Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos sympatioista <3
Aamusta mies oli kun ei mitään olis tehny. Olin lähdössä kaupoille klo 10 kun hän vielä nukkui. No pomppas ylös sängystä autoon istumaan, mukaan piti päästä. Kävin jyskissä hakemassa hoitoalustan ja pari koria hoitopöytään. Mentiin viel Citymarkettiin ruoka ostoksille. Mietin ääneen että pitäiskö ostaa yks tuttipullo, että sais siirrettyä mahdollisen pumpatun rintamaidon vauvaan. Mentiin kattomaan pulloja, mies aloitti taas.. "ensin ostat yhen pullon... Ja toisen ja sit syötät vauvalle pelkästään tekomaitoa kun et jaksa imettää" ja räkänen nauru päälle. Mun kiehahti ja paiskasin pullon hyllyyn ja sanoin että ei sitte! Mies jäi suu auki pullojen luo ja mä menin lappaamaan itkien mandariineja pussiin. Noloa kun toi tekee tota kaupassa ja tietää kuitenki että oon herkillä ny.
Mä pyysin häntä lähteä autolle että saan tehdä ostokset rauhassa. Ei menny vaa seuraa koko matkan ku tein ostokset.
Autolla sitten hän aloitti että mä olen hänelle ilkeä kun käyttäydyn kaupassakin noin ja huudan (puolustaudun) hänelle. Hänessä ei ole mitään vikaa vaan kaikki johtuu kuulemma minusta. Tahallani ymmärrän asiat väärin. Hän oli kuulemma tarkoittanut että sairaalassa on ne "akat" sitä varten että ne hoitaa vauvat ettei itse tarvi ja hän ei kuulemma tiennyt että aion imettää kun ei hänen aiemmatkaan naiset oo vauvaa imettänyt. Ja onko mulla ees sitä laitetta millä saan maitoa pumpattua?? Oli taas niin yllättävää että... Tultiin vanhempieni luo ja naureskellen sanoi mun äidille että tyttäres vaan kiukuttelee typeristä asioista! Siis jostain tuttipulloista! Ja taas räkänen nauru...
kiinnostais todella paljon kuulla miten teidän leikkaus sujui ja onko toipuminen lähtenyt hyvin käyntiin? Mulla on leikkauspäivä varattuna 21.12 ellei nyt satu ite aikasemmin tulemaan niin sitten päivystyssektiona.. Pelottaa jännittää ihan hirveästi !!
:arghh: