Joulukuun jorinat

Hauska:D
Heh, eiei, ei mulle tuollasta. Tökkää silmään:'D tämmönen vaivanen maan matonen, ei mulle sovi vippi-tarrat:D

Hei naiset, näkyykö se täällä jossain asetuksissa, kuinka monta viestiä on laittanut elokuisten ryhmässä? Vai pitääkö ne itse laskea ja metsästää? :D

Hei naiset, näkyykö se täällä jossain asetuksissa, kuinka monta viestiä on laittanut elokuisten ryhmässä? Vai pitääkö ne itse laskea ja metsästää? :D

Siulla on nyt 18 :)

Kylläpä säikäytti kun kävin vessassa. Yhtäkkiä tuntui viiltävä pistos oikeanpuoleisen lapaluun alla. Ja heti tuli mieleen 2016 tammikuun tapahtumat.. :-| no onneksi oli vain ohimenevä vihlaisu, jokin lihasperäinen.
Turvotus on jotain ihan järkyttävää. Ja alavatsalla pientä paineen tunnetta.. etova olo nostaa välillä päätään.
Neuvolaan jos soittelisi ensi viikolla, pääsisi siihen ultraan missä varmistetaan pikkusen paikka että on oikeassa paikassa.. voitte vaan arvata kuinka jännittää ja pelottaa että mitä siellä näkyy.. kun kaksi edellistä kertaa (vuoden sisään, 2016 ja 2017 vuosien alussa) päättyneet huonosti.. :-|

Hei! Onkohan normaalia, kun tänään illalla kaupassa ollessani yhtäkkiä vihlaisi oikealta alavatsalta niin paljon, että jouduin hetkeksi nojailemaan hyllyyn kippurassa? :sad001 Vuotoa ei ole tullut ja kipu meni ohitse jo siellä kaupassa.

Täällä myös otettu ennen plussaa influenssarokotus pojan 1,5v neuvolassa. En näe syytä miksi siitä pitäisi kieltäytyä, ellei neuvolan th ole sitä mieltä että kannattaa jättää väliin. Täytyy toivoa että pääsisi tänä talvena helpolla ja ei tarvitsisi kipeänä olla.

Mä otin kans influenssarokotuksen reilu pari viikkoo sitte ku työskentelen vanhusten parissa.

Mulle terveydenhoitaja ei suositellut influenssarokotuksen laittoa alkuraskaudessa, kun on keskenmenoja takana.

Onks joku jo hakenut apteekista sen odottavien äitien kirjasen? :)
Mä sain sen neuvolasta edellisissä raskauksissa, ei oo enää tallessa ne. En kehannu vielä toissapäivänä ottaa, kun olin just tehny plussan. (ja saako sen sieltä ihan vaan pyytämällä?)

Mä otin influenssarokotuksen just ennen plussaa, olin silloin jo lähes 100% varma raskaudesta. Työn puolesta lähes pakko ottaa, kun työskentelee potilaiden kanssa ketkä on herkkiä saamaan infektioita. Tosin olisin sen ottanut myös itseni takia.

• Tykkään
Reaktiot: hme
Mäkin otin influenssarokotteen alkuraskaudessa, en tosin tiennyt sillon olevani raskaana kun testi oli vielä aamulla nega. En oo kuullutkaan että siihen voi liittyä keskenmenoriski, toivottavasti ei sen takia mitään tuu [emoji24]

Tuskin keskenmenon riskiä rokotteessa on, ELLEI ole keskenmenoja jo taustalla. Eli niiden ei tarvi olla rokotteesta huolissaan, joilla ei ole tullut keskenmenoja ennen tätä raskautta.

Takaisin