Joulukuun jännät

Mä en pääse tonne kuvaketjuun ollenkaan :( Tänne nyt jotenkuten...
että voi ärsyttää!!!!
Täällä siis laskettuaika tänään...eipä oo mitään supistuksia,limatulpan irtoamisia, ei mitään. Käytiin kaupassa miehen kanssa, poika painaa kovin mutta ei taas muuta siinäkään.
Valkovuoto tuntuu lisääntyneen oikein kunnolla, toivottavasti on normia eikä mitään tulehdukseen viittaavaa.
Ei auta kuin odotella....

Hmm...joo mäkään en tästä uudestä päivityksestä...aika uus kone ja hyvät muistit ymsyms..mutta ei meinaa jaksa avata tätä keskustelu juttua ollenkaan...kyllä ton missä näkee erihuoneet...

mutta joo..

tänne kuuluu hyvää..pikku ÖTÖ kasvaa pikkuhiljaa ja on nyt ohittanut syntymä painonsa =) jee... nyt painoa on 2285g <3 ja melkein syö kaiken, joten kotiin lähtö häämöttää jo :)

itse olen yrittänyt levätä ja jouluostoksilla käynyt..tänä vuonna emme me vanhemmat osta pikkuiselle joululahjoja, mutta olen varma että isovanhemmilta niitä sitten tulee oikein urakalla...

onpa tyhmää ei pysty vaihtaa väriä enää =( kun olin niin tottunut kirjoittaa aina sinisellä värillä =(..harmitus...

Sentään jo jotenkuten toimii tämä foorumi, ehkä se tästä... Harmittaa jo senkin takia, että nyt ei voi olla vähääkään varma, että onko osa porukasta vain jumissa vai ovatko lähteneet synnyttämään.

Itsellä alkaa taas vähän hermo kiristyä. En jaksa kenenkään kanssa keskustella tästä loppuraskaudesta nyt ollenkaan. Kerron nyt tänne vähän samaa settiä, mitä tuonne la:n ylittäneissäkin (vaikka virallisesti en olekaan la:ta ylittänyt...). Eilen oli kovia supistuksia ja vihlontoja, vaan taas yö meni jotenkuten nukkuessa ja aamun sarastaessa vauva yhä mahassa. Tässä turhauttaa eniten juuri se, että kroppa toimii koko ajan tai ainakin yrittää, mutta sitten ei kuitenkaan mitään. Toivon todella, että tämä kaikki on sitten edes pois synnytyksestä. Voisi olla ehkä edes vähän helpompaa odotella, jos ei olisi näitä supistuksia ja muita. Tai sekin varmaan olis harmillista, mutta sitten ei ainakaan ehtisi vähän väliä hiukan innostua ja taas pettyä. Vaikka emmä noista supistuksista ihan hirveästi enää innostukaan, eilen kyllä pikkusen meinasin, kun tuli sen verran kovempia.

Mutta joo, tä nyt on tällästä. Eihän tätä odotusta kauaa enää ole jäljellä. Harmittaa vaan, että jos menee hirveästi yli niin ei välttämättä lähetä jouluksi mihinkään. Jos esim. jouluviikolla kotiudutaan, niin ei hirveästi hotsita lähteä moneksi päiväksi mihinkään sukuloimaan, koska itseni tuntien haluan varmasti harjoitella sitä vauvan hoitoa kodin turvassa, missä on kaikki tavarat hyvin käsillä jne. Ymmärrätte varmaan. Vaikka voihan olla, että kaikki sujuukin tosi hienosti ja uskaltaakin lähteä "vieraaseen" ympäristöön. Mutta niin. Olisi hirveä harmi, jos ei "päästäisi" lähtemään jouluksi sukuloimaan, olen niin odottanut sitä nyt tänä vuonna.

Bluerose, kiva kuulla, että teillä menee kaikki hyvin! Toivottavasti pian pääsette jo kotiin ihmettelemään elämää.

