Joulukuun jupinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iisi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Finally!! Toimiihan tää foorumi. Mutta onpas "ihanasti" levällään noi keskusteluaiheet. Aikajärjestys mitä sattuu. emoticon

Ja nää hymiöt! No, kai näihinkin tottuu.

Huomenna olis neuvola. Saas kattoo onko mun paino vieläkään noussut kesäkuun lähtöpainosta. Veikkaan, että miinuksella mennään edelleen.

*toivottavasti toimii nyt*

mitenkäs muilla, onko tullut mitään ihmeempiä pelkoja/ suuria huolenaiheita, kun ruvetaan lähestymään laskettua aikaa?

Mulla ainakin yks pelko on perätila, ja kaikki siihen liittyvä... Hopsu kun vielä viimeksi sattui ainakin olemaan perätilassa, ja nytkin tuntuu, että potkut suuntautuvat vähän mihin sattuu - eikä ainakaan niin kovasti kylkiluihin saakka, mitä esikoista oottaessa näihin aikoihin..emoticon

Toinen on pelko liian nopeasta synnytyksestä ( eka 8t20min) - etten ehdi "mukaan" hommaan ollenkaan, eikä ehdi saada kivunlievityksiä jne. jne.

Asiaa ei auta yhtään se, että oon kova lukeen mm. netistä pääni täyteen tietoo (kirjaimellisesti tuntuu välillä että oon kohta joku kävelevä synnytys/imetys/odotus tietopainos emoticon )

Mieskin totes, että oon ihan hööpö ;) ...

Mut et tällasia tänään mielessä ... toi helistin.fi muuten kiva sivusto!
[link=http://lilypie.com][img noborder]http://lmtf.lilypie.com/TikiPic.php/olGR.jpg[/img][img noborder]http://lmtf.lilypie.com/olGRp2.png[/img][/link]

Mulle ei ainakaan vielä ole tullut mitään pelkotiloja. En osaa miettiä edes itse synnytystä, kun en tosiaan vielä tiedä mitä kautta vauva syntyy!

Työpäiviä jäljellä 10 kpl!! Jes jes! emoticon Mites muilla?

En tiiä, onko nämä nyt pelkotiloja varsinaisesti, ehkä enemmän sellaista jännitystä ilmassa. Ja niistäkin kun puhuu, niin saa vähän hälvennettyä. Meillä toukka on aina vaan perätilassa, tunnen sen ihan selvästi. Välillä mukeloitsee poikittain ja iloitsen, et nyt se kääntyy--Mut ei, takaisin istumaan. 

En millään haluaisi sektiota, mutta sitähän ei tehdäkään, muuta kuin pakon edessä. Olen ajatellut, että mikä vaan on parasta, niin sen hyväksyn sitten. Kunhan kaikki vaan menisi hyvin ja vauvalla olisi kaikki parhain päin. Jos se sitten tarkoittaa sitä, että mut viilletään auki, niin olkoon sitten.

Voi tätä uudistusta, viestit saa näkymään aikajärjestyksessä kun klikkaa "viimeisin viesti"-kohtaa. Sitten kun käy lukemassa viestin ja palaa "takaisin huoneeseen", ne on taas ihan miten sattuu. AARGH. Ja kun ennen näki lihavoinnista/tavallisesta fontista, mitkä oli jo lukenut, niin eipä näe enää. emoticon TYHMÄÄ.

Kyllä on Helsingissä lunta joo, ja Kumpulassa Suomen eniten. Kivaahan täällä on asua!! Siis on niin kaunista, että ei ole tosikaan, mutta liikkkuminen onkin toinen juttu.

