Joulukuisten plussatestien kuvia

Eipä uutta tänne rintamalle. Tai no ehkä se positiivista, et ei vielä ainakaan oo hcg ehkä laskussa (ainakaan tarpeeksi), kun digi näyttää vielä 2-3. Tänään rv. 5+2 kuukautisista laskettuna. Tekisi niin mieli itkeä. Taidan sittenkin jäädä etäilemään ja soitan sinne nlaan. Millä sanoilla mä saisin sen hcg-mittauksen? Mitkä olis ne taikasanat? Näkis et hengaako paikallaan vai onko nousua vai mikä arvo sielä nyt ees on... 😓
Elä vielä ressaa 🫂 Oliko sinulla kipuja? Joistain vuodoista taisit puhua tuossa aiemmin, vieläkö on vuotoja tullut? Pahoittelen että en nyt äkkiseltään muista olitko kirjoittanut muista oireistasi.

Monella näyttää tuossa vaiheessa digi vielä 2-3 (ak mukaan lukien - ja tiedän tunteen kun tuo lävähti silmille). Sinuna tekisin parin kolmen päivän kuluttua seuraavan. hCG saattaa joillain nousta hitaasti, veikkaan että itsekin kuulun tähän kastiin kun olen melko vähäoireinen ollut.

//poistin tuplana lähteneen viestin.

//muokkasu, lisätään tähän nyt omanapailua vielä ettei oo aivan turha viesti 😅

Viime yö meni pissalla ravatessa vaikken mielestäni ees juonut kovin paljoa, joten en tehnytkään digiä nyt aamulla. Kokeilen huomenna josko ensyönä ei tarttis hyppiä vessassa.

Muokattu viimeksi:
Eipä uutta tänne rintamalle. Tai no ehkä se positiivista, et ei vielä ainakaan oo hcg ehkä laskussa (ainakaan tarpeeksi), kun digi näyttää vielä 2-3. Tänään rv. 5+2 kuukautisista laskettuna. Tekisi niin mieli itkeä. Taidan sittenkin jäädä etäilemään ja soitan sinne nlaan. Millä sanoilla mä saisin sen hcg-mittauksen? Mitkä olis ne taikasanat? Näkis et hengaako paikallaan vai onko nousua vai mikä arvo sielä nyt ees on... 😓
Älä menetä toivoa. Joillakin on tullut vasta 5+4 - 6+x, kun hcg nousee niin yksilöllisesti jopa yksilön eri raskauksissa. Älä vielä itke, vaikka varmasti stressaa, kun jotkut saa 3+ aikaisemmin. ❤️

Toivottavasti saisit hcg -mittauksen mielenrauhaksi. Tosin pitäisi varmaan saada kaksi, että näkisi kehityssuunnan. 🤔

En mä malttanut huomiseen.. tähän samaan tuli pe yliajalla haamu eli jotain ainakin tapahtuu! Ehkä mä alan varovasti keräilemään viestejä salaista ryhmää varten 🙂
Selkeä plussa! Kyllä, nyt viestittelemään reippaasti, meillä on jo hyvin porukkaa salaisella puolella mutta lisää tietysti aina kaivataan. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Kerro puhelimessa kuinka stressaantunut olet tilanteesta.

Ehkä jättäisin nuo viikkonäytölliset pois. Huomaathan että tulos on n. 2vk tarkkuudella eli se on melkoinen haarukka. Luottaisin enemmän noihin viivatesteihin, samaa merkkiä joka toinen päivä, niin tulee esiin selvemmin vahvistuminen. Joskus istukkahormonipitoisuus vaan kehittyy hitaammin, eikä se välttämättä tarkoita että jokin olisi huonosti. Minulla ensimmäiset raskaudet olivat tällaisia, hitaammin kehittyviä ja ihan hyviä vauvoja niistä tuli.

Kiitos kaikille! Sain kun sainkin hcg-mittauksen ja eka arvo jo labrassa otettu. ❤️ Toinen mittaus torstaina ja sitten katsotaan miltä näyttää. Muuten en asiasta stressaisi, mutta kun toista vkoa kestäneet tuhruilut/kunnon verinen vuoto takana niin tuntuu jotenkin uskomattomalta, että siellä kukaan matkassa olisi. Mutta nyt yritän rauhoittua ja odottelen labroja ja tuloksia. Pitkät päivät edessä vaikka onkin vain muutama päivä.

Ihania vahvistumisia ja plussia täällä kyllä satelee ❤️🥰❤️

Välillä aika tuntuu kuluvan uskomattoman hitaasti… Hyvä kun pääsit mielenrauhasi vuoksi tuonne mittaukseen, ja todella toivon että kaikki on masussa niin hyvin kun nyt tässä vaiheessa voi vaan olla. 😌❤️

Huomenta! Tässä kontribuutio kuvatalkoisiin:
3+5, 4+0, ja boom! 5+2. Leffaviivat jotka mun mieskin varmasti näkee. Alin vieläpä 4h pidätyksellä, kun en vaan pystynyt olemaan käymättä yöllä vessassa, testinä RFSU.

View attachment 155078
Tulin just ajatelleeksi että minunhan kannattaa jättää testaaminen tähän. Viiva on jo vahvempi kuin kontrolli, voiko se tulla vielä vahvemmaksi? Muistelen et joku joskus sanoi et se tietyn pisteen jälkeen alkaa haalenemaan kun testi ei pysty määriä enää tunnistamaan. Ja sehän olis väärin tulkittuna melkoisen hepulin paikka.

