitä pyytänyt siinä admin ketjussa.

Ja sitten asiaan. Jos teillä on älypuhelin niin tässä on hauska sovellus mitä voitte ladata ilmaiseksi puhelimeen:

Pregnancy Assistant

Ja tässä on toinen, tosin vain testiversio on ilmainen, sitten se maksaa muutaman euron. Näyttää näppärältä, eli ihan vaan pari napin painallusta niin voit rekisteröidä milloin vaavi nukkuu, syö, ja kakkii. Saat kaiken yhdistettyä tietsikkaan ja sitten jos esim on babysitteri niin voi näyttää suoraan minkälainen esim unirytmi vaavilla on...

Baby ESP (Eat Sleep Poop) Assistant

Yritetään vielä antaa vau.fi'lle mahdollisuus - uudistushan tuli vasta ihan just...

Jopas onkin hanurista tää uudistus!! ARGH!! Nyt tää jopa latas sivun, mut muuta positiivista en tähän hätään löydäkkään..
Toivottavasti tää olis nyt vaan jotain alkukankeutta ja homma rupeis rullaamaan..
Mistä täältä saa ees hymiöitä :( ?! En tykkää!

Toi mun viiteen kertaan tullut viesti ehkä kertoo jotain..emoticon 

Joo, ei mitään ihmeellistä täällä. Vaavin kotiutumiskamat pakattu (oma kassi vielä vaiheessa) emoticon

(Aika häröjä hymiöitä...)

No kokeillaan, tähän mennessä ei ole suostunut lataamaan koko "roomia" tai ainakaan tekemään mitään muuta kuin kirjautumaan, joka sekin kestää ikuisuuden. Pööh. emoticon Idioottimaisia hymiöitä. Toivottavasti tää alkais kohta skulaamaan kunnolla. Vanhatkin aiheet on ihan miten sattuu järjestyksessä, siis ei tiedä, mihin on kommentoitu viimeisimmäksi jne. No, annetaan armoa ja näköjään aikaakin tarvitaan.

Itsenäisyyspäivään kuuluu lumipyryä ja kaverin meikkaamista ja kampauksen laittamista Linnan juhliin..emoticonVatsa on iso, tuolla on varmaan 20 cm lunta, aika hurjaa tarpoa muutaman kymmenenkin metriä tuntuu raskaalta. Haluaisin NIIN tehdä lumitöitä, rakastan sitä hommaa, mutta eilen tuli supistuksia koko päivän, niin jätän väliin...

Foorumin "roomin" aiheet saa aikajärjestykseen painamalla sitä otsikkoa oikealla puolella.

Itse en kyllä tykkää noista liikkuvista hymiöistä, häiritsee aika paljon tekstin lukemista. emoticon

En tiedä... aiheet jää jotenkin kakkostilalle tässä...

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille mammoille: Nyt telkkarin ääreen arvostelemaan pukuja!!!

Nopeesti kommentoin, että mulla tuo aikajärjestykseen laittaminen aiheuttaa vaan sen, että viimeisimmän viestin ketju tulee ensimmäiseksi, loput satunnaisessa järjestyksessä...WTF.

Siis mä olen kyllä erittäin kaksimielinen, mutta nää on kyllä aika...mielenkiintoisia emoticon emoticon

Ootan kuin kuuta nousevaa, että Ellokselta tilaamani tavarat tulisivat!! Tilasin meille uuden sijauspatjan jos se auttas sängyn tilannetta ees vähän... Samalla tilasin uusii vaatteita pojalle ja itelle.

(.) Täällä on voitu kohtalaisen hyvin, mitä nyt lonkat aina väliin vihoittelee... Kovasti jo ootan että saan nähdä tulokkaan...

No johan tämä palsta antaa odottaa itseään. Toivotaan että nopeutuisi jatkossa edellisen tasolleemoticon

Nuo hymiöt on toosi outoja, huhhuh.

Kiitos asunto onnitteluista. Etsimme kuukauden päivät käymällä näytöissä ja seurasin päivittäin oikotien ja etuoven kautta sähköpostiini tulevia sopivia kohteita. Kannattaa laittaa automaattiseuranta niin ei mene mikään ohi. Oikeastaan tuo etsiminen oli mukavaa. Vaikka mukavampaa tietty oli löytää se oma koti. emoticon  Onnea vain Adalmis etsinnöille ja kyllä sen oman sitten tietää heti kun osuu kohdalle. 

