Mua alkaa ihan hulluna jännittää huominen. Sinänsä toivon että ei vielä käynnistellä ja että olisi tapahtunut edes vähän jotain edistystä, mut sinänsä sit taas menee hermot jo tässä veivaamisessa edes takaisin.. En halua enää uutta kontrollia ens viikolle vaan haluan saada tän lapsen jo ulos.
Aika epäsäännöllisesti noita supistuksia tuli ja vaan pari kivuliaampaa.. Maha tosin mun mielestä enemmän laskeutunut ku aiemmin ja tuntuu kokoajan kipua tai oikeastaan semmosta arkuutta häpyluuliitoksen kohdalla..
No sillä asenteella oon kuitenkin menossa tyksiin että mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut ja kotiin lähettävät kuitenkin vielä samoilla ohjeilla kuin aiemmin.. Ja ilman varmuutta käynnistyksestä varmaankin...
Aika epäsäännöllisesti noita supistuksia tuli ja vaan pari kivuliaampaa.. Maha tosin mun mielestä enemmän laskeutunut ku aiemmin ja tuntuu kokoajan kipua tai oikeastaan semmosta arkuutta häpyluuliitoksen kohdalla..
No sillä asenteella oon kuitenkin menossa tyksiin että mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut ja kotiin lähettävät kuitenkin vielä samoilla ohjeilla kuin aiemmin.. Ja ilman varmuutta käynnistyksestä varmaankin...
Huomenna klo 8 sairaalaan meno ja lääkäri puhui kalvojen puhkaisusta eli kaikki kamppeet mukaan ja luultavasti huomenna sitten saadaan perheen uusi jäsen tähän maailmaan. En olis käynnistystä toivonut mutta mutta... Eiköhän kaikki hyvin mene :) jänskättää...

Eli ehkä me ehdikään kuitenkin ajoissa...