Joulukuisten plussatestien kuvia

Täällä oli melko haaleat plussat keskiviikko-iltana ja torstai-aamuna, nyt pari päivää myöhemmin vahvistunut vähän. Liuskat pregcheckin testejä, puikko rfsun varhainen ja paljon haaleampi kuin nuo pregcheckin vaikka pitäisi olla muka tarkempi. Tänään kiertopäivä 39, mutta mulla on tosi epäsäännöllinen kierto.

Liitteet

• IMG_20210417_090349.jpg
    IMG_20210417_090349.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 40
Ainakin testit vahvistuu. Tänään dpo 12 tai 13. Mutta alkaa jo jännittää näin vahva viiva näillä päivillä. Jospa se vaan olisi hyvä merkki keskenmenoriskiä ajatellen, eikä merkkaa kaksosia tai kromosomivirhettä (kuten jo onnistuin jostain googlaamaan).

Liitteet

• 7F9BE55B-DCF9-4574-A7DB-029F5C2233A6.jpeg
    7F9BE55B-DCF9-4574-A7DB-029F5C2233A6.jpeg
    42.1 KB · Katsottu: 11
Lupasin itselleni että testaan vain kerran halvemmilla testeillä ja yhdellä digin. Nooo, en ole pysynyt lupauksessani Pitkän odotuksen jälkeen on niin ihana katsoa miten kaksi viivaa tai ihana viikkoluku piirtyy näkyviin.
Nyt takana neljä testiä, viikot 4-5.
Kuvan testi viime sunnuntailta, jota katsellessa naamalla on aina epäuskoinen mutta leveä hymy Saisipa tämä onni jatkua!

Liitteet

• 06203704-F49C-40E4-B8F0-6234A55F6971.jpeg
    06203704-F49C-40E4-B8F0-6234A55F6971.jpeg
    21.5 KB · Katsottu: 14
:laughing002
Haukikanto, on tuo kuitenkin vahvistunut. Toivotaan parasta!

Mulle kävi viikkodigin kanssa kuten Epismalla, mutta syy oli kyllä ihan siinä, että laskin liian pitkät sekunnit, kun ei sattunut olemaan kelloa vieressä. :angry1 Avasin testin ja värit olivat levenneet. Vituttaa kyllä ihan huolella...

Hetkonen! Mitä tarkoitat että laskit liian pitkät sekunnit? Jos laskee liian pitkään meneekö pieleen? Ja eikö värit saa olla levinneet? Itse tein kaksi viikoa sitten sen digitestin, oli nega. Laskin päässäni sekunnit (kuten Kaikkiin raskaustesteihin) ja kun avasin sen, toisesta luiskassa värit oli levinneet. Onko mahdollista että olen tehnyt ne lukemattomat testit niin väärin?!?:laughing002:laughing002:laughing002 Siksi näyttävät negaa? Mulla siis luultavasti on kohdunsuu kiinni, mikä tarkoittaa raskautta. Mutta koska testit ovat negat, en ole varannut neuvolaa, kärsinyt vain oireista.

:laughing002

Hetkonen! Mitä tarkoitat että laskit liian pitkät sekunnit? Jos laskee liian pitkään meneekö pieleen? Ja eikö värit saa olla levinneet? Itse tein kaksi viikoa sitten sen digitestin, oli nega. Laskin päässäni sekunnit (kuten Kaikkiin raskaustesteihin) ja kun avasin sen, toisesta luiskassa värit oli levinneet. Onko mahdollista että olen tehnyt ne lukemattomat testit niin väärin?!?:laughing002:laughing002:laughing002 Siksi näyttävät negaa? Mulla siis luultavasti on kohdunsuu kiinni, mikä tarkoittaa raskautta. Mutta koska testit ovat negat, en ole varannut neuvolaa, kärsinyt vain oireista.
Jos se näyttää tulosta niin toimii, mutta viikkodigissä tulee vain ohjekirjan kuva, jos uittaa liian kauan tai liian vähän tai jos testi on viallinen.

Olen tehnyt yhteensä kolme testiä. Ensin yhden haalean viivan, joten pitihän se vielä varmistaa. Sitten myöhemmillä viikoilla tein vielä yhden "todisteeksi" itselleni etten ole vain keksinyt kaikkea päästäni kun oireita ei heti alkanut kuulua.

Vaaleanpunaista vv minulla tuli tuossa pari päivää ennen haamu plussaa niin se vähän säikäytti, mutta onneksi (kop kop) sitä ei ole nyt enään tullut ja toivottavasti ei tulisikaan. :sad001
Sen vuoksi alkuun melkein neuroottisena kastelin tikkuja aamuisin ja seurasin viivojen vahvistumista.

Digi oli viikonloppuna 2-3 joten sen rohkaisemana olisi nyt kiva vihdoin liittyä tänne ryhmään. :)

Yhden digin kyllä ajattelin vielä tehdä tulevana viikonloppuna siinä toivossa, että jos saisi sen 3+ vielä näkyviin. :smiley-ashamed005

Jostain syystä en saanutkaan nyt liitettyä kuvaa. :wideyed:

Vaaleanpunaista vv minulla tuli tuossa pari päivää ennen haamu plussaa niin se vähän säikäytti, mutta onneksi (kop kop) sitä ei ole nyt enään tullut ja toivottavasti ei tulisikaan. :sad001
Sen vuoksi alkuun melkein neuroottisena kastelin tikkuja aamuisin ja seurasin viivojen vahvistumista.

Digi oli viikonloppuna 2-3 joten sen rohkaisemana olisi nyt kiva vihdoin liittyä tänne ryhmään. :)

Yhden digin kyllä ajattelin vielä tehdä tulevana viikonloppuna siinä toivossa, että jos saisi sen 3+ vielä näkyviin. :smiley-ashamed005

Jostain syystä en saanutkaan nyt liitettyä kuvaa. :wideyed:

Perjantain päivityksen jälkeen on ilmeisesti ollut ongelmia kuvien kanssa. Ja tervetuloa mukaan :happy:

Perjantain päivityksen jälkeen on ilmeisesti ollut ongelmia kuvien kanssa. Ja tervetuloa mukaan :happy:

Kiitos. :happy:

Ja okei. Hyvä tietää, että siitä johtuvaa. Ehkä laitan kuvan sitten myöhemmin, kun asia on korjattu. :hilarious: :wink

Hei nyt sain sen liitettyä, kun hieman rajasin kuvaa yms. :grin Eli vika taisikin olla tällä kertaa vain käyttäjässä. :oops: :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210427_195334.jpg
    IMG_20210427_195334.jpg
    543.3 KB · Katsottu: 25
Tätä pitää jo varmaan uskoa :hello2 sain tän maanantaina, jolloin oli 5+1

mulla sama juttu, tein tuon eilen, silloin viikot 5+0 :excited001 nyt saa loppua mulla testailut tältä erää :hilarious:

Liitteet

• E5D0D8B3-6375-448B-B05B-3CAC52B90532.jpeg
    E5D0D8B3-6375-448B-B05B-3CAC52B90532.jpeg
    402.8 KB · Katsottu: 20
Takaisin