Täällä herätty ensin tunnin välein vessaan ja nyt olenkin valvonut kolmesta asti
olen aikani kuluksi lukenut netistä käynnistys tarinoita, koska alan siihen jo henkisesti valmistautua, kun ainuttakaan synnytykseen viittaavaa oiretta ei ole näköpiirissäkään
ja koska raskausaikana on mennyt todella hyvin ja kivuttomasti, niin olen päätynyt siihen , että synnytys tulee olemaan extra-kamala.
Tämän viikon ajan liikkeet ovat olleet todella vähäisiä ja nyt stressaan sitä, että mahdollista käynnistystä lykätään vielä ensi viikolle. Olin ajatellut, että yliaikaiskontrolissa alettaisiin käynnistelemään ja homma olisi sen jälkeen herran haltuun, mutta ilmeisesti käynnistystä lykätään viimeiseen asti, ellei ole painavia syitä sille.
Alkuraskaudessa todettiin, että vauva todennäköisesti syntyisi ennen aikojaan kohdun poikkeavan muodon vuoksi ja sillä oletuksella olin koko raskausajan, joten siksikin tämä yliaikaisuus tuntuu erityisen turhauttavalta. Joulumieli on kadonnut kokonaan, koska kyläilyt voi todennäköisesti unohtaa kokonaan kun tämä menikin näin pitkäksi.
Toki tärkeintä on saada terve vauva syliin, mutta nyt jotenkin ensimmäistä kertaa on kokonaisvaltaisen negatiivinen olo
olen aikani kuluksi lukenut netistä käynnistys tarinoita, koska alan siihen jo henkisesti valmistautua, kun ainuttakaan synnytykseen viittaavaa oiretta ei ole näköpiirissäkään Tämän viikon ajan liikkeet ovat olleet todella vähäisiä ja nyt stressaan sitä, että mahdollista käynnistystä lykätään vielä ensi viikolle. Olin ajatellut, että yliaikaiskontrolissa alettaisiin käynnistelemään ja homma olisi sen jälkeen herran haltuun, mutta ilmeisesti käynnistystä lykätään viimeiseen asti, ellei ole painavia syitä sille.
Alkuraskaudessa todettiin, että vauva todennäköisesti syntyisi ennen aikojaan kohdun poikkeavan muodon vuoksi ja sillä oletuksella olin koko raskausajan, joten siksikin tämä yliaikaisuus tuntuu erityisen turhauttavalta. Joulumieli on kadonnut kokonaan, koska kyläilyt voi todennäköisesti unohtaa kokonaan kun tämä menikin näin pitkäksi.
Toki tärkeintä on saada terve vauva syliin, mutta nyt jotenkin ensimmäistä kertaa on kokonaisvaltaisen negatiivinen olo

lopulta en vastannut enään. Toivon että itse en tulevaisuudessa syyllisty samaan. Mä veikkaan että tääkin viihtyy mahassa loppuun asti ja jos en käynnistyksen joudu ni tässä on viel 2 viikkoo aikaa kysellä. Voi olla että puhelin menee äänettömälle jossain vaiheessa ....