Joulukuun jorinat <3

Ultsi

Varmaotteinen viestittelijä
Kesäkuunmammat 2015
Ihan kohta jo joulukuu. Saa alkaa kunnolla tunnelmoimaan ja joulukuun aikana taitaa kaikki päästä kesäkuisista raskaudessa turvallisille vesille :) ja jouluna voi hyvillä mielin julkisesti olla raskaana, jospa se masuki vähä jo pömpöttäs, jos ei pömpötä ni pittää syyvä niin paljo kinkkua ja suklaata et alkaa pömpöttää :wink
 
Mä kaipaisin sitä lunta ja paljon, sit pääsis kunnolla joulutunnelmaan. Eihän tuolla nyt yhtään näytä siltä, että joulukin on tulossa. :D
 
Täällä kouvolassa ainakin sataa lunta ihan kunnolla. :) maa on valkoinen. Ollaa käymässä siskon luona täällä päin suomea
 
Täällä on +5, aurinko vähän paistaa, muttei merkkiäkään lumesta... Kyllä mä niin kaipaisin. Mukavempi koirienkin kanssa käydä lenkillä, kun ei oo viiden metrin jälkeen yltäpäältä kurassa. Samalla tulis heti paljon valoisampaa. Masentaa vaan, ku kurkkaa ikkunasta ulos. :D Jouluvaloja tykkäisin laittaa koko kämpän varmaan täyteen, mutta mies vähän toppuuttaa. :D Sitä tosin muutenkin ärsyttää koko hömpötys joulusta eikä sitä haittaa vaikka joutuu jo toisena vuotena peräkkäin olemaan jouluna töissä.
 
Oletteko kuulleet bola-korusta? Meinaako kukaan hankkia moista? :) mulla on kaksi edellisistä raskauksista, toinen nytkin jo kaulassa, vaikkei vauva sitä helinää vielä voikaan kuulla. Mutta koru on itelle kiva :Heartred

http://www.bolakorut.fi/
 
Raskauskeijulla oon ohi mennen vilkaissut, sen tarkemmin en oo tutkinut sitä. Eli mikä idea sillä on? :) ihan kivan näköisiä kyllä on.
 
Mä kaipaan kans lunta! On ärsyttävän harmaata :/
Katoin kuvia kanssa tosta korusta ihan ohi mennen :) eli sama kysymys kuin moonflowerilla, mikä idea sillä on? :)
 
Sen korun sisällä on tiuku, joka helisee kun äiti liikkuu. Vauva kuulee sen tiu'un äänen ja oppii tuntemaan sen. Se ääni voi rauhoittaa vauvaa vielä syntymänkin jälkeen, esim imettäessä voi antaa korun vauvalle käteen. Mulle toi koru on oikeastaan lähinnä raskauden symboli, näyttää niin nätiltä ison vauvamasun päällä. :) siinä on siis pitkä se remmi, yltää alavatsalle asti niin raivotarjonnassa oleva vauvakin kuulee helinän hyvin. Tuossa linkissä on korun alkuperästä.^ :)

Edit. Eihän se ollutkaan tuo linkki mitä ajattelin... Koitan koneelle päästyäni katsoa sen linkin mitä tarkoitin. Bola on muistaakseni perulaista alkuperää...?
 
Muokattu viimeksi:
Mä ennen raskautta vähä naureskelin tuolle korulle, mutta nyt oon kyllä todella innnostunut siitä ja sellaisen haluaisin!
Minä vähän miehelle vihjailin tuosta korusta :) jospa jouluna muistais :winktuntuisi vieläkin tärkeämmältä korulta jos mies olisi sen valinnut.
 
Aa okei. :) Se on kyllä hirveen nätti koru. Täytyy kattoa jos jossakin vaiheessa tohtis kaikilta hankinnoilta tuollaisenkin ostamaan. :)
 
Valinnanvaikeus on suuri, on niin monta niin nättiä korua. Mitä nyt nopeasti vilkaisin noita niin valikoima on laajentunut entisestään kahdessa vuodessa!! Täytyy siis kieltää itteään surffailemasta noilla sivuilla, etten erehdy tilaamaan uutta korua taas... :rolleyes:
 
Mä sanoin miehelle että bolakorun haluan lahjaksi ja jos en saa niin sit ostan itse. Esikolle ostin sillon ja nyt se on hänen omassa korulaatikossa johon kaiverrutin syntymä ajan. :)
 
Meillä myös eilen katseltiin yhdessä noita bolakoruja ja sellaisen tilasin lahjaksi. Saa mies itse valita sopivan. Toivotaan, että minäkin siitä sitten edes vähän tykkään.. :D

Viime yönä näinkin sitten jo unta, että mies oli minulle kaksi korua ostanut. Kummallekin oma. Viikkoja oli siinä unessa minulla vielä sen verran vähän, että vauvojen sukupuolia ei olisi mitenkään voinut vielä tietää. Unessa mies oli ostanut vaaleanpunaisen ja vaaleansinisen korun ja minä olin todella kiukkuinen, että mitäs jos tuleekin kaksi poikaa ja toinen niistä saa sitten vaaleanpunaisen korun. Mies yritti vain rauhoitella, että enkö minä muka tiennyt, että meille tulee yksi kumpaakin. Muistan vain raivonneeni, että mistä sen nyt muka jo tietää.. :D
 
Mä kans mietin että pitäskö ostaa kaks korua että olis sit kummallekkin omansa ja sais samalla tavalla kaiverrettua kuin esikolla. Tosin vaatimuksena se että niiden pitää olla hopeaa jotta voi kaiverruttaa. :)
 
Mäkin haluaisin tuota bola-korua.Jotenkin vain jäi ostamatta esikoisen aikaan. Jospa nyt pukin kontista löytyisi.:) Itse fiilistellyt joulu tunnelmissa , eilen tuli tehtyä ensimmäinen piparitaikina ja aamulla paistoin joulutorttuja. Sain paketoitua lahjatkin kun muksu nukahti päikkäreille. Lunta kaivattaisiin täälläkin. Meinaa joulufiilis hävitä ku ulkona käy tai ees ikkunasta katsoessa,muutenkaan tykkää tästä harmaudesta :sad001
 
Aika surkeelta näyttää lumentulo, jo uhittelevat mustasta joulusta. Olihan se liikaa, kun vielä pari vuotta taaksepäin oli kunnon kinokset ja pakkaset tähän aikaan, jopa täällä länsi-suomessa.

Meillä on ensimäiset 3km pelkkää soratietä, arvatkaa vaa missä kunnossa on nyt.. ei paljoo tee mieli lenkille lähtee.
 
Kävin äsken lukemassa tässä kuussa synnyttävien (tai LA tässä kuussa) synnytyskertomuksia. :Heartred Ja säikähin, että missäs meiän synnytyskuvat ja -videot on!! Muistin siirtäneeni ne ulkoiselle kovalevylle, mutta niitä EI löytynyt. Onneksi en ollutkaan poistanut niitä kameran muistikortista niin kuin kuvittelin tehneeni, PHIUH!!! Huojennus... Mutta olipa ihanaa verestää omiakin synnytysmuistoja, voi nyyh... :Heartred:Heartred Oon kummallinen tapaus, mutta mulla on synnyttämistä kamala ikävä, tykkään siitä touhusta kun se on niin ainutlaatuista. Menispä puol vuotta nyt äkkiä... :D Vaikka on tää odotusaikakin niin POP!:Heartred
 
Takaisin
Top