Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se ääni teki niin pahaa että siirryin sohvalle nukkumaan ja palasin sänkyyn joskus kolmen aikaan :D Eilen puuhailin pirteenä ja kävelin jopa postilaatikolle (n.500m), kävin kaupassa, tein ruokaa yms, mutta nyt olen taas ihan aikaansaamaton. Harmi vaan ettei sohvaltakaan löydy kivaa asentoa kun aina maha roikkuu ja kiristää johonkin suuntaan! Meillä mies taisi eilen tajuta, että tää vauva syntyy ihan just, kun kerroin neuvolakuulumisia ja että vauva on ihan alhaalla lähtövalmiina ja että synnytys voi käynnistyä milloin vaan. Se oli sitten ihan, että apua kohta niitä on kaksi, siinä sitten ollaan 20 vuotta eteenpäinSit tietty alkoi huolehtimaan, että miten ehtii kotiin ja saamaan esikoisen hoitoon. Häneltä kestää kotiin töistä siis 3min autolla ja hoitoapu asuu 10min päässä ja sairaalaan menee meiltä 5min
Eli ehkä me ehdikään kuitenkin ajoissa...
On tää kyllä, kun itse on monta kuukautta miettinyt näitä asioita ja hän oivaltaa nyt!![]()

Mulle on nyt tullut tämä kauralämpötyyny ihan päivittäiseksi kaveriksi näköjään. Joka päivä enemmän tai vähemmän menkkamaista jomotusta, kipua (vaan ja ainoastaan oikealla puolella????). Haluisin tietää pitääkö näitä vielä kestää 1pv vai 4vko :arghh:
Harmi vaan ettei sohvaltakaan löydy kivaa asentoa kun aina maha roikkuu ja kiristää johonkin suuntaan!