Hurjia kokemuksia teillä entisistä miehistä. Minulla ei kovin vakavia juttuja ole ollut ennen tätä nykyistä miestä, kun me alettiin seurustella jo yläasteella. Pian tulee 8 vuotta yhdessä olemista täyteen ja hyvin on yhdessä viihdytty. Välillä saatetaan riidellä kovaan ääneenkin, mutta minusta riitely on parisuhteessa tärkeä juttu, niin ei jää mikään kaivelemaan vaan asiat puidaan läpi. Aina saadaan asiat selväksi ja sovittua sitten.
Kyllä minäkin poikaa enemmän hoidan, mutta nautin myös siitä. Herkästi saan myös itkevän vauvan mieheltä takaisin. Minun on parasta lähteä johonkin muualle, jos oikeasti haluan olla hetken ilman vauvaa, koska kotona ollessase vauva jotenkin aina päätyy minulle. Mieheni onneksi päästää minut mielellään menemään ja kannustaa tekemään myös omia juttuja. Lauantaina aionkin häipyä koko illaksi viettämään pikkujouluja ja vauva jää isänsä ja minun vanhempien kanssa. Minun äiti melkein pakotti minua lähtemään ja sanoi, että kyllä he porukassa yhden vauvan hoitavat. Jännittää vaan vähän, kun joinakin iltoina kelpaa vaan äiti ja minä nukutan vauvan joka ilta.