Joulukuun jupinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miko_84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no joo,mun exä oli narkkari,juoppo,valehtelija ja varas,eikä päivääkää käyny palkkatyössä.on tää nykyinen kumminkii paljon paljon parempi.kumminkii se elättää mut ja lapsen ja mä vaa valitan vaikka pitäs olla tyytyväinen.mut ehk mä en saa sit tarpeeks huomioo ja ite annan kaiken huomion tytölle:love017 ni ei siitä sit enää miehelle mitää jää.
taitaa muuten olla pms tän kiukkuilun takana:BangHead

No jopas... minä aina haaveilin siitä, että löytäs sen ihanan miehen ja perustas perheen.. No siinä menikin paljon kauemmin kuin uskoinkaan. Yksinkin siippaehdokas leipoi kerran lättyyn.. sillon kyl tuntu perheasiat kaukaisilta. Onneksi nykyisin on asiat hyvin. :)

Sinbbu, voin samaistua tuohon mitä kirjoitit siitä että mies kyllä huomioi ja tekee asioita oikein, mutta sitten minä typerys kanssa löydän aina jonkun valittamisen aiheen ja heti kaduttaa :( ja jotenkin tuntuu että hormonit niin sekaisin, vai olisiko vaan väsymyksestä, mutta välillä olen kuin mikäkin hurrikaani.. Aika pienestä ja mitättömästä voin saada suuren sotkun :( harmittaa tollainen "turha"

Pms oireista... Taitaa olla tääl vuosisadan pms kun ne ekat ja ainoat menkat tuli lokakuussa eikä nyt uusia näy eikä kuulu :( eikä ole tapahtunut vahinkoa ;) mutta nii ähh blähh blöhh, tyhmä ja turvonnut olo!

Ihan tuli itku silmään kun luin että joku hoitaa kodin ja vauvan lähes yksin ja oikein hyvillä mielin. Itselläni jotenkin kauhea laiskuus tai väsymys, olisiko osittain talven pimeyttä. Mäkin tahtoisin olla energinen ja iloinen <3 hyh! Oonkohan ihan huono äiti ja vaimo :D mielessäni hoen "pitäis,pitäis,pitäis" mut mitään en tunnu saavan aikaan kumminkaan :D

Ompas teillä ollu huonoa tuuria miesten suhteen :/ ite olin lähestulkoon 7 vuotta sinkkuna, ku sillonen eksä oli kans pettäjä. Se on piitkä juttu. Olin jo luopunu toivosta, et koskaan sais oman perheen. Kaikki muut vaan vakiintu ja hankki vauvoja. Sitte se vaan löyty. Ei sitä aina osaa itsestään selviä asioita arvostaa :)

Itellä ollu kans vähä hunoo tuuria miesten suhteen.... Mutta nyt on kaikki toisin.. Ihana mies vaikka välillä tuntuu et vois lähettää tuon ukon raketilla kuuhun.. mutta vain silloin kun on itellä väsy, nälkä ja kaikki menee päin honkia (hyvällä tuurilla vielä kuukautiset samaan syssyyn) :D
Sanoi tuossa joku päivä kun nukkuun mentiin että arvostaa sitä kun olen jäbän kanssa kotona ja pidän huushollia järjestyksessä. Ihana mies :love2

Munkin edellinen suhteeni oli mitä oli, ensimmäinen oikea iso rakkaus. Tai no 8 vuotta oltiin yhdessä ja ensimmäiset 4 vuotta oli ihania ja olisin voinut perustaa perheen. Mutta mies halusi muuta, seuraavat 2 vuotta yhtä helvettiä, mies muuttui ja minä muutuin. Kait kasvettii erillee, teinejä kun oltiin seurustelun alettaessa. Viimiset 2 vuotta tein mielessäni eroa. Ja kun ero tuli pääsi sinkkuus valloilleen :wink Yksin ehdin asua 9kk kun tapasin nykyiseni ja aluksi se oli mulle pientä leikkiä mutta muuttuikin nopeasti totiseks.. 4 vuotta myöhemmin meillä on jo kaksi lasta ja koira ja oma koti <3
Jos exästä ei eroa olisi tullut olisin perheetön ja katkera vanha ämmä :grin

Mutta kaikessa rakkaudessakin tuo ukkokulta saa mut välillä repimään hiuksia päästä :mad:

Hihhih.. :) Avoimuus on hyvästä.. meillä tiedetään toistemme salasanat ja mies lukee aina mun naamakirjaa, ku mulla on jännemmät kaverit ja hauskempia päivityksiä heiltä luettavana.. :D

Kiva lukea teidän ajatuksia. Perjantaina olin vähän lietsussa 3-4h ajan ja mies hoiti vauvaa sillä välin. Vauva tosin nukkui koko sen aikaa. Kysyin sitten mitä hän teki, kun vauva nukkui. Ei kuulema voinut paljoa tehdä (teki töitä), koska piti koko ajan valvoa vauvaa :) Hahaa nyt hän tietää millaista minulla on :D Meillä menee aika tasan, minä hoidan vauvan ja kotia, mies hoitaa rakennustyöt ja kodin ylläpitotyöt ja se on niin hyvä. Molemmat pitää hoitaa niin näin tämä on järkevintä. Välillä harmittaa, kun on niin vähän perheen yhteistä aikaa. Onneksi meilläkin miehellä on lomaa joulun aikaan, eiköhän siinä ehditä perheenäkin jotain puuhata.

