Joulukuu!!!!

Jess,sain tänään ostettua lähes kaikki lahjat, yks lahja pitäs vielä keksiä mun keskimmäiselle pojalle ja sit olis valmista. No pitäähän ne vielä jaksaa pakatakin lahjapaperiin, mut nyt on kyl niin väsy kun 3 tuntia tuli pyörittyä kaupoilla..jos pienet päikkärit ja illalla sitten pakkaushommiin :santa
Vielä meiltä puuttuu vauvan pinnassänky ja kaukalo ja ne pitäs nyt viikonloppuna saada mun veljeltä ja ehtiä koota ennen maanantaita kun ei tiedä jäänkö sinne äippäpolille käynnisteltäväksi , kaikennäköistä pikkupuuhaa vielä ennenkuin kaikki on valmista pikkuisen tuloon ! :)

Mä olin päivällä myös ostoksilla, noin 1h 30min siellä taapersin ja voin sanoa olevani nyt ihan poikki! Vielä tarvii jaksaa hevoset hoitaa tälle päivälle, mutta sen teen jahka isäntä tulee viihdyttämään tuota esikoista.. Jouduin vielä Citymarketissa kulkemaan ees sun taas kun en löytänyt kirjekuoria. Ja kun vihdoin löysin sen paikan missä niitä piti olla, totesin että sopivan kokoiset on loppu... Olin varmaan aivan punainen naamaltani ja hikikin siinä hommassa tuli. Prkle, en lähde enää mihinkään shoppailemaan! (paitsi että suurin osa lahjoista on hankkimatta että kai se on kuitenkin joku päivä mentävä...)

Loistavaa! Jännittänytkin miten teillä menee, kun tuplat on, kovasti nyt tsemppiä teidän arkeen :) Kivasti sulla kyllä jäi synnärille painoa.

Ihanaa on se vaan jännää näiden pienten kanssa ja varmaan vielä jännempää kun niitä on kaksi! <3

Katselin tuossa jo syntyneiden pikkuisten listaa ja mietin onkohan kenellekään vielä käynyt niin että olisikin tullut toista sukupuolta mitä ultra ennusti? :)

Meillä ainakin täsmäsi. :) vaikkaki epäilin loppuun asti sitä että sen voi oikeesti nähdä niin aikasilla viikoilla. :D Eli ei löydy vaaleanpunaista meidän kaapeista vielä. :P

Laskettu aika on tänään mutta ei mitään merkkejä, että pojalla olisi vielä haluja syntyä.
Eilen oltiin pari tuntia kaupoilla pyörimässä jaloppuillan olinkin tosi väsynyt ja erilaisia jomotuksia ja juilintaa kropassa mutta ei mitään, mitä vielä voisi ottaa vakavasti. Ootellaan..

Vihdoinkin pinnasänky kotona ja kasattuna! :) Kovasti tekisi mieli pedata se heti , mutta yritän vielä malttaa. Turvakaukalon sain myös tänään ja siihen laitoin lämpöpussin jo valmiiksi ja sen sisällä on vauvan vaatteet odottamassa lähtöä :grin

Eevis, tämmöset kelit ku nytte on (en tosi tiedä onko siellä samanlaista mutta aikalailla 0 asteista ja sateista) niin mitä sinne lämpöpussiin vaaditaan sisälle? eli siis riittääkö ihan normi vaatteet ja esim fleecepuku vai neulehaalari? Pelkään että kun viikon päästä pääsee lähtee liikkeelle nii muksu tukehtuu ku puen liikaa päälle. :D

Minä pakkasin bodyn, potkarit, fleecehaalarin, lakin ja vielä sen saamarin ison kelan toppapuvun :D ajattelin että sen voi laittaa auki tai kiinni sen mukaan,miten kylymä on sillon.. oonkohan ihan hakoteillä? :D

Mulla on sairaalaan tulossa mukaan body, puolpotkarit,velourhousut, villasukat ja tumput, pipo ja neuletakki. ..autolla kuitenkin tullaan kotiin niin uskon et pärjää sen matkan noissa, onhan se lä
mpöpussi aika paksun tuntuinen, voi olla neule jopa liikaa. Ulos jos veisin vauvan laittaisin normivaatteet ja villahaalarin välikerrokseksi sinne pussiin näillä keleillä. Mutta se kannattaa sitten ulkoilun jälkeen vauvan niskasta kokeilla onko ollut kuuma tai kylmä, vauvat kun on aika erilaisia :)

Minä en ole pakannut sairaalakassiin kuin omat luultavammin tarvitsevat tavarat. Mies tuo sitten vauvalle vaatteet, kun tiedetään minkä kokoinen hän on. Minä ja sisarukseni olemme olleet yli 50cm, mutta voihan se olla että 56cm vaatteet on liian isoja meijän pienelle. Joten parempi, etten pakkaa monia eri kokoja kassiin ihan turhaan. Samalla se että onko riittävästi vaatteita pakkaseen nähden niin ratkeaa itsestään. Luotan kyllä siihen, että mies osaa vaatteet valita kun meitä tulee hakemaan kotiin.
Laskettuuaikaan tasan viikko!!

39+1

Aamusta tein 2 kinkkupiirakkaa ja 2 lanttukukkoa olisi uunissa myös tulossa :taunt014
Ilemmasta talolle raivaamaan, jotta huomenna päästään talkooporukan kanssa sinne siivoomaan. Sitten loppuviikosta koittaa muutto.
Ah ihanaa joulu uudessa kodissa. Toivottavasti siellä kodissa, eikä sairaalassa :santa Jos saisi tällaisen toiveen pikkuiselle esittää.

Mä leipasin saaristolaisleipiä valmiiksi jouluviemisiksi, jos vaikka sattuisikin niin, että tyyppi haluaakin nyt ennen joulua vielä maailmaan, niin ei jää siitä sitten kiinni leipomiset.
Piparitaikinakin täytyisi tänään pyöräyttää, mutta vetelin viikonloppuna puolet valmistaikinasta ja nyt etoo koko piparit :confused: Miksei kukaan kertonu, ettei se taikina oo niin hyvää nyt aikuisena, kun sitä voi kiskoo ihan kaksin käsin jos huvittaa :p

Takaisin