Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avasin testin ja värit olivat levenneet. Vituttaa kyllä ihan huolella...Mitä testejä te olette käyttäneet? Itse olen tehnyt 2 raskauskeijun "omaa" testiä, yhden
Pregcheckin ja yhden digin. Pregcheck antoi heti ensimmäisenä testauspäivänä selvän viivan ja raskauskeiju haamun. Seuraavana päivänä digi antoi plussan ja raskauskeiju vähän vahvemman viivan. Nyt vaan ne haamut kummittelevat mielessä..

Tein kuitenkin tänään vielä yhden testin.Mie huomasin, että raskauskeijun oma testi antaa haamuja... mutta clearblue antoi heti selvän viivan :)
Tein siis pe raskauskeijun testin, -> viiva mutta haalea,
tein la clearblue -> selvä viiva, raskauskeijun -> haamu
Tänään aamulla tein raskauskeijun -> haamu
Testejä on vielä 6kpl kotona, ajattelin seurata viivan vahvistumista![]()
Taas raskauskeijun ja nyt ei tarvinnut arvuutella, tuli täysin selkeä viiva.Kattelin muiden tikkuja ja olisihan nää kaksoset pitänyt tajuta jo heti :D Ihan hirveen vahva viiva kun oli 3 päivää myöhässä. Vahvempi kun tuo alkuperäinen viiva.

Viime keskiviikkona tein ekan testin (oletettu dpo12) mutta mitään ei näkynyt. Paitsi auringon valossa jotain testiajan jälkeen... No viikonloppuna kokeilin uudestaan ja olikin selkeä viiva. Viiva oli kuitenkin himmeämpi kuin edellisessä raskaudessa. Tänään oli siis iloinen ylläri kun viiva oli vahvistunut ja digi näytti 2-3 viikkoa
Alla oleva kuva dpo14 ja yllä oleva dpo16.
Nyt sitten aletaan jännittelemään säilyykö tämä matkassa.
Tässä mun liuska 4+1.. Tein testejä kuusi, koska viisi niistä oli vanhentunut 6kk sitten. Ei tarvitse arvailla, olenko vai enkö.. Vanhentuneetkin toimi aivan samoin.