Joulukuun jorinat

Nyt kun joulukuu koitti, niin onko teillä itsellä joulukalenteria, onko lapsilla? Itellä ja miehellä arpakalenterit, mut tytölle en keksinyt mitään kun ikää sen verran vähän. :-)
 
Meillä on 1v lapselle muumi kirjakalenteri. Nyt voidaan joka päivä lukea pieni tarina ennen joulua :)
 
Minä himoitsin itselle sellaista salmiakki kalenteria, mutta jää hankkimatta, kun noudatan niitä eviran ruokavalio suosituksia neuroottisesti. :-D
 
Me saatiin lahjaksi se. Mutta varmaan ihan prismasta saa tai suomalaisesta kirjakaupasta. Citymarketissa ei ollut. Ja netistä saa tilaamalla
 
Miulla on dumble, tytöillä se muumikirjakalenteri ja suklaakalenterit joihin vaihdoin sokeritonta suklaata sisälle :p
 
Aikuisilla suklaakalenterit , taaperolle ostin kalenteripohjan jossa jokaiselle päivällä joku yllätys (esim. minikirja, duploja, leikkiruokaa ) . Tänään ainakin tykkäs kirjastaan :)
 
Mulla ei itellä oo. Miehelle aioin tehdä olutjoulukalenterin, mutta unohdin. :D

Taaperolle on se Kunnaksen kirjajoulukalenteri. Viime jouluna muumikirjakalenteri oli ihan hitti, niitä on luettu koko vuosi suurella innolla. :Heartred
 
Meillä ei oo kellään mitään kalenteria. Mä oisin halunnu jonku kosmetiikka kalenterin mutta on ne myös ihan mukavan hintasia joten jäänyt ostamatta :hilarious: viime vuonna ostin kinderkalenterin, mutta puolet jäi syömättä ko alko jotenki tökkimään syyä joka päivä samaa suklaata kun ne oli vielä aika isoja herkkuja :joyful:

Mutta asiasta toiseen, onko keltään operoitu viisaudenhampaita raskausaikana? Kun mulla nää tuppaa alkaa aina raskausaikana vaivaamaan :arghh: tai nyt saanu helpotettua hammaskivut kun hoitanu exrtahyvin hampaita
 
Mulla on ollut varattuna jo monta kuukautta viisaudenhampaan poisto tammikuun alkuun ja mietin ettei sitä nyt ehkä voi tehdä sittenkään? Ja siis tosiaan tarvisin todella tujut puudutteet siihen hommaa..
 
Joo siis miulla ois kanssa tammikuulle varattu aika leikkaukselliseen viisaudenhampaan poistoon, pitääkin selvittää onko se peruttava...
 
Mä päätin viime kerran jälkeen, että jos täytyy poistattaa niin tahdon sen tehtävän nukutuksessa! Nimittäin synnyttäminenkin tuntuu paremmalta ko mun viime reissu hammaslääkärissä vaikka oli muka puudutettaki pumpattu suu täyteen :arghh: Ja jostain luin, että raskausaikana ei vois ainakaan nukutukses poistaa
 
Heh, mulla täyttyis jo kriteerit salaiselle puolen ja lähestyin heti foorumijumalatarta, vai mikäs sen foorumin supernaisen, Vargynjan, titteli onkaan. Ei kuulemma yleensä tässä vaiheessa vielä kriteerit salaiselle puolen täyty kellään. :D laittaa meille sen pystyyn, kunhan ehtii. :)
 
Kiva että saadaan tännekkin oma salainen:-) siellä voi vapaammin jutella sitten!
 
Tosi kiva et saadaan salainen :) miulla kanssa täyttyy jo kriteerit :)
 
Takaisin
Top