Sain onneksi ennakkojoululahjaksi uudet talvikengät, niin ei tarvitse lenkkareilla mennä umpihangessa. Voin lämpimästi suositella Sorel-merkkisiä kenkiä! Kumia alaosa ja nahkaa varsi, kestää -40 astetta pakkasta. Aivan mahtavat, ikinä ei ole mulla ollut näin hyviä talvikenkiä, jotka menee hankeen, pakkaseen ja loskaan! Sitten kun tajusin ottaa lasten mallin, niin olivat vielä puolet halvemmat ja kiinnitysysteemi helpompi (on nimittäin hirveää yrittää kumartua kenkiä solmimaan!!) Ja joulupukkikin säästi 70 euroa..!!!emoticon (Kengänkoko 36, niin voi ottaa lasten puolelta) Kysyin vielä myyjältä, ettei lestissä ole eroa.

Nyt tulee tätä tekstiä, kun on joutunut niin pitkään olemaan erossa teistä! Hirveetä. emoticon  

Ihanaa talvista torstaita koko palstalle!!

Ajattelin pikaisesti "mainostaa" täällä että tänään tulee Yle Teemalta vauvaohjelmia melkein puolitoista tuntia putkeen.
Ensin 20:30 tulee http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/tutkiva-juttu-viisaat-vastasyntyneet
ja sitten 21:00 tulee
http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/vauvan-vuosi

Pelkotiloja: no alkaa niitä tulla kun nyt alkoi 31. rv ja 10 viikkoa jäljellä! Eilen katselin emmerdalea ja itkin pillitin tunnin verran kun oli niin traagista. Onneksi pikkuinen päätti silloin pistää hurjat zumbat päälle, ikäänkun rauhoitellakseen äitiä. Ja onneksi ollaan ostettu tutuilta sellainen baby monitori jossa laitetaan anturimatto patjan alle ja se rupee hälyttään jos vauva lakkaa hengittämästä!
Muita varsinaisia pelkoja esim synnytykseen liittyen ei ole vielä tullut. Kait ne vielä ehtii sieltä. Edelleen suurin pelko on tämä "yleispelko" että miten minä varmistan että lapsestani kasvaa tasapainoinen, onnelinnen, ystävällinen ja empaattinen ihminen.
Piti vielä mainostaa talvijalkineita (ellen ole jo sitä tehnyt, RaDe iskee). Eli ostin itselleni Kuomat! http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_saappaat.html ne on niin loistavat! Lämpimät ja mukavat, ja edulliset, 50 eur prismasta! Näyttäis olevan nuo Universal.
Tänään on enää 9 työaamua jäljellä!! HEHKUTUS!

Pelkotiloista: Mulla ei synnytykseen liittyen oo ollu vielä panikointia tai pelkotiloja, mutta kyllä mulla on viime ja tällä viikolla melkosta paniikin tuntua siitä,että vauva on tulossa. Alussa tämä 9kk tuntu niin kauheen pitkältä ajalta ja nyt hoksasin esim. perjantaina ettei vauvalehtikään tule ennen laskettua kuin 2krt! Kauheeta vauhtia on loppupelissä menny tää aika..

Mullahan tuli tällä viikolla 30 viikkoa täyteen, tai siis alkoi 31.raskausviikko ja mulla iski paniikki,että kaikki hommat vielä levällään.. Muutto on luultavasti viikon päästä, ehkä sitä sitten rauhottuu kun saa laitettua vauvan tavarat valmiiks ja pestyä vaatteet yms.  Eilenhän mulla oli niin ahdistava olo siitä,että en oo saanu laittaa noita juttuja valmiiks että oli pakko ajella marketeille ja ostaa vaippoja, tuttipullo,tutti, talkkia ja rasvoja yms. Pitää sitä ihmisen olla hassu, mutta jotenkin tuli sellanen olo,että pakko alkaa toimimaan jos se vauva vaikka päättäiskin tulla aikasemmin..

Ei kai tänne kummempia sitten kuulukkaan kuin tätä panikointia,että aika loppuu kesken emoticon

Niin joo, maitoa tai jotain nestettä tippuu rinnoista niin,että piti ottaa liivisuojat käyttöön.

