Joulukuun jorinat

Onnea kaikille jo vauvan saaneille!! Ihanaa! :)

Meillä lääkäri arvioi tänään syntymäajankohdaksi paikkojen kypsymisestä päätellen tammikuun alun, vaikka la vasta kuun puolivälin jälkeen. Kohdunsuu sentin auki, mut sisäsuu vielä kiinni. Paikat ihan pehmeät. Saas nähdä tuleeko joulu- vai tammivauva :)
 
Tänään on koko päivän tuntunut kun menkat alkas ja rintoja särkee..ihan on samanlainen olo kun menkkojen aikaan sillon joskus :) muksu möyryää jossain tuolla lonkkaluiden ja häpyluun seassa..auts. Kinkku on uunissa ja onneksi joulujutut alkaa olla tehty..toivottavasti saadaan huomisen olla kotona koko perhe.
 
Tänään ei oo ollu mitään ihmeellisempiä kipuja tai tuntemuksia muuten kun aamulla sängystä kun olin nousemassa nii aiva järkyttävä supistus mimmost ei oo viel ollukkaa.

Nyt kolmatta päivää (tai neljättä, en muista) flunssassa. Kuumetta ei oo ollu mut kaikkee muuta kyllä. Päähän särkee ja on nii tukossa et tuntuu ettei saa silmiäkään auki ja kurkkuun kutittaa koko ajan. Kauhee kuiva yskä.

Luin aamulla netistä et kuivaan kurkkuun ja yskään auttaa kun käy lämpimässä suihkussa kun hengittää höyryä siellä. Päätin sitte kokeilla ja nyt on kurkku vielä entistä kipeempi.. Vois parantua jo pikkuhiljaa :angry1

Viime yönä sain sentään nukuttua joka 2 tuntia, välillä heräillen kun tyyny huonosti.
 
Täälläkin tuntuu kuin olisi menkat alkamassa.. Kauppaan kun oli lähdössä niin vatsakipu vain voimistui, repimistä iski vasemman jalan sisäreiteen ja oikean jalan nivuseen yhtä aikaa :confused: Sentään rauhoittui niin sai viimeiset ostokset tälle joulunajalle tehtyä.. :) Välillä oli tukalaa kaupassakin kun vatsa veti todella pinkeäksi..
 
Mä olen kahtena päivänä jättänyt kauppareissun väliin kun lauantaina oli kans tooosi pinkeenä maha koko ajan kun hyllyjen välissä kierteli.
 
Täällä nyt monena päivänä ollut tunne kuin menkat olisi alkamassa, jomottelee alavatsa ja särkee reidet/pakarat. Muutenkin olo entistä kömpelömpi, helpottavaa että verenpaineet iiihan eri luokkaa nyt kun itse mittailee. Näillä mennään joulun viettoon :)
 
Päätä särkee ja väsyttää, sekä menkkamaisia kipuja täälläkin, mut tänään on siivottu, pesty vaunujen kopan pehmusteet ja tehty ruokaa.
Huomenna on joulu ja loppu viikko otetaan rennosti.:)

image.jpg
 
Minä oon maannu illan. Otin jo Panadolinki ja mietin, että joulun lapsiko tästä tuliki, mutta ehkä ei kuiteskaan... :)
 
DT i feel you... täällä ihan kamalia tuntemuksia ollut koko illan. Reidet, selkä, koko ajan supisteleva vatsa. Mies päätti pakata sairaalakassin mutta yritin toppuutella. Pakkaa kuulemma silti.
Makaan vaan sohvalla ku anoppi duunaa keittiössä. Siinä onkin ku huomenna syntyis. Itseensä toki saa vanhempana syyttää.
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Täällä toivotaan että uni tulis ja kestäisi yön yli ilman kommervenkkejä. Olo on kyllä sellanen että varmasti supistelee yöllä..koko lantio huutaa hoosiannaa. No, nyt unta kuuppaan ja toivotaan parasta! Muillekin rauhallista yötä♥
 
Hyvää joulua! Toivotaan, että saadaan kaikki viettää se kotona. :)
 
Mulla taas on tumlu just sellanen fiilis et viettäisin joulun mieluummin synnärillä kun näin tukalassa olossa! Jos esikoinen ei ois kipee nii mä olisin varmasti lenkillä, pyöräilemässä, jossain juoksemassa rappusia tai suorittamassa jotain kohtaa kolmesta pyhästä ässästä! Mut olis kamalaa joutua lähteen ja jättää kipee lapsi!
 
Joku muukin sitä tais ihmetellä että mitä Icediamondille on tapahtunut kun on ollu forumilla ihan hiljaa! Hoitakohan hän pikkunyyttiä kotona salaa meiltä :rolleyes:
 
Voisko joku sinne face-ryhmään kuuluva huudella sille Icelle terveiset että täällä kysellään sen perään!?
 
:grin:grin:grin Viesti saapui

Tääl viel yhdessä osassa vaik olo muuttunu hieman tukalaksi. Joulu meni onneksi eikä tarvi enää ressata. Vedin kyl muutenki aika huolella lonkkaa... Keilapallo pyllys ja askel vaappuu ja tosiaan jo ennen joulua hävisin skapan rollaattorimummolle. Hyvin pistin kampoihin, mut juur ennen kauppaa ihana sukkapuikkokipu lamaannutti ja mummo vetäs ohi...

Olin näemmä ollu kilttiki ku pukki muisti kunnon matkakaiuttimilla läppäriin. Funtsin pari viikkoo sit miehelle, et mites saan kunnon poppivehkeet synnärille...liekö siinä tonttu kuullu huoleni. Tämä sen jälkeen ku neuvolantäti kysy, et joko oon suunnitellu mitä haluun synnärille. Vastasin, et en muuta keksi ku rokkia :D
 
Ei kuule haittais yhtään vaikka jakaantusinki jo. Laskin et pahimmillaan viel helmikuun viidenteen pitäis jaksaa. Silloin parasta ennen päiväys (2vk yli lasketun) Fiilis on kyl sellane, et tää finni puhkee millon vaan.
 
Takaisin
Top