Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fuji: vauva lattialle sitteriin ja ite viereen lattialle maate. Niin mä tein esikoisen kanssa sen jälkeen kun meinasin pari kertaa nukahtaa vauva sylissä... Vauva osasi kuitenkin sitteristä ilmoittaa jos tarvitsi jotain. Voimia!
jos vaan pääset, niin ylös sieltä sängystä. Mulla ei makoillessa edistynyt käynnistys yhtään, vain liikkeellä---Täällä makaan käynnistyksessä...balonki laitettu...huhhuh. Uhkas lääkäri, et jos ei käynnisty ni jouluksi kotiin ja uusiks myöhemmin....ei stana...en kyl enää kotti lähe...nyt o synnyttävä. Tää läkäri oli sitä mieltä että ei o kiire kun ei o niiin valtavan kokoinen. Ja kun on korkealla vauva vielä. Huhhuh. Nippailee kyl nyt kivaste...jos vaik suppailis koht.
Balongin kanssa hirmusti en kävellyt...mut sen minkä voin. Vedet meni 15 ja balonki ulos samantein. Nyt ootellaan. Ja toi TENS! Ihan huippu! Kannattaa kaikkien kokeilla jos vaan mahdollisuus.jos vaan pääset, niin ylös sieltä sängystä. Mulla ei makoillessa edistynyt käynnistys yhtään, vain liikkeellä---