Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kardemumma -80 voi ei!!! Voimia paljon! Halaus! Ja pian se teilläkin papu syliin asti löytää. Tämä tie on niin vaikea ja vain arvailtava miten tässä käy.

Kiitos kaikille!
Kyllä me vielä pikkukolmosta yritämme, kunhan tästä toivutaan.
Meillä on vielä 3 samanlaista Blastokysti kandidaattia pitkän viljelyn tuloksena odottamassa pakkasessa.
Josko niistä saisimme vauvan syliin asti.

Tsemppiä ja onnea matkaan teille muille!

Mariianen, saako kysyä missä päin Oulua käytte neuvolassa? :)

Meillä on kaksi koiraa, ei ne mun mielestä oo huomanneet mitään.. :D Tosin meillehän on ensimmäinen vasta tulossa niin uus juttu tämä on niillekin. Toinen niistä kyllä kyhnää kyljessä entistäkin enemmän, ja sohvalla yrittää kiivetä päälle makaamaan. :D Voi olla kyllä ihan tavallista läheisyyden kaipuuta, kun tuo on sellanen sylikoira. (Rottweiler :D)

Saa nähdä pääseekö itsekään sinne suljettuun ryhmään ikinä, kun ei päivittäin tule tänne kirjoiteltua.

Kardemumma, hyvä että teillä on vielä pakkasessa uusi mahdollisuus❤ uskon että saatte vielä pikkukolmosen syliin asti joku päivä!

Omppu, on oikea sylikoira juu :D meidän porukoilla on kanssa 40-kilonen sylihauva :D

ImageUploadedByVau Foorumi1449862777.769335.jpg

meillä maataan lähes koko ajan lähellä ja tykkää pitää päätä mahan päällä. tätä pään pitoa tekee siis vain kun oon raskaana :D aamulla hyppää viereen kun mies lähtee töihin ja pakko olla niin että osuu muhun..

Koirat <3 onkohan meidänkin haukun perässä hiihtely ja vieressä nysvääminen sitä, että vaistoaa jotain. Voi olla kyllä täälläkin ihan normia läheisyyden kaipuuta :)

Mariianen, saako kysyä missä päin Oulua käytte neuvolassa? :)

Meillä on kaksi koiraa, ei ne mun mielestä oo huomanneet mitään.. :D Tosin meillehän on ensimmäinen vasta tulossa niin uus juttu tämä on niillekin. Toinen niistä kyllä kyhnää kyljessä entistäkin enemmän, ja sohvalla yrittää kiivetä päälle makaamaan. :D Voi olla kyllä ihan tavallista läheisyyden kaipuuta, kun tuo on sellanen sylikoira. (Rottweiler :D)

Saa nähdä pääseekö itsekään sinne suljettuun ryhmään ikinä, kun ei päivittäin tule tänne kirjoiteltua.

Höyhtyän neuvolassa käydään Kontinkankaalla :D

864e91e426a08036d7e628daeaecdcb4
Tällee meiän chihu tossa ihan korva kiinni masussa. :D Aavistasko nuo lemmikit oikeasti.

Hetu, kyllä mie luulen että ainakin toiset huomaavat! Meillä kaikki karvaset pojat on niin hönöjä ettei ne mitään huomaa, mutta aivan taatusti jotkut yksilöt sen vaistoaa! :)

Kun kattoo nuita teidän karvaisten lasten kuvia tulee niin ikävä omaani, joka jouduttuin lopettamaan maaliskuussa <3 esikoista kun odotin niin meillä oli ihan sama meininki Hetu kun teillä :) Masua kuunteli joka ilta alusta asti ja kävi aina päivällä tökkäsemässä että onhan kaikki hyvin. Nyt meidn nykyinen 7kk pentu ei tajua mistään mitään :D

Voi mammu hirveää. Mun koiran lopetuksesta on nyt vähän reilu 4 vuotta aikaa. kamala ikävä on pientä. Meille jäi tuo narttu enää ja seki ainaki äsken tuli masun viereen köllimään ku yleensä kääriytyy vaikka väkisin tonne viltin sisään niin ettei mitään jää näkyviin. :D kääpiöpinseri on mulla :D ja valkkari kuume vaivaa..taitaa vaan nyt kuumetta joutua siirtämään kun pahin koulutus vaihe olis just ku elokuussa. .. jos ottais sieltä mistä ajatellut mut mikäpä olis koulutella ku esikko eskarissa ja pikkunen vaunuissa... :D mut kyllä sitä pitää ehkä harkita kun ei sitä tiedä millasessa kunnossa sitä on sitten kun loppu alkaa häämöttää... kyllä niitä vielä pentueita syntyy sittenki kun synnytykset on ohi. Ja eiköhän meille kaksi muksua riitä ja mulle 2 koiraa :D

Ei hitto Lucky meilläkin on kaksi kääkkää, näin sivumennen mainiten :D. Harvoin sattuu, että on muillakin..

Muokattu viimeksi:
Kardemumma pahoittelut sinne. :sad001 Varmasti saatte vielä pikkukolmosen joukon jatkoksi. :)

Onpa ihania nuo teidän koirat. Se on niin jännää ja mielenkiintoistakin, kuinka ne vaistoaa tällaiset asiat. Mahtavia otuksia. :p

Meillä on 6v valkkari. Poika, perus pöhlö, ei ymmärrä raskaudesta mitää. Paimentamisen vietti suuri ja tarve pitää lapset kasas :)

Liitteet

• image.png
    image.png
    116.8 KB · Katsottu: 29
Voi että kun täällä on ihania koiria :) minulla oli kans valkoinen paimenkoira pitkään, sain minun koirani kun olin 15-v
Valitettavasti minun ihana nallejääkarhu nukkui pois kesäkuussa :*( tulee kamala ikävää kun täällä muillakin on ihani valkoisi koiria. Ehkä jonain päivänä kun lapset on isompia otan uuteen koiran, nyt aviomies ei halua koira kun esikko vielä niin pieni vauva ettei aika riittäisi koiranpennulle :)

Ihanaa täällä tulee vihdoin lunta!

Jmsv: et sitten yhtään helpottanut mun valkkari kuumetta :D mä en enää voi edes käydä kuvia ihastelemassa kun vähän joudun jarruttaa tätä kuumetta tän plussan takia.

Sillon ku mun esikoinen oli vauva, niin se oli lattialla ja tuo koira makas aina sen vieres. Vauva sai repiä ja tukkia sormia vaikka silmiin ja tuo pöhlö vaan nautti huomiosta :) Toki ite piti puuttua siihen :)

Senni ja Lucky, kyllähän se pentuaika siinä samassa kaaoksessa menee ;)

Ihania koiria kaikilla!

Jmsv: tarkoitus olisi kouluttaa tuleva koira perinpohjaisesti ja olis kiva jotai jälkeä tms. Harrastaa ja ainaki opettaa kanttarelleja ettii :D tämä mun pikku neiti ei oikein oo innostunut mistään leikeistä eikä peleistä ja on vähän niinku sen uroksen kasvattama otus. :D puolensa on kummallakin että ottaako raskaus aikana vai sen jälkeen. Onhan siinä hommaa pennussa ja sen koulutuksessa että siitä tulee kunnon kansalainen. Äippälomalla olis aikaa ja Olishan se 8 kk ikäinen ku muksu syntyy. :D

Takaisin