Heips!
Voi kikuli sanon minä tämän uuen Vaun kanssa!! Pikkusen oon kerinny tähän hajota. Lopulta luovutin ja olin monta päivää kokeilematta. Nyt sitte ekan kerran pääsin tänne lukemaan. Huoh.

Aikamoisia hymiöitä muuten.... O_o
Rintsikoista: Meikällä on ruvennu ahistusta pukkaamaan, kun kaikki ei oo vielä valmista, ja viikkoja alkaa kuitenki olla, joten lähettiinpä sitte ostamaan niitä imetysliivejä. Hakusessa oli kaarituettomat ja venyvät mallit, että pystyy ne päällä sitte nukkumaankin. Kun en oo rintsikat päällä tottunu nukkumaan, niin ihan hirveetähän se ois kaarituellisissa nukkua... Hm:ltä sitte löytykin sopivasti kahen paketti vähä tämmösiä toppimallisia imetysliivejä. Kokoa on 85E, ja ihan suht tukevilta tuntuvat, vaikka ovatkin ns "lupsutissiliivit", joita oon aina inhonnu. :D Eli siis tämmöset pehmeet. Eihän näillä nyt toki lähetä jumppaan tai juoksemaan, mutta se ei liene tarkotuskaan. :) Sitte ostan tukevammat, kunhan tiedän synnytyksen jälkeen sen oikean koon, nämä kyllä venyy, kuhan maito suvaitsee nousta. :) Heti sitte seuraavana yönä näin ihanaa imetysunta. <3
Peloista: Ite oon aika rennosti suhtautunu synnytykseen tähän asti, ihan oottanu sitä, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa jännitystä kerääntyä päänuppiin... Oon alkanu jotenki vieroksua puudutuksia, kun oon sattunu lukemaan jotain sivuja, joissa kerrotaan niitten haittavaikutuksista. Mutta vaikea sanoa juuta tai jaata, kun ei oo ite siinä tilanteessa ollu, joten ei yhtään tiiä miltä se tuntuu. Avoimin mielin siis mennään. :) Myttynen on ollu pää alaspäin, selkä mun oikeeta kättä päin varmaan ainaki kuukauden, mutta sitte se eilen rupeskin potkimaan just toiseen suuntaan. :O Toivottavasti yhä kuitenki on RT...
Muuta omaa: Hirvee panari, että kaikki pitäis saada tehtyä. Tein oikein listankin, josta voi sit vetää yli tehdyt hommat! :D Lähetään (toivottavasti) viikon päästä reissuun, josta palataan vasta joulun jälkeen, ja mulla on nyt joku pakko saada suunnilleen kaikki tehtyä ennen sitä reissua. Ahistaa kyllä itse asiassa sekin, että entä jos Myttynen päättää syntyä siellä reissun päällä, oispas hirveetä... Mutta tosiaan, ens torstaina on lääkärinneuvola, jos paikat on kiinni jne, niin eiköhän sitä sitte ihan hyvillä mielin uskalla lähteä kotimaisemiin jouluksi. :)
Jätkä on hirvee jytykkä, mutta minusta aika rauhallinen tapaus. :) Iltaisin ja aamuisin on ne "pahimmat" eli parhaimmat hetket, kun möyryää oikein kunnolla. <3
Niin ja tuosta
lumesta pitää vielä sanoa, että näin vantaalaisena ainakin nautin tästä täysin rinnoin! Toki auton putsaaminen tuolta kasan alta ärsyttää välillä, mutta kun on lomalla ja ei oo silleen pakko lähteä minnekään, niin tää on vaan niiiiiiin ihanaa. <3 :) Kunnon lenkin saa mammakin, kun lähtee tuonne hankeen tarpomaan, nää etelän auraukset kun on mitä on. :D Mutta joo, sympatiat on kyllä niidenkin puolella, jotka joutuu menemään töihin/kouluun, ja tuo lumi kyllä vaikeuttaa sitä hommaa kovasti, kun ei täällä oikein osata suhtautua tuohon lumentuloon oikeanlaisella kalustolla ja julkiset tökkii. :/
Mutta, ihanaa vointia kaikille mammoille! Ihanaa odottaa valkeaa joulua! :)