Ja täällä pyörähti sit 29. viikko täyteen wuhuu siistii!

Pelkotiloista mulla ei oo mitään paniikkia iskeny, moni on kyselly että  onko alkanu jännittää synnytys.. mä oon vaan ajattelut sen normaaliksi tapahtumaksi. Vaikka kuinka porukka pelottelee synnytyksestä niin mä en hirveesti hätkähdä.
Ja mun mielestä on typerää kyl pelotella ihmisiä omalla synnytystarinalla.. kaikillahan on aivan erilainen synnytys kellään ei mee samalla lailla ku toisella.

Mua ei jännitä synnytys noin niinkuin muuten kun siltä osin, että ehtiikö tuleva isi sitten mukaan sinne, jos tulee lähtö sairaalalle mutta meneekin monta päivää ennenkun neiti haluaa ulos niin miehenhän on pakko tulla töihin. Täältä on 100 km sairaalaan, mutta jospa se ei mikään pikasynnytys sitten oo että ehtii mieskin mukaan todistamaan tapahtumaa.. emoticon

Viimenen työpäivä 22. tätä kuuta, eli montakos päivää tästä nyt tulee.. öö, 7 työpäivää siis enää mulla :) toisaalta ärsyttää jäädä kotiin mitään tekemättömäks kun ei aika kulu, vasta pääsin takasin töihinkin, siis tällä viikolla.. emoticon

Kohta neuvolaan :)

Onko muilla semmosta ongelmaa noiden rintojen kasvun kanssa, että toinen rinta ei samaa vauhtia ois kasvanu??? emoticon  Onpa mukavaa kun toinen rinta on HUOMATTAVASTI pienempi kuin toinen. argh.

Heips!

Voi kikuli sanon minä tämän uuen Vaun kanssa!! Pikkusen oon kerinny tähän hajota. Lopulta luovutin ja olin monta päivää kokeilematta. Nyt sitte ekan kerran pääsin tänne lukemaan. Huoh. emoticon Aikamoisia hymiöitä muuten.... O_o

Rintsikoista: Meikällä on ruvennu ahistusta pukkaamaan, kun kaikki ei oo vielä valmista, ja viikkoja alkaa kuitenki olla, joten lähettiinpä sitte ostamaan niitä imetysliivejä. Hakusessa oli kaarituettomat ja venyvät mallit, että pystyy ne päällä sitte nukkumaankin. Kun en oo rintsikat päällä tottunu nukkumaan, niin ihan hirveetähän se ois kaarituellisissa nukkua... Hm:ltä sitte löytykin sopivasti kahen paketti vähä tämmösiä toppimallisia imetysliivejä. Kokoa on 85E, ja ihan suht tukevilta tuntuvat, vaikka ovatkin ns "lupsutissiliivit", joita oon aina inhonnu. :D Eli siis tämmöset pehmeet. Eihän näillä nyt toki lähetä jumppaan tai juoksemaan, mutta se ei liene tarkotuskaan. :) Sitte ostan tukevammat, kunhan tiedän synnytyksen jälkeen sen oikean koon, nämä kyllä venyy, kuhan maito suvaitsee nousta. :) Heti sitte seuraavana yönä näin ihanaa imetysunta. <3

Peloista:
Ite oon aika rennosti suhtautunu synnytykseen tähän asti, ihan oottanu sitä, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa jännitystä kerääntyä päänuppiin... Oon alkanu jotenki vieroksua puudutuksia, kun oon sattunu lukemaan jotain sivuja, joissa kerrotaan niitten haittavaikutuksista. Mutta vaikea sanoa juuta tai jaata, kun ei oo ite siinä tilanteessa ollu, joten ei yhtään tiiä miltä se tuntuu. Avoimin mielin siis mennään. :) Myttynen on ollu pää alaspäin, selkä mun oikeeta kättä päin varmaan ainaki kuukauden, mutta sitte se eilen rupeskin potkimaan just toiseen suuntaan. :O Toivottavasti yhä kuitenki on RT...