Heippa! Täällä sain vasta kunnolla auki näitä foorumeja, ja silti tökkii tosi kovin.. Ihan surkiat nää päivitykset.. :( Täällä kanssa edelleen yhtenä kappaleena vaikka tistaista asti ollu supistuksia ja kunnon vihlontaa ja kaikkea muuta mahollista mikä ennustaisi synnytystä, mutta ei.. silti täällä ollaan yhtenä pallona! Kyllä ketuttaa jo!

Tsemppiä janinamiia! Todellakin samaistun sun tunnelmiin, mutta nyt vaan hermoja. Sullakin kuitenkin "vasta" 38 viikkoa tulee täyteen ja valtaosa syntyy 38-42 viikoilla. Oot siis ihan hyvässä vauhdissa :) Maksimissaan vaan se neljä viikkoa ja eikö sullakin ollut kuitenkin ollut kohdunsuun kypsyminen ihan hyvässä vauhdissa kun kävit lääkärissä? Että sikäli ei varmaan kaukana ole. On muuten ehkä ärsyttävintä ikinä kuunnella "ei se enää kauaa kestä", kyllähän me kaikki se tiedetään, mut odottaminen ei aina oo kovin helppoa. Että kaikessa yhteisymmärryksessä sullekin ton sanoin, vaikka se onkin ihan yhtä tyhjän kanssa :)

Vaikka ihan höpöhöpö juttuja noi lääkäreiden jutut aina on. Siinä mielessä siis, että ei nä kropat noudata mitään kaavaa tai säännöllisyyttä tässä toiminnassa. Jos mulla olis jatkunu kypsyminen samaa tahtia miltä se vaikutti sillon viis viikkoa sitten, olisi vauvan pitänyt jo tulla. Supistuksista ja vihlonnoista huolimatta eipä ole näkynyt ja usko on jo kyllä loppunut. Ei huvita enää ollenkaan tämä. Vaikka ei sillain oo mitään ikäviä vaivoja tai kremppoja ni kyllä alkaa mennä vähän hermo tähän kömpelyyteen ja kykenemättömyyteen. Tiedän, että se vauva kyllä tulee sieltä heti kun oma kroppa on valmis ja enää on kuitenkin ihan vähän vaan jäljellä. Päivätkin kuluu edelleen ihan hirveetä vauhtia, että kyllä tämän kestää. Mutta pidätän itselläni oikeuden linnoittautua omaan maailmaani vaikka sitten vähän kiukkuisena :)

Kylläpä ärsyttää tämä oma valitus. Se on niin tyhmääkin. Että anteeksi. Mutta tämä on kuitenkin ehkä ainoa paikka, missä näitä valituksia jonkin verran siedetään, koska yhdellä jos toisella on ihan samat fiilikset kaikesta huolimatta :)

Miettinytkin että onpa pois sitten synnytyksestä tää! Paikat tosiaan auki sen 4cm.. et odottelua. Onneks noita viikkoja on vasta se päälle 37, ettei sinällään ole mikään kiirus läheskään. Joten varmaan teitä joilla viikot alkaa olla kasassa ni saattaa ketuttaa pikkasen enemmän! Enkä ihmettele.. Hohhoijaa on se odottavan aika PITKÄ!

Siitä pitikin kysäistä että millasia paino-arvioita olette saaneet lapsista? Kun järkytyksen poikanen iski minulle kun ennustivat olevan nyt jo yli 3,7kg!! Ja tosiaan mahani on pienimmästä päästä ja painoakin on keertynyt sen 8kg koko raskauden aikana! Epäilen kyllä tota paino-arviota ihan täysin.. Ja kuulemma lasketun ajan kohalla olisi reippaasti 4kg vaaveli.. (TÄLLÄ PIKKUMAHALLA?) Toivottavasti se on mennyt reippaasti yläkanttiin.. :D
Onpa täälläkin murheen aiheet..

