Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä kans oli samasta aiheesta jossain vaiheessa puhetta. Täällä kaiken lisäksi lähimmät katuvalotkin (kävelytiestä puhumattakaan) monen kilometrin päässä, niin todellakin on tärkeää olla niitä heijastimia! Mulle itselleni kuulemma hankitaan kunnon heijastinliivi ja vaunuja täytyy sitten jotenkin myös tuunailla. Mahtaiskohan niihin minkäänlaista "heijastinhuppua" tms löytyä mistään.. Täytyypä ruveta tutkimaan. Jos ei, niin sitten askarreltava itse.Mä keksin itelleni ongelman, jota en saa päästäni pois: meidän vaunut ja matkarattaat on mustat/tummanharmaat eikä niissä oo heijastimia oikein missään. En saa rauhaa tän asian kans, joten nyt on pakko lähteä kaupoille. Kuitenkin jo kahden aikaan iltapäivällä alkaa hämärtää näillä korkeuksilla niin miten nuiden kanssa uskaltaa lenkillä käydä kun pikimustat möykyt on. Ja pieni vauva pitäs sisälle laittaa. Hui!!
Olo on ihan eri luokkaa kuin vaikka viikko sitten, kun heräili vähän väliä. Sainkin jo pyykit ja tiskit pyörimään ja keräilin tavaroita valmiiksi, että pakkaa vain laukkuun kun lähtö koittaa. Nyt vasta maltoin aamupalaa istahtaa syömään :)
välillä sitte torkuin, ja 7ltä ei enää riittäny kärsivällisyys yrittää nukkua vaan nousin ylös käveleen et oisko alkanu supisteleen. Nyt toivon saisin nukuttua kunnolla ennen ku lähen synnyttää....