Muuta omaa:
Hirvee panari, että kaikki pitäis saada tehtyä. Tein oikein listankin, josta voi sit vetää yli tehdyt hommat! :D Lähetään (toivottavasti) viikon päästä reissuun, josta palataan vasta joulun jälkeen, ja mulla on nyt joku pakko saada suunnilleen kaikki tehtyä ennen sitä reissua. Ahistaa kyllä itse asiassa sekin, että entä jos Myttynen päättää syntyä siellä reissun päällä, oispas hirveetä... Mutta tosiaan, ens torstaina on lääkärinneuvola, jos paikat on kiinni jne, niin eiköhän sitä sitte ihan hyvillä mielin uskalla lähteä kotimaisemiin jouluksi. :)

Jätkä on hirvee jytykkä, mutta minusta aika rauhallinen tapaus. :) Iltaisin ja aamuisin on ne "pahimmat" eli parhaimmat hetket, kun möyryää oikein kunnolla. <3

Niin ja tuosta lumesta pitää vielä sanoa, että näin vantaalaisena ainakin nautin tästä täysin rinnoin! Toki auton putsaaminen tuolta kasan alta ärsyttää välillä, mutta kun on lomalla ja ei oo silleen pakko lähteä minnekään, niin tää on vaan niiiiiiin ihanaa. <3 :) Kunnon lenkin saa mammakin, kun lähtee tuonne hankeen tarpomaan, nää etelän auraukset kun on mitä on. :D Mutta joo, sympatiat on kyllä niidenkin puolella, jotka joutuu menemään töihin/kouluun, ja tuo lumi kyllä vaikeuttaa sitä hommaa kovasti, kun ei täällä oikein osata suhtautua tuohon lumentuloon oikeanlaisella kalustolla ja julkiset tökkii. :/

Mutta, ihanaa vointia kaikille mammoille! Ihanaa odottaa valkeaa joulua! :)

Perjantaita tänne! Nyt tulee hieman omaa napaa, sorry!

Nyt ollut hermot hieman koetuksella. Yritin monta päivää päästä viime viikolla vau:n sivuille siinä onnistumatta. Alkuviikosta kärsivällisyys palkittiin (hetkeksi) ja pääsin sivuille, aloin kirjoittamaan
viestiä kun kone yllättäen sammutti itsensä. Eikä sitten käynnistyny enää sen jälkeen, vietii korjaajalle niin selvis että kovalevy mennyttä ja
sitä myöten kaikki meidän tiedostot.emoticon Eihän me oltu ajateltu, että näin voisi käydä ja
nyt on sitte menetetty kaikki kuvat ja koulutehtävät jne. emoticon

180€ tuli sitte maksamaan korjaus, täydelliseen kuntoon tätä esihistoriallista läppäriä ei saa mutta
päätettiin korjauttaa kun uus maksais paaaljo enemmän. Ostetaan sitte ens kesänä. Kun miehen autokin sitte joutu huolettavaks,
eikä maksanu "kuin" 1500€ :/

Töissä loppuunmyynnit käynnissä ja asiakkaita jumalattomasti. Kaikilla hirveä hepulointi alennustavaroista
ja kassalla hirmuset jonot.. Työntekijöitä liian vähä ja siinä sitte kassalla yritän turbovaihteella mennä,
ettei vihasia katseita sais jokaiselta.

Juu, enkä näköjään osaa edes käyttää tätä vastaus osiota. Teksti jatku edellisessä viestissä yli näitten kirjotusrajojen, enkä niitä nähny. Voiki kaikki ärsyttää.. Mutta siis hieman jatkoa edelliseen.

Täälläkin enää 9työpäivää jäljellä, onneks! Muutto meillä varmistu, päästään muuttamaan viim. 30.12, ja tämä asunto tulis olla tyhjä 3.1 mennessä. Sitä ennen ei olla meinattu ostella vauvalle mitään, vaunut ovat edelleen ainoat mitä jo on, kun ne tädiltäni saatiin. Saa nähä millanen stressi sitä sitte joulun alla on. Kun kaikki lahjatki vielä ostamatta.

Että tällästä. Kiitos ja anteeks. Oli pakko päästä purkaa..

mmj: Voimiavoimiavoimia!!! Kyllä kaikki vielä järjestyy! Ihanaa kun saatte uuden kodin, onnea. Älä stressaa joulusta, nauti tunnelmista ja on tässä aikaa vielä vaikka kuinka joululahjojakin etsiä! emoticon

Tää uudistus on ollut jotenkin tosi hermoja raastavaa, ja on vieläkin, eihän tämä oikein vieläkään toimi..Tikkerit ei näy oikein jne. 

(.) Mulla koulu ohi tältä erää, mutta huomaan etten osaa rentoutua ollenkaan. En saanut tehtyä kaikkea sitä, mitä olin ajatellut, joten huono omatunto jotenkin vaivaa. Oon tosi väsynyt joka päivä ja sitten on sellainen todella outo olo, joka tulee nykyään joka päivä. Yhtäkkiä kuumottaa, heikottaa ja tuntuu kuin olisi koko kroppa jossain painekattilassa, ihan friikkiä. Jotenkin vaikea pukea edes sanoiksi, kun on niin omituinen olo. Miten selitän maanantaina neuvolassa...? No, olo menee ohi itsekseen tai pienellä jaloittelulla, olenkin ajatellut et voisiko se olla joku verenkiertoon liittyvä juttu, kun tulee aina istuessa tai kun nousee istumasta?

Mites muilla, onkohan täällä enää ketään, kun on niin vetänyt hermot tää uudistus..emoticon 

Jahas, nämäkin on sitte päättäneet muuttaa sivustoa :o. Melko erikoiselta ainakin näin aluksi tuntuu.

Liivit: Sain toissa päivänä postissa toiset niistä tilaamistani saumattomista liiveistä ja voi jesta sitä onnea! Ne toimii täydellisesti. Niinku ei ois liivejä ollenkaan päällä <3. Aivan mahtavaa. Tukevat tosi hyvin ja näyttävätkin kivoilta. Jeejee.

Asuntojutut:
Löydettiin mahtiskämppä ja tänään ois tarkotus käydä pankissa juttelemassa lainalupauksesta, että päästäs tekemään tarjous asunnosta. Ois mahtavaa kyllä jos pääsis omaan kämppään <3. Oon jo haaveillu miten pääsis maalamaan ja tapetoimaan seiniä ja kaikkee ^_^.

Pelot:
Mua on alusta alkaen jännittäny synnytys. Ahistaa ja pelottaa aina kaikki tuntematon ja sellainen jota ei voi itse hallita. Hirveesti en oo vielä ajatellu koko synnytystä mutta pakostihan sitä kohta pitäs aatella. Neuvolastakin saatiin jo se synnytystä koskeva paperi täytettäväksi. Välillä tulee myös aika kova ahdistus siitä, että oikeesti se vauva kohta syntyy. Tähän asti on vaan elellyt ja ollut ja aatellu että siellä se on ja tulee sit joskus, mut nyt ei oikein voi enää olla niin koska se on pian täällä. Pelottaa myöskin se niinkuin joku jo sanoi, että saisi kasvatettua lapsesta tasapainoisen ja onnellisen ihmisen. Yks päivä just iski kuin salama kirkkaalta taivaalta että miten riippuvainen se tyyppi on meistä. Me määrätään aika pitkälti mitä raiteita sen elämä alkaa kulkea. Hemmetin pelottava ajatus o_O.

