Joulukuu!!!!

Mulla teki eilen mieli piparitaikinaa mutta koska en jaksanu lähtä kauppaan ni tekasin itte. Tänään sitte sitä mussuttaessa tajusin että himputti, emmää voi tätä koko kiloa raakana syyä ni oli pakko tehä pipareita :DD Nyt vaan tarvis vieraita kahville että nuo tulis syötyä ku mää en hirveesti pidä tommosesta kypsemmästä piparista..
 
Tirsk "kypsempi pipari" :grin Anteeks, vähän väsyttää :oops:
 
Mä kävin eilen ns. hemmottelemassa itseäni. Vierailin siis kampaajalla ja päivitin vähän lookkia. No, olipahan tosi rentouttavaa; ensin oli kampaaja sen 1/2tuntia myöhässä, ja sitten kun päästiin itse asiaan, vei se kaikkinensa noin 3 tuntia. Arvatkaa mitä tykkäsi persus? :eek: Elmiina veti sellaista rallia että tuntui että pissat tulee alle ihan väkisin ja tosiaan takamus oli niin puuduksissa loppujelopuksi ettei tosikaan! No, on uusi tukka ja näytän kuulema ihan teinitytöltä....
Tänään geelilakkautin sitten kynnet ja laitatin kulmakarvat siisteiksi, eli nyt ois aika hyvä sauma lähteä synnyttämään - on toi ulkoinen habitus paremmassa kuosissa kuin moneen kuukauteen! :grin
 
Kuulostaa hyvältä!!!
Just kattelin itteäni peilistä näissä sairaalan spoteissa ja totesin tuoreelle tyttärelleni, että: "sulla on kyllä harvinaisen hyvännäköinen mutsi!"
No, onneks täällä ei hääviltä näytä kukaan potilas :)
Mutta rintavarustus on aika bueno!! Hitsi vie, kunnon pallot. Ihan kun olis silikonit laittanut. Wau! En muistanutkaan. No, vuoden päästä ovat muisto vain. Muisto vain. Huokaus.
Mun maha on muuten vieläkin tosi iso.. Paino ei ole pudonnut yhtään??!! Turvotus onkin kyllä aikamoista.
 
Ihanaa kun osaatte hemmotella itseänne ennen ja jälkeen synnytyksen!! Turha sitä on itseään haukkua rumaksi, eikä aina äidin tarvitse näyttää harakalta :)

Toivottavasti en itsekään soimaa itseäni synnytyksen jälkeen
 
No nyt on viikonlopuksi ostettu jos jonkilaista leivontatarviketta, vielä kun keksin mitä kaikkea alan leipomaan :grin
 
Mä värjään nyt hiukset, niin on sitten tuore väri päässä kun lähtö tulee eikä tarvi ekana synnytyksen jälkeen tuijottaa kamalaa juurikasvua! Ens viikolla meen laittamaan ripset ja kulmat kuntoon kun mun poika on mummolassa hoidossa.
Mun leipomismaratoni loppui tänään kun tein tiikerikakun ja suklaamuffineja, nyt taitaa olla tarpeeksi herkkuja pakastimessa :p
 
Täälläki käytiin eilen laittaa räpsyttimet kuntoo. Kiva synnyttää ku on nättinäs. :D Hiuksia en oo värjänny kertaakaa raskauden aikana ja niiiin paljon tekis jo mieli sortuu mut ehkä mä nyt sit vaan kestän tän maksimissaan 2 viikkoa vielä. :)
 
Kyllä sitä nyt niin tekes mieli kans leipoo kun vielä täältä lukee kaikista herkuista, mut eipä sitä voi, jos joku ei tiijä jotai reseptiä, mikä mikrossa onnistuis :grin
joo ja vauvanhuoneen laittoki vähä venyy kun se toimii keittiönä tällä hetkellä. Keittön lattiapuut kuivuu tossa eteisessä jotka ens viikolla olis tarkotus olla paikallaan. Wuhuu, sitte on jo lattia keittiössä ja ehkä saisin sen ees vahata :rolleyes:
ahdistavaa kun minun ei anneta ees tehdä mitään..:mad:
oon yrittäny askarrella joulukortteja, tehny lyhtyjä vanhoista lasipurkeista ja neulonu myssyjä lahjaks, et kuluis aika. Mutta tälläselle malttamattomalle on niin vaikeeta. Tuntuu et kokoajan kaikki on pelkkää oottelua ja oottelua ja oottelua..
 
Antares, mutakakkuohjeita ainakin löytyy mikrossa tehtäväksi vaikka kuinka paljon! En ole uskaltanut niitä testata, kun epäilen että tulisi sitten liiankin usein tehtyä, jos oikein hyvää sattuisi vahingossa olemaan.... :)
 
Meillä oli tänään saunailta, niinkuin useimmiten lauantaisin on. Isot tytöt on täällä myös, ja niin kävi että isäntä pesi sitten tyttärensä, kaikki 3, ja minä siinä sivussa, mitäpä muutakaan kuin sitä saunaa. Nauroinkin, että jokos huomenna sitten lähdetään synnyttämään? No, ei varmaan lähdetä, mutta saahan sitä aina toivoa.
 
Jaahas, la oli 7.12, mutta yhdessä koossa ollaan edelleen :mad: Tosin kyllä arvasin, että sen ohi mennään, mut saahan sitä aina toivoa :D Metälläkin olin vielä mukana ja varmaan olen ens viikonloppunakin jos oikein hyvä (tai paremminkin huono) tuuri käy. Tänään olis sitten se pelkopolilla käynti.
 
Jos pelkopolista on apua niin autatko meitäkin, jotka emme sinne ajoissa ilmoittautuneet...? Tai ehkä en aikaisemmin ollut näin peloissani.
 
Laskettuun aikaan vielä 13 päivää, mutta ovat epäilleet että tulen viikko-2 aijemmin synnyttämään. Turhauttavaa kun ei tiedä koska lähtö on, tahtoisin jo oman pienen syliin! Vielä turhauttavampaa, kun mummot soittelee joka toinen päivä ja kyselee tuntuuko jo siltä että kohta tulis. EI hemmetti, ei ole minkäännäköistä yksityisyyttä enää!! Ja jos en vastaa, niin kohta tulee viestiä että oletkos jo telakalla...

Mut jee jee, talomme on hyvällä mallilla. Pääsin jo pesemään keittiökaappeja eilen ja siivoomaan makkaria! Takka on maalausta vaille valmis ja listoituksetkin tehty! Ensi viikolla pääse apulaiset siivoushommiin ja muutto ennen joulua. Hurraaaaaa!!!
 
Jos en muuten osaa auttaa, niin voinhan mä kyl kertoa mitä käytiin läpi :) Kannattaa neuvolassa sanoa, niin saa lähetteen sinne pelkopolille, kyllä sinne varmaan tarvittaessa saa nopeastikin ajan :)
 
Juu kerro ihmeessä moondance mitä kävitte läpi pelkopolilla :) ihan mielenkiintosta kuulla mitä sielä höpötetään. Itse en ole menossa mutta kyllähän se lähestyvä synnyttys jännittää, ketäpä ei. Tuntuu nyt kun päivä päivältä mennään lähemmäs niin jännitys kasvaa ja kasvaa. Toisaalta on todella luottavainen olo synnytyksen suhteen, toisaalta taas jännittää älyttömästi. Loppupeleissä siihen ei kauhiast voi vaikuttaa vaan synnytys etenee omalla painollaan ja tavallaan.
 
Takaisin
Top