Onnea hilppa myös muutosta uuteen kotiin. Nuu odotan innolla miten teidän käy torstaina ja toivotaan et kaikki menee hyvin. Asunnon osto on jännittävää, hih.

Meidän pienellä on hikka miltein joka päivä ja olin jo huolissani. Onneksi eilen oli VAUssa juttu ettei ole vaarallista, vain kertoo kaiken olevan kunnossa.. Ja että vauva tekee hikan jälkeen hengitysharjoituksia. Taitaa toinen olla ainakin välillä oikein päin, niin alhaalla hikka tuntuu emoticon  

Torstaina sitten neuvola. Enää 4 viikkoa töitä ja alkaa äippäloma! JEE! Sitä ennen tosiaan vielä muutto.. Eilen aloitin varaston siivoamisella.  

No jopa on aikoihin eletty, en oo saanu tätä foorumia moneen päivään auki kun tää ei vaan avaudu jostain syystä.. emoticon

Sekavan olonen, vaikka mun mielestä nuo hymiöt on aika naurettavia jotku!! emoticon

Leivoin tossa piparkakkutalon ja siitä taiskin tulla karkkitalo,
siis aivan tajuna karkkeja tungin siihen! Ensin olin aivan intona, että teen hienon talon tänä jouluna. Sitte vitsikkäänä liimasin kaikki talon osat yhteen kuumalla sokerilla ja huomasin että unohin koristella ne osat ensin!!! Kiitokset sille joka keksi että raskaana olevien naisten aivot kutistuu herneen kokoisiksi ja sitten ei muisteta mitään koskaan..! emoticon  Tai mulla ne taitaa olla kutistunu ainaki herneen kokosiksi, siltä se monesti tuntuu! :D
Eli sitte jouvuin vaan lätkiin karkkeja sinne tänne mihin satuin niitä saaha ujutettua. No, paljon tomusokeria lopuksi päälle ja talo johonkin nurkkaan pölyttyyn! ;)

Mutta hyvää joulun odotusta kaikille!!!emoticon

10 työaamua enää jäljellä.

Juu - nää hymiöt ovat kyllä ihan oudot... En tykkää :( Hymiöiden tehtävänä EI ole ottaa koko fokusta tekstistä.

Vauva potkii/möyrii nyt niin paljon että luulisi sen saaneen jotain energiaruisketta. Jatkuvaa! Nukkuuko se laisinkaan?

Ja lumesta: ihan jees, mutta OIKEESTI! 48 cm Helsingissä nyt jo? Uskokaa hyvät ihmiset, tämä kaupunki ei ole tehty tällaisille lumimäärille. Ei vaan pysy infrastruktuuri perässä. Nyt on mooonta päivää paikka ihan kaaoksessa ennenkuin saadaan pois lumikinokset. Meidänkin kotikatumme on aurattu hienosti - niin siis ajoväylä. Jalkakäytävä ei ole aurattu. Onneksi en vielä työnnä niitä rattaita. Ei hyvä.

Hei jee tää toimii nyt :) viimeks oli niin hidas että ehti kahviki jäähtyä monta kertaa :D

Joo tätä lunta on ihan riittävästi juu.. onneks en asu pääkaupunkiseudulla. Eilen ainakin kun käväsin Ikeassa vantaalla niin kyl lunta oli niin pirusti siellä. Autoki lipsui mukavasti käännöksissä.

Masuasukki ollu kovin energinen nyt viime viikot. Hyvä ettei tuu mahasta läpi kun potkii niin hurjaa vauhtia. ja osaa se näemmä herättää mutki jo aamusta siihen, ennen pystyin nukkumaan siitä huolimatta vaikka kuinka potki nyt siitä ei tuu enää mitään kun välillä  poitsu tähtää kylkiluihin ja au että se muuten sattuu. Välillä se on sit poikittain ja oikeeseen kylkeen koko ajan mätkii menemään.

Ja nyt on ruvennu jurppimaan se kun ihmiset koko ajan kyselee mikäs on vointi ym. Ihan kuin mun raskaus ois muidenkin asia! pari kertaa kyl oon joutunu sanomaan asiasta että en jaksais joka ikinen kerta vastata noihin samoihin kysymyksiin kun ei oo mitään uutta vastattavaa! Pitäis kaiketi tatuoida otsaan valmis vastaus :D

Takaisin