ON: Flunssaa ja ahdistelua raha-asioista. Poden huonoa omaatuntoa kun veronpalautukset on melkeen kaikki jo kulutettu vaikka tarkoitus olikin, että ne laitetaan vauvantarvikkeisiin. Siltikin ahistaa ihan hirveesti eikä nyt oo ees ku vasta 10.päivä. Huomenna pitäs lähteä käväsemään Helsingissä joka on tosi kiva juttu mutta en osaa nyt ajatella sitäkään kuin rahanmenona. Bensakin on niin sikakallista tällä hetkellä että huhheijaa. Voispa ajella autoa pelkällä hanavedellä :D. Noh, reissulta saadaan kuitenkin rattaat ja pinnasänky ja kaikkee pientä sälää eikä ne maksa mitään. Toiveissa olisi myös että löydettäis turvakaukalo ehkäpä vanhempien rahallisella avustuksella :P. Väyväyväy. Hirveetä vänisemistä tyhmästä asiasta kun joillakin on ihan oikeitakin ongelmia. Mutta jospa nyt laittas nuo Helsinkiin lähtevät lahjat valmiiksi ja yrittäs saada jotain järkevää aikaiseksi.

Mukavaa viikonloppua!

Maiza: Noista sun oireista piti tulla juttelemaan... Joillakin vauva painaa istuessa just isoja verisuonia niin pahasti, että istuminen tuolilla on miltei mahdotonta. Tiiän nyt muutaman tämmösen tapauksen. Vissiin hikeä pukkaa ja tosi ahistava olo, pyörryttää. Ja siihen auttaa se, että lähtee kävelemään tai sitte istuu enemmän puoli-istuvassa asennossa. Eli oiskohan sulla tästä samasta kyse, vähän kuulostaa siltä? Sit vaan koittaa välttää pitkään istumista, varsinki 90 asteen kulmassa... emoticon  Toivottavasti tästä ois apua sulle. emoticon

Sivujen uusimisesta: Hemmetti! Mua ainakin harmitti tosi kovasti, kun koko foorumin aukeamiseen meni sen verran aikaa, että olisin kerennyt sairaalaan synnyttämään ja takaisin sohvalle makaamaan! Kirosin miehelle, että "sinne meni elämä! mitä mä nyt teen päivät pitkät?!":) Oli kyllä ikävä kaikkien juttuja;)

Nyt sitten harmittaa ehkä hitusen juuri tuo, ettei lukemani otsikot tummu, ja otsikoiden aikajärjestys on totaalisen kadoksissa. Ja nämä hymiötemoticon  - ei ollut sellaista kuvaa, missä ukkeli olisi osoittanut sormellaan alapäätä - eli aika syvältä:)

Hömm.. ja mitäs tänne sitten.. Kotona kotona kotona.. vielä olisi hommattavaa vauvalle ja meinataankin vloppuna kierrellä kauppoja. Sitten olisi synnytysvalmennus! Hirmu nopeasti menee aika! Nyt 31+1! Tuntuu aika loppuvan kesken.. taidan ottaa kelloista patterit pois tai pitää sormea viisarin edessä..

Vinkkinä: viestit saa aikajärjestykseen klikkaamalla Viimeisin Viesti otsikkoa tuolla otsikkopalkissa oikealla.

Ei tosin tee tästä täydellistä, mutta ehkä päästään sinne vielä. Nää hymiöt on kyllä niin ärsyttäviä.

Kiitos mimmu, tätä mä itsekin ajattelin..

Jenni, ne ei edes sillä viimeisin viesti-klikkauksella mene joka kerta oikein, siis on tää kans.

emoticon

Hei Täähän toimii, jotenki ainaki :D meinasin jo antaa lopullisesti periksi etten enää pääse lukemaan tänne mitään...

