Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ainakaan menettäisi toivoa vielä! Viiva on kuitenkin tosi selkeä. Hcg:n määrä voi vaihdella huomattavasti eri raskauksien välillä, joten voit olla ainakin varovaisen toiveikasMoikka kaikki! mä oon vasta taustalla seuraillut, mutta ajattelin nyt jo varovasti alkaa osallistuatän testin tein tänään päivällä ehkä pari h pidätyksellä, pe sain Clearbluen earlyyn jo posin. Ei hajuakaan tarkemmin dpo:sta. Edel. menkkojen mukaan nyt olisi rv 4+6, mutta tiedän, ettei voi pitää paikkaansa. Ovis on ollut aikaisintaan 28.3. eli tänään max 4+1. Onko toi testi liian hailakka? Mä en muista näistä enää mitään ja tää homma tuli nyt ihan yllärinä kun aina hyvin säännöllinen kierto ei yhtäkkiä nyt ollutkaan säännöllinen
![]()
Kiitos! Täytynee nyt rauhassa testailla parin pvn välein ja katsoa alkaako viiva vahvistua. On mahdollista, että olisinkin vasta n. rv 3 kieppeillä ja kiinnittyminen olisi ollut ihan juuri, jolloin toki hcg voisikin olla vielä aika alhaalla. Mutta mä päivitän tänne sitten tilannetta kun taas testaanEn ainakaan menettäisi toivoa vielä! Viiva on kuitenkin tosi selkeä. Hcg:n määrä voi vaihdella huomattavasti eri raskauksien välillä, joten voit olla ainakin varovaisen toiveikas![]()
Mä sain tikulla kyllä oviksen, mutta mulla oli täysin epänormaalin oireeton! En uskonut itsekään tähän kiertoon, enkä ovulaation.Mie meinasin kans tehdä huomenna viikkodiginjos saisi 2-3 jo! Huomenna ois 5+0, mutta olen tosiaan melkoisen varma että ovuloin todella myöhään tässä kierrossa, eli ei varmasti viikot täsmää sen kanssa ja testit kertoo kyllä samaa. Ja se että en saanut ovulaatiota testeillä kiinni ja sit luovutin ja aattelin et en tähän kiertoon ovuloi
![]()
Mullakin on aika oireeton ollut, koska en missään kohtaa huomannutMä sain tikulla kyllä oviksen, mutta mulla oli täysin epänormaalin oireeton! En uskonut itsekään tähän kiertoon, enkä ovulaation.![]()

En tiedä taikasanoista, mutta toi CB näyttää yleensä vähintään kaksi viikkoa vähemmän, koska se näyttää hedelmöityksestä kuluneen ajan.Eipä uutta tänne rintamalle. Tai no ehkä se positiivista, et ei vielä ainakaan oo hcg ehkä laskussa (ainakaan tarpeeksi), kun digi näyttää vielä 2-3. Tänään rv. 5+2 kuukautisista laskettuna. Tekisi niin mieli itkeä. Taidan sittenkin jäädä etäilemään ja soitan sinne nlaan. Millä sanoilla mä saisin sen hcg-mittauksen? Mitkä olis ne taikasanat? Näkis et hengaako paikallaan vai onko nousua vai mikä arvo sielä nyt ees on...![]()