Joulukuun jorinat

Mä en tiedä tarkkaan, miten toi menee jos ei ole raskaana. Todennäköisesti jos on hyvissä ajoin yhteydessä vaikka neuvolaan, että tarvii lähetteen synnytyspelkopolille ja täytyy käydä edellinen synnytys läpi, niin voivat tehdä lähetteen.
Näin mä itse uskon. Se on sitten eri asia, jos jossain ei meikata niitä lähetteitä tehdä. Yksityinenkin voi lähetteen tehdä, jos katsoo aiheelliseksi.

Uskoisin, että pelko uudesta raskaudesta/synnytyksestä on ihan hyvä syy lähettää etukäteen sinne synnytyspelkopolille. Itse toivon, että siellä käydään läpi aiempi synnytys ja mietitään strategiat seuraavaa synnytystä varten (eli kivunlievitys ym.).
 
Mulla se autto ku kävin siel pelkopolilla edellisessä raskaudessa. Kaikki meni suht hyvin mitä nyt vähän sattu kaikkea raskauden aikana ja siin lopussa. Nyt vaan on pelkona et minne voin ees mennä synnyttämään.... :/ siin sairaalassa on vaan mulle sattunu niin niin paljon kaikkea ns pahaa et en osaa enää luottaa henkilökuntaan. :/ mutta en tiiä voiko siellä synnyttää enää 2017 kiitos uuden sote alueen
 
Huh! Siis... Sä kävit pelkopolilla ja sit sulla oli tommonen synnytys? Tosi mallikasta toimintaa :sad001
 
Joo kävin pelkopolilla mut noin kävi. Lähdin pari kertaa odotusaikana itkien pois ku oli niin tylyä toimintaa. :/ jotenkin luotto vähän kateissa. :/
 
Takaisin
Top