Peloista: niin mulla on alusta asti ollu pieni pelko synnytyksestä, pelkään etten tajuu ajoissa että nyt tulee lähtö, ja pelkään ettei taxit kulje, että sää on nii kauhee ettei vaa pääse perille, pelkään että kipu on ihan liian kauheeta mulle että sit vaik pyörryn tai jotai, oon aina ollu aika kipu herkkä, jotkut kivut kestää ja jotkut sit ei todellakaa.

Tosta perillepääsystä nyt vähä helpotti oloa se ko miehen kaverilla tulee olee loma ton viikon ko ois LA niin hän sano et voi päivystää, niin ei tartte sitte taxia huudella. mut jos ei synnykkää sillä viikolla nii nii... joo...

Ahistaa aivan kauheesti tää tekemisen määrä, ei olla vieläkään saatu asuntoa vaikka hki.llä, satolla ja vvo.lla kokoajan hakemukset sisällä ja ollaan soitettu tilanteesta heille jne.... mut joo onneks päräjätään täälla aluks ihan hyvin jne. ois vaa kiva saada se isompi kämppä :)
15 työpäivää jäljellä niin ajattelin sinnitellä siihen asti et ois sit lomalla ennen synnytystä tekemistä, siis vaatteiten pesua jne, ja en muista tiiä mut mulla kauhee ahistus siitä ettei oo hankkinu kaikkee mitä tarvii, et asioita jää puuttumaan ja ettei oo oikeen kokosia vaatteita jne...

Joo kauheeta tekstiä taas...

Mut ihanaa v-loppua kaikille teille ihanille <3

No nyt sit tulee omaa napaa..
Heräs yöllä aivan valtavaan alaselän kipuun joka säteili ihan mahaan ja oikeeseen nivuseen.. joka jatkuu edelleen mutta nyt on vain alaselkä kipeenä!
Minä eilen tyhmänä tein suursiivousta kotona ajattelematta lainkaan mitä teen. Ja nyt tyhmästä päästä kärsii nyt sit koko ruumis.
Hyvä ettei tullu soitettua ambulanssia paikalle kun välillä oli niin kovat krampit että itku tuli. Ja kyl hiukan rupes pelottaaki yhdes vaiheessa ettei kai vaan mun joudu lähtee sairaalaan. Huh onneks kivut laantu sen verran että pysty hiukan nukkumaan.

Ja nyt sit harmissaan siitä että ei voikaan mennä joulumarkkinoille niinkuin eilen ajattelin että menen sinne heti ensimmäisenä päivänä. Tänään on pakkolepoa eli eipä voi astella kotoota oikee minnekkään :/ todella typerää! Noh onneks tänään on saunavuoro niin pääsee lämmitellee sinne.. jos vaikka nuo selän kivut laantuis lämmöllä.

No nyt sit tulee omaa napaa..
Heräs yöllä aivan valtavaan alaselän kipuun joka säteili ihan mahaan ja oikeeseen nivuseen.. joka jatkuu edelleen mutta nyt on vain alaselkä kipeenä!
Minä eilen tyhmänä tein suursiivousta kotona ajattelematta lainkaan mitä teen. Ja nyt tyhmästä päästä kärsii nyt sit koko ruumis.
Hyvä ettei tullu soitettua ambulanssia paikalle kun välillä oli niin kovat krampit että itku tuli. Ja kyl hiukan rupes pelottaaki yhdes vaiheessa ettei kai vaan mun joudu lähtee sairaalaan. Huh onneks kivut laantu sen verran että pysty hiukan nukkumaan.

Ja nyt sit harmissaan siitä että ei voikaan mennä joulumarkkinoille niinkuin eilen ajattelin että menen sinne heti ensimmäisenä päivänä. Tänään on pakkolepoa eli eipä voi astella kotoota oikee minnekkään :/ todella typerää! Noh onneks tänään on saunavuoro niin pääsee lämmitellee sinne.. jos vaikka nuo selän kivut laantuis lämmöllä.

Takaisin