Juu ei muuta kun antaa palaa vaan jos ketuttaa!! =) Kyllä mä kans alan oleen kypsä tähän joulupalloon vaikka kaks viikkoo viel laskettuun onkin. Niinkun neuvolan tätikin taas sano et mulla kohtu ja vauveli siel on niin timmi paketti et on jopa haasteellista saada muksun asentoo selville. Joo, on se, kun meinaa saada enää ite sukkia jalkaan, vaikka mun mielestä tuo maha ei ole mitenkään kovin suuri, mutta kun... Mahan sisältöö pukkaa hissillä ylös kun yhtään joutuu kumarteleen tai taivutteleen, ja sitä kuitenki joutuu joka päivä harrastaan kun laittaa sukkia, kenkiä, koirille ruokaa ja sit kun kerää ne kupit ruokailun jälkeen pois jne. Eikä mulla vielä ole mitään selkeitä merkkejä lähestyvästä synnytyksestä, harjotussuppareita ja huonosti nukuttuja öitä vaan ja jotain satunnaisia vihlontoja. =/ Mut mäpä tuumasin tuos pari tuntii sit koirien kans metästä tullessani, et teen sit hitto vie lumityöt täs samalla, et jos mä mitenkään voin yhtään jouduttaa tilannetta ni yritän ainakin, vaikka tiedänkin et ei sitä pahemmin ite voi vaikuttaa. =) Mutta onpahan ainakin hyvä olo ja mieli itellä kun piha on siisti ja koirat saanu liikettä =D En mäkään kyl haluis varsinkaan aattoo laitoksella viettää, mulle se aatto ja yleensä koko joulu on niin tärkee perhejuhla jonka haluisin viettää kotona (anoppilassa ja äiteen tykönä joka onneks asuu vajaan tunnin matkan päässä), ja vaikka tuo muksu oliskin ehkä se kaiken paras joululahja mitä saada voi, tarkotan et jos syntyis aattona, ni kyl pännis silti toisen puolesta. Mitä oon kuullu muilta joilla lapsi syntyny aattona/joulupäivänä, ni ei se helppoo ole. Menettää yhen ison merkkipäivän periaattees kun ei saa erikseen juhlia synttäreitä. =( Mutta, syntyy sit kun siltä tuntuu, ei auta kun ootella vaan. =)

Oltiin eilen isännän kans kaveriporukan pikkujouluissa, ja olipahan muuten ihana päästä illaks pois kotoo ja ihmisten seuraan! =) Tarjolla oli aivan älyttömän hyvät ruoat, ja seurakin oli mitä mainiointa. Vähän mua meinas jänskättää lähtee sinne, entäs jos synnytys käynnistyykin ilman sen suurempia varotuksia, entäs jos sattuu jotain, mä kaadun pihassa tms ja isäntä ottaa kuitenki sen verran et auton rattiin en sitä laske (raja on yks pien olut ja ainakin tunti sen jälkeen ennenkun lasken puikkoihin), ynnä muita kaikenmaailman kauhuskenarioita, kunnes tajusin et haloo, ollaan menos Vaan kylälle, nopeemmin se lanssi tai taksi on siinä kun meillä kotona =D =D Sen kun tajusin ja naureskelin tovin itelleni pystyin vaihtaan vapaalle ja rentoutuun. =) Huomas vaan illan aikana et ei o muksu tottunu kovaan musiikkiin, meillä kun ei vuoteen o ollu stereot toiminnas, muutos katos Jonnekin vahvistin ja kajareiden piuhat, eikä niit o jaksettu kovin kovasti ettiikään. Mutta siis kun yleensä joka supistuksen jälkeen tulee potkunyrkkeily-soolot mahasta, ni eilen ei mitään. Muutama hassu liike tuntu illan aikana mitä siel juhlis istuin, ja isännän kans naurettiinkin et käy perinteiset, mä kun istun autoon kotiin lähties ni alkaa sellanen rumputuli et ei mamma pysy tiellä. =D Ja niinhän siinä kävi. Mä kun läksin ajeleen kotiin ni kaveri ilmotti et kiitos ja kumarrus, vihdoinkin hiljasuus. =D Ainut vaan et en sit saanu kunnolla nukuttuu viime yönä. Missä lie vika, ei noin huonoo yötä ole ollu viel kertaakaan. Kerkesin nukkuun muutaman tunnin ennen isännän kotiutumista, kun ensin olin pyöriny toista tuntii, sit en taas saanu unta, nousin syömään kun nälkäkin pirulainen iski, palloilin siin sit tunnin hereillä ennenkun menin uudestaan koittaan vaateriin, pyörin tunnin ja puol kuuden aikaan alko sit jo suoraan sanottuna vituttaan niin paljon se sängys pyöriminen et siirryin sohvalle kattoon perjaina nauhotettuja Emmerdalen jaksoja. Siihen sit olin sohvalle sammunu jossain vaihees ja heräsin yhentoista jälkeen puhelimeen, olin ihan pönttö sekasin ja oli sellanen olo et ois pahempikin krapula, ja tosiaan vahvimmat mitä illalla joi oli mehu ja glögi. Puol päivää meni ennenkun sai ees vaatteet päälle... =/ Toivottavasti ens yönä sais ees vähän paremmin nukuttuu...

