Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Qaakkelille! :) Täällä myös nyytti sylissä. Klo 12.00 alkoi säännölliset supistukset (eka supistus tuli klo 8.00 aamulla) ja klo 14.29 syntyi Tonttunen. Huh mikä vauhti ja luomuna mentiin loppuun saakka. Kaikki kuitenkin täydellisesti sekä äidillä että pojalla. :) :)

Ristus jo alko supistelemaan. Ei tää ny varmaan mitään oo kunhan kuvittelen. 7min välein.

Mies meni iha sekasin. Rupes huutamaan ihan hulluna lapsille, oli pakko nousta väliin. Sitte se sano että sen täytyy mennä nukkumaan jos tulee yöllä lähtö.

Huoh... Mä oon taas valvonut pian vuorokauden ja olisin toivonut et se esim. Laittas lapsille iltapalat ym.

Jos ny lähtö tulee ni tilaan taksin ja meen yksin lasten kans enkä tod. Herätä sitä.

Muokattu viimeksi:
Täälläkin on iso nyytti vieressä, syntyi klo 17.45, tarkkoja mittoja en muista mutta painoa yli 4kg ja pituutta 55cm. Oon kyllä ihan hukassa ja mahaan sattuu enemmän kun alapäähän, tosi vaikee korjata jätkän asentoa tai omaa. Mutta on hän ihana ❤

Onnea onnea onnea Eliza79 ja viikku! <3
Ja Fujille myös kotiutumisen johdosta. :)
Mulla alkoi noin tunti sitten kipeet supistukset, joihin nappasin silloin heti panadolin. Ei oo kyllä pahemmin auttanut. :/ Täällä makoilen sängyssä lämmin kaurapussi alaselällä ja toivon, että ei tulis taas yhtä kipeetä unetonta yötä...

Onnea synnyttäneile :) kyllä teitä taas on!

Mun supparit lopahti suttumisen aiheuttamaan adrenaliinipiikkiin ja tuskinpa tää syntyy ikinä.

Tänään vuorossa jääkaapin pesu ja jos huomenna sulattais pakastimen... Koska joulu :) pitäs vielä lasten huoneet siivota katosta lattiaan ennen aattoa. Ja muutenkin puunata koko talo. 23. Päivä vielä ruuhkakauppan hakemaan maidot ja muut lyhyen päiväyksen tuotteet ja voidaan rauhoittua jouluun.

Harmittaa täs vaan se nyt ku ei vauva tullutkaan ennen joulua niin en saa kalaa ja juustoja joulupöytään :(

Musta tuntuu että vaikka vauva onkin nyt tällä puolella niin täysin en vielä uskalla rauhoittua jouluun. Hieman jännittää miten arki lähtee sujumaan, pojan paino nousemaan ja imetys rullaamaan. Välillä jo heräilee itse hälyttämään nälkäänsä mutta luulenpa että kun kotiudutaan niin viikon ainakin laitan öisin kelloa hälyttämään :grin ja labrassa pitää luultavasti vielä loppuviikosta käydä kontrolloimassa bilit. Ja neuvolasta tulevat kotikäynnille. Vaikka väsyttää ja toisinaan huolettaa niin ihanaa on silti ❤ eikä se huoli äitinä ikinä lopu ja onhan tässä jo hyvin vauhtiin päästy. Paljon vaan tissiä pojalle suuhun (ja äidille herkkuja) niin helepottaa :) ❤

^ päivä kerrallaan :)

Huh jääkappi hyllyineen pesty. Aikamoista mamma akrobatiaa sai harrastaa kun menin lattialle istumaan ja sieltä ylös :P mutta onpahan antibioottiviljelmä tiivisteistä hävitetty ja uskaltaa tulevaisuudessa jos kaikki hyvin käy, siellä säilyttää tissimaitoa.

Nyt aamukahville... Ainiin yök mustana. Ajatuskin minkään eläinperäisen tuotteen joutumisesta suolistooni saa aikaan yökin ja vatsanväänteitä... Saas nähä miten jouluruuat vai tuliko musta sattumasta vege :D

Muokattu viimeksi:
Onnea Mude! <3
Täällä takana rikkonainen yö. :( Illalla supisteli reilu pari tuntia. Kun sitten otin oikein puhelimen kouraan, että aletaas kunnolla kellottamaan, niin johan lopahti. Nukahdin ja nukuinkin jokusen tunnin. Neljän aikaan heräsin koviin supistuksiin, joiden kanssa valvoskelin taas toista tuntia. Ja taas hiipuivat. Tää on niin väsyttävää!
Mutta pakko tämän lapsen on lähiviikkoina syntyä joka tapauksessa. Koitan kestää. :)

Takaisin