Varovainen ja pelokas osallistuminen tänne! Meillä oli viis päiväisen Alkion siirto 7.4. Ja tänään aamulla ilmestyi tälläiset. Nyt olen aivan kuumotuksissa, että jää kemialliseksi. Mutta toivon kaiken maailman tarraliimoja meidän vauvalle ja tietenkin muidenkin ❤️

Liitteet

• A5774F6B-87D7-4DCE-AA07-2278A8F79338.jpeg
    A5774F6B-87D7-4DCE-AA07-2278A8F79338.jpeg
    551.6 KB · Katsottu: 24
  • 6669E3EC-89D0-45A3-B72F-D692CD17AB79.jpeg
    6669E3EC-89D0-45A3-B72F-D692CD17AB79.jpeg
    678.6 KB · Katsottu: 24
Varovainen ja pelokas osallistuminen tänne! Meillä oli viis päiväisen Alkion siirto 7.4. Ja tänään aamulla ilmestyi tälläiset. Nyt olen aivan kuumotuksissa, että jää kemialliseksi. Mutta toivon kaiken maailman tarraliimoja meidän vauvalle ja tietenkin muidenkin ❤️
Ihanaa! Meitä on täällä jo monia hoidoista raskautuneita. 🙏🏻🤩 Tarrasukkia pienelle! ❤️

Täältä kovasti tarrasukkia ja liimoja 🥰❤️

Ostin tänää kaupasta ton rfsun viikkotestin 🙈 tein sen ja tässä tulos, ihan en ole varma miten vahvoja noiden viivojen pitäisi olla, mutta ehkä toi nyt vastaa sitä mitä oon myös itse laskenut raskauden kestoksi. Tein tän myös nyt hätäisesti 3h pidätykselläView attachment 155113
Mä en oo näillä testeillä törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen, jossa t3 ja t4 olisi tummat. Ohjeessakin mainitaan, että vaaleanpunaisina viivoina noi merkitsee jo validia tulosta.

Mä en oo näillä testeillä törmännyt vielä yhteenkään sellaiseen, jossa t3 ja t4 olisi tummat. Ohjeessakin mainitaan, että vaaleanpunaisina viivoina noi merkitsee jo validia tulosta.
Ja taisin aika hätäiseen ottaa kuvan kun hieman selkeni viivat vielä tosta 😁 vastaakohan toi nyt viikkoja 5+1, vai voisko olla hieman pidemmälläkin?

Ja taisin aika hätäiseen ottaa kuvan kun hieman selkeni viivat vielä tosta 😁 vastaakohan toi nyt viikkoja 5+1, vai voisko olla hieman pidemmälläkin?
Musta toi on nyt täydet, eli hcg yli 1000 (eli testin asteikon mukaan 4 viikkoa hedelmöittymisestä. Jos siis kaikki viivat ilmestyivät sen viiden minuutin sisään.

Meinaan noihin testeihin ilmestyy viivat kuivumisen jälkeen kaikkiin kohtiin vaikkei hcg:tä oikeasti olisi tarpeeksi, ja itseasiassa rfsun herkkä tekee mulle kans samaa. Niihin +5min viivoihin ei voi luottaa. Ei välttämättä kaikkiin siis ilmesty, mutta mulla on ilmestynyt useampiin.

Vertailuna muuten, että clear bluen 3+ vaatii hcg:tä 2753, kun taas tässä rfsu:ssa 4+ tulee, kun hcg on yli 1000.

Musta toi on nyt täydet, eli hcg yli 1000 (eli testin asteikon mukaan 4 viikkoa hedelmöittymisestä. Jos siis kaikki viivat ilmestyivät sen viiden minuutin sisään.

Meinaan noihin testeihin ilmestyy viivat kuivumisen jälkeen kaikkiin kohtiin vaikkei hcg:tä oikeasti olisi tarpeeksi, ja itseasiassa rfsun herkkä tekee mulle kans samaa. Niihin +5min viivoihin ei voi luottaa. Ei välttämättä kaikkiin siis ilmesty, mutta mulla on ilmestynyt useampiin.

Vertailuna muuten, että clear bluen 3+ vaatii hcg:tä 2753, kun taas tässä rfsu:ssa 4+ tulee, kun hcg on yli 1000.
Ahaa no joo clearblue on kyllä hyvä testi, pitänyt mulla aikaisemmissa paikkansa. Nyt testimielessä tätä kokeilin. No ainakin raskaana, vaikka laskettuaika on vähä hakusessa

Tulihan se sieltä 😅 Miten niin jännittikkin tehdä tuo vaikka viikkoja on kasassa varmasti aivan riittämiin (5+6) 🙈 Olisi todennäköisesti tullu aikaisemminkin mutta kuka näitä raaskis päivittäin tehä.

Nyt vaan oottelemaan, mitä tuleman pitää.

Liitteet

• IMG_0554.jpeg
    IMG_0554.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 1
Ahaa no joo clearblue on kyllä hyvä testi, pitänyt mulla aikaisemmissa paikkansa. Nyt testimielessä tätä kokeilin. No ainakin raskaana, vaikka laskettuaika on vähä hakusessa
Mä uskon kyllä, että tuokin testi on ihan toimiva, kunhan ymmärtää vähän, miten nuo toimii. Lähinnä tarkoitan niitä hcg-tasojen eroja ja valmistajien eri tapaa määrittää mikä taso nostaa seuraavalle viikolle. Kumpikaan ei ole väärässä, kun katsoo kuinka hirvittävän laaja skaala hcg:ssä on jopa jokaiselle dpo:lle, mutta myös viikoille.

Mutta ainakin raskaana! Ja hcg-taso hyvällä mallilla! 😊

Takaisin