Me saatiin vaan sen hetkinen painoarvio sillon ku kävin lääkärissä, ja se oli 2,6-2,7 kg, aika keskikäyrillä meni, ehkä pikkusen yläpuolella. Ite veikkaan vauvan painavan sen neljä kiloa syntyessään, todennäkösesti ylikin kun joutuu raukka vieläkin majailla tuolla ahtaassa pesässään. En oo huolissani ollenkaan tuosta, ei se neljä kiloa ole iso vauva. Eikä se tarkota sitä, että pää olisi iso, vaikka olisikin painoa hiukan keskivertoa enemmän. Pään ympärysmitta kuitenkin vaikuttaa siihen synnytykseen, eikä se paino itsessään. Anoppikin sanoi, että ihan hienosti se 4,7 kg vauvakin tuli ulos, eikä ollut sen kummempaa kuin muidenkaan lasten synnyttäminen, jotka oli sitten kevyempiä.

Fantti, toi onkin ihan parasta kun pääsee välillä vähän pois näistä kotiympyröistä. Huomasin itekin, että niinä päivinä kun kävin vähän kaupoilla pyörähtämässä niin olin paljon paremmalla tuulella. Etenkin oli kivaa olla ihmisten keskellä, mutta silti ei tarvinnut niiden kanssa jutella mistään. Parasta.

Kauhea syömishimo taas iskenyt. En ymmärrä. Tossa meni useampi viikko, ettei ruoka oikein maittanut ja nyt taas vois vetää kaksin käsin. Menenpä syömään :)

Tuli muuten mieleen, että mulla on joku hienovaraisuus-piuha aivoista poikki, että en enää mieti ollenkaan miten itseäni ilmaisen, että jos joku viesti kuulostaa vähän tökeröltä tai sellaselta töksähtävältä niin en tarkoita pahaa :) Vähän sellanen touretten syndrooma -meininki täällä :D

Hei kaikki!

Olen yhtenä ja voin hyvin. Ihan samalla lailla, kuin tähänkin asti. Nukun mainiosti, mihinkään ei satu jne... Perjantaina oli laskettu aika ja siitä lähtien on vähän enemmän supistellut, mutta vain kivuttomasti. Mitään lähtötuntemuksia ei ole. Eikä edes haittaa, mulla ei ole kiire.

Töks töks, mikä viesti. Tästä huomaa hyvin, kuinka paljon mua KETUTTAA tämä uusi forumi. Tänään pääsin ensimmäistä kertaa tänne sisään. Viestejä on tullut paljon ja selasin niitä pikalukutekniikalla läpi.

Onnea Tättärälle ja tsemppiä kaikille tuskailijoille!