mä en saanu eksältä lättyy mut se pahoinpiteli mut siinä määrin et mä vein sen käräjille,ja vielä voitinkii sen.:)

Hurjia kokemuksia teillä entisistä miehistä. Minulla ei kovin vakavia juttuja ole ollut ennen tätä nykyistä miestä, kun me alettiin seurustella jo yläasteella. Pian tulee 8 vuotta yhdessä olemista täyteen ja hyvin on yhdessä viihdytty. Välillä saatetaan riidellä kovaan ääneenkin, mutta minusta riitely on parisuhteessa tärkeä juttu, niin ei jää mikään kaivelemaan vaan asiat puidaan läpi. Aina saadaan asiat selväksi ja sovittua sitten.

Kyllä minäkin poikaa enemmän hoidan, mutta nautin myös siitä. Herkästi saan myös itkevän vauvan mieheltä takaisin. Minun on parasta lähteä johonkin muualle, jos oikeasti haluan olla hetken ilman vauvaa, koska kotona ollessase vauva jotenkin aina päätyy minulle. Mieheni onneksi päästää minut mielellään menemään ja kannustaa tekemään myös omia juttuja. Lauantaina aionkin häipyä koko illaksi viettämään pikkujouluja ja vauva jää isänsä ja minun vanhempien kanssa. Minun äiti melkein pakotti minua lähtemään ja sanoi, että kyllä he porukassa yhden vauvan hoitavat. Jännittää vaan vähän, kun joinakin iltoina kelpaa vaan äiti ja minä nukutan vauvan joka ilta.

Kamalia kokemuksia tosiaan teillä miehistä. Onneksi ootte päässeet pois sellasista suhteista.

Täytyy sanoa, et tää palsta on kyllä loistava. :) Kiva lukea suurinpiirtein samanikästen vauvojen touhuja täältä ja miten muut mammat jaksaa. Toivottavasti tää pysyykin aktiivisena, noi alkuvuoden ryhmät on aika hyvin hiljentyneet.
Hyvää vertaistukee. Josta tulikin mieleen mitähän Hatsiille kuuluu?

Mukavaa joulun odotusta jokaiselle elokuun mammalle nyytteineen/ perheineen :)

Mä olen oman mieheni löytänyt parikymppisenä. Sitä ennen mulla on ollut vaan ihan lyhyitä juttuja, mutta onneksi yhtään väkivaltaista tapausta ei ole tullut kohdalle! Sympatiat niille joka sellaista on joutunut kestämään :(

Ollaan nyt yhdessä oltu 12 vuotta ja hyvä mies on edelleen :) Kotitöitä saisi tehdä vähän enemmän ja vongata vähemmän, muuten olen tyytyväinen! Mulla on se oma hevonen, mikä vie paljon aikaa. Kiltisti mies lapset hoitaa silloin kun olen tallilla.

Mies on nyt kipeänä ja vitsaili juuri tuossa että tarttis lähteä töihin lepäämään......:)

Huomasin täs hetki sitten et raskauden aikana mulla oli tuuhee paksu tukka (myös ennen raskautta) nyt sitten kun jäbä on maailmassa mulla lähtee hiukset päästä ja rasvottuu tosi helposti... Ponnariin jää aina tukku hiuksia hiukan harmittaa... :(
Onko kenelläkään käyny näin?

Mun äitllä lähti melkein kaikki hiukset jokaisen synnytyksen jälkeen ja niitä oli 9 eli ihmeen hyvin on saanut kasvatettua sen siimahännän takaisin normaalin näköiseksi.:laughing002
Mulla oli ekasta lapsesta enempi hiustenlähtöä, mutta ei sellaista, kun äidilläni ja nyt tuntuu, että koko kroppa myös hiukset voivat paremmin, ku moneen vuoteen elämäntapa muutokseni ansiosta, vaikka imetän ihan normaalisti :) Se on niin henkilökohtaista tuokin :happy119

ei hirveesti enää lähe,tosin parturi veikii puolet:) nyt on melkein samanlaiset hiukset ku tos @sukin profiilikuvassa.

Mullakaan ei oo vielä lähteny. Äiskältä oli aikoinaan lähteny, ku myö veljen kanssa synnyttii. Mua harmittaa ihan vietävästi, et kävin parturissa, se tuhos mun tukan kokonaan. Toivottavasti kasvais kesään mennessä kunnolla, pitäis saada jonkin sortin kampaus aikasiks. Huoh...

en tiiä voisko sitä hiustenlähtöö yrittää syömällä jotain vitamiinei,tai ettei ainakaa kaikki kutrit lähtis...

Takaisin