Joo, jotenkin tulee kurja fiilis nykyään kun tämän palstan avaa. En sitten saa yleensä mitään kirjoitettua. Tökkii niin pahasti. Läheskään aina en saa keskusteluja auki tai tulee muita ongelmia. Lisäksi tää on ihan älyttömän hidas ja harmittaa tuo, että keskustelut on täydellisessä epäjärjestyksessä. Oli niin kätevä ennen kun viimeksi kirjoitetut keskustelut näkyivät ensimmäisenä... Noh... toivottavasti tälle saadaan jotain kohennusta. Eipä ne varmaan viikonloppuna tai itsenäisyyspäivänä taida juuri tälle mitään tehdä...

Mulla on supistukset selkeästi laantumaan päin. Tietysti... nyt kun se vaikka hiljalleen saisi syntyäkin. Siitäkin on jotenkin kiukkuinen mieli. Oon ollut aika alakuloinen viime päivät. Myöskin tosi väsynyt. En saa selkäkivuilta nukuttua. Särkylääkkeistä ei ole mitään apua. Sängyssä ei voi kauaa maata vaan on noustava verryttelmään selkää. Jotenkin alkaa kypsyttämään... en jaksaisi puhua oikein kenenkään kanssa. Vähän on huono omatunto kun olen näin puhki, vaikka mun vauva ei ole edes täysiaikainen vielä... sen sijaan osalla teistä on jo yli lasketun... Haluaisin vaan nukkua loputtomasti. Väsyttää jatkuvasti, mutta käytännössä ei vaan pysty nukkumaan. Kunpa se pikkuinen päättäisi syntyä ennen laskettua.

Hei

Eipä tässä enää ehdi oikein lukea saati kirjoittaa tänne mitään.
Elämä näyttää olevan tosiaan yhtä ruokailua ja vaipanvaihtoa. Joo ja ilmavaivojen ja kakkajumin aiheuttamaan kitinää, univelkaa sekä happaman maidon hajua joka paikassa. Eilen ja toissapäivänä vaunuteltiin ekat kerrat, ensin vain 15 min. mutta eilen meni jo 40 min. Toivottavasti se ei ollut liikaa, äiti vaan innostui ulkoilusta pitkästä aikaa. :) Tänään vois mennä illalla katsomaan naapuruston kynttilät.

Tsemppiä yli la:n meneville!

Samoissa jonkin asteisissa ketutusfiiliksissä taitaa olla useampi meistä vielä mahan kanssa liikkuvista.
Ärsyttää kun tää foorumikaan ei oikein toimi, kun tänne just tuntee et vois vähän kitistäkin. Te ymmärrätte..
Mulla kanssa sellainen vuoristorata fiilisten suhteen, tai ei mitään hilpeitä fiiliksiä löydykään. Potuttaa vaan yks ja toinen asia. Nukuttua ei kunnolla saa lonkkien takia ja kaikki muukin on perberistä, suoraan sanottuna.
Herttaista on olo ja aah niin auvoista tämä odotus.
Tuntuu et varmaan kaikki lähtee ihan perseelleen sitten jakautumisen jälkeenkin. Tosi negatiivisissa fiiliksissä täällä kuten huomaatten. Anteeksi vaan että joudutte tätä lukemaan..

Hyvää vointia kaikille, ja hyvää itsenäisyyspäivää myös!

Uskallankohan minä tähän väliin kirjoittaa mitään, kun ei ketuta sitten yhtään. Päästiin eilen kotiin ja ensihetket täällä ovat menneet loistavasti. Sairaalassa pari viimeistä yötä meni aika katkonaisesti, kun viereinen vauva itkeskeli yöt läpensä. Viime yönä sitten sain nukuttua aika hyvin, mitä nyt pari kertaa oli kakan takia pakko vaihtaa vaipat. Niin ja tietysti se syöttäminen, mutta se nyt menee meillä niin, että kun vauva alkaa inistä minä vain työnnän tissin vieressä nukkuvan vauvan suuhun, enkä kyllä osaa edes sanoa, montako kertaa sitä tapahtui, kun en välttämättä havahdu kunnolla hereille anteessa.

Voinen vain yrittää lohduttaa lupaamalla, että kyllä se ketutus aikanaan jää sinne synnytyssaliin itsekultakin! 

Yksi asia ihmetyttää... Kun aiemmin jokaisesta on yhtäaikaa maidonnousun kanssa iskenyt päälle jatkuvaa itkeskelyä tuonut lyhytaikain babyblues, nyt sitä ei näy eikä kuulu! Maito kyllä on noussut.

No niin.. sain sitten ensimmäistä kertaa Joulukuun jännät auki. Ehdin jostain lukea, että Tättärä on saanut vauviksen :) Ihanaa, paljon onnea! Mitään muuta en ole suurin piirtein sitten nähnytkään täältä. Potuttaa! Potuttaa myös samat asiat ku muillakin.. Mulla on laskettuun aikaan kolme viikkoa eli hyvin ois aikaa vielä nautiskella raskaudesta. On vaan niin pirun tuskanen olo jo, että mieluummin kantaisin jo tuota pikku tiitiäistä käsilläni ku vatsassani :)

Mulla on supistellut taas enemmän ku vähään aikaan. Eilen oli tosi kovia poraavia kipuja tuolla kohdun tienoilla aina, kun nousin jaloille. Parkasin aina ääneen, kun kävi tosissaan niin kipeää. Muuten olo on ollut ihan ok ja selkä paljon parempi ku aikaisemmin. Yöllä valvon, mutta vessassa ei tartte käydä ku kerran. Varmaan niin paljon ajatuksia päässä, etten saa nukuttua enää herättyäni.. Paljon ois tekemättä täällä kotona, mutta kaikki tärkein on vauvelille valmiina ja pesty. Kassia en oo pakannut.. En varmaan pakkaa edes ennen synnytyksen alkamista.. Alkaa näyttää siltä :)

Mua ihan tosissaan harmittaa kans, kun tää foorumi tökkii niin pahasti. Just kun eniten tarttis teitä kaikkia juttukaveriksi, niin ei.. Turhauttavaa!! Toivottavasti se nyt alkais paremmin toimia, kun pyhät on ohi.

Oonkohan mä ainut jota ei odottaminen vielä ota päähän... no, johtuu kyllä siitä, että LA on vasta 3 viikon päässä ja kun ei merkkiäkään tunnu vielä missään, niin vähän alan asennoitua, että tammikuussa sitten vasta jotain tapahtuu... Yritän nyt vaan nauttia tästä kahdenkeskisestä ajasta miehen kanssa - voi olla, että menee 20 vuotta ennen ku saadaan taas sitten olla kahdestaan seuraavan kerran... ;-)

Aloitin tänä iltana lukea Amazonilta tilaamani kirjaa "On becoming Babywise", bestselleri, jota oon kuullu suositeltavan. Onks kukaan teistä lukenu sitä? Ainakin alku vaikuttaa lupaavalta, mutta vasta sulattelen noita ajatuksia... tosi vahvat tutkimustulokset on kyllä väiteiden takana, mutta silti pitää sulatella... et esim vauvaa ei sais nukuttaa imettämällä tai keinuttamalla tai nukuttaa vieressä... ja että vauvalle pitäis pyrkiä luomaan selkeet rytmit, jolloin se nukkuu yöt läpi jo 2 kk ikäisenä ja äidinkin voimat säästyy... No, jatkan lukemista ja katotaan mitä opin. :-)

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille tuskastuneille!!!!

heipatirallaa taas! Täällä supisteltu ahkerasti alkuillasta lähtien.. saas katsoa onko nyt sitten ihan tosissaan tulossa vaiko taasko kiusaa vaan! Hassua on se ettei kyllä edes väsytäkkään ja aikani kuluksi keittelen täälä riisipuuroa ja teen pikkusiivoilua, jos vaikka joudunkin laitokselle.. Lets see miten käy. =) Epäilys on suuri, kun jo monta iltaa supistellut...

Ihanaa, että löytyy vielä joku, joka osaa nauttia raskaudesta ja on hermot hanskassa. :) Minullakin vielä on se 3 viikkoa laskettuun, mutta kyllä olen niin älyttömän tuskastunut tähän olotilaani jo. Varsinkin kun supistuksia ei enää juuri ole. Sukkapuikkoja kylläkin aina välillä. Pitäisi jotenkin yrittää saada ajatukset pois tästä asiasta, mutta aika mahdotonta kun kokoajan on kivut päällä... No, eipä se taida siitä muuttua, pakko kestää tämä loppurutistus vielä...

Kiva kuulla myös Jiun kuulumisia. Ihanaa, että olitte jo ulkoilemaankin päässeet. :) Itse pelkään kovasti sitä, että jos tämä tiitiäinen syntyy vasta loppukuusta, niin milloin mahdetaan päästä ulos. Ekat 2 viikkoa tietysti sisällä, mutta milloin mahtaa seuraavan kerran olla pakkasta niin vähän, että pääsee harjoittelemaan ulkoilua.

Teidän kaikkien kuulumisia on kiva lukea. Harmi vaan, että aina keskustelun avaaminen ei onnistu, vaikka näkee jonkun kommentin tulleen.

Onkohan Ang1 jumissa tietotekniikan takia, vai olisko synnärillä?? En muista hänen viestejään lukeneeni ihan viime päivinä... :)

Toivottavasti te kaikki pysytte täällä kirjoittelemassa myös vauvautuneina. Eiköhän tämä foorumikin tästä hiljalleen tokene käyttökelpoiseksi...

Ei muakaan odottaminen pänni, päinvastoin! Zen edelleen voimissaan. Ärsytti vain tämä forumi ja sen tökkiminen. Nyt onneksi toimii jo paremmin, mutta ei nämä ratkaisut hyviä ole. 

Täällä mennään viikolla 40+4 eikä olo ole vieläkään muuttunut mitenkään hankalaksi tms. Kodissamme on kolme kerrosta ja rappujakin tulee juostua ylös alas. Eilen meinasi tulla oikein sanaharkka miehen kanssa, kun hänen mielestään en olisi saanut touhuta niin paljon.

Makuuhuoneemme valmistui viimein eilen ja nyt on neitsytyö siellä takana! Se on täydellisen upea! Kellään ei ole niin hienoa makuuhuonetta. :D

Tämä tarkoitti myös sitä, että nyt vapautui myös vauvanhuone meidän käytöstä ja kaiken maailman sirkkeleistä ja kompressoreista ja pääsin viimein sisustamaan sitä, hakemaan vauvan tavarat ullakolta, kokoamaan pinnasängyn ja täyttämään hoitopöydän laatikoita vaatteilla ja tarvikkeilla. Tänään jatkan hommia, kun en eilen saanut tehdä valmiiksi asti, kun tuli sanomista. ;)

Lopuksi valitusvirsi foorumista. Onkohan näistä asioista jo annettu palautetta ylläpitoon. Onko joku samaa mieltä kanssani?

1. Liikkuvat hymiöt ovat kamalia. Viesteistä tulee levottoman näköisiä ja rivivälit muuttuvat valtaviksi aina hymiön kohdalla. Joku saa vielä forumia lukiessaan migreenikohtauksen, kun ruudulla välkkyy. Ovat vieläpä eri tyylisiä keskenään ja ihan perus käyttöilmeitä on vaikea löytää.

2. Ei ole enää kirjoitetun viestin esikatselumahdollisuutta.

3. Eikä ketjujen otsikoinnin jälkeen ole sivujen numeroita, että voisi mennä suoraan haluamalleen sivulle. 

4. Viestiketjuja, joissa on edellisen käynnin jälkeen tulleita uusia viestejä ei näy enää merkittyinä, kun kirjautuu foorumille.

5. Kesken vastauksen kirjoittamisen ei enää pääse lukemaan viestiketjua, johon on vastaamassa. Monesti olisi tarvetta katsoa, että kukas se olikaan, kun sanoi niin ja näin tms.)

Takaisin