Joulukuisten plussatestien kuvia

20210402_060236_001.jpg
Tää oli ennen pääsiäistä.

Ja tää oli nyt tiistaina pääsiäisen jälkeen:
20210406_053708.jpg

Ei ole kovin iso ero. Tänään kaiketi rv5+2. Kaikenmaailman tuulimunia voi tulla, aika näyttää. Ihan hyvä jos pääsen hcg- verikokeeseen, ellen neuvolan kautta niin sitten meen yksityiselle (jotain 40e :grumpy:).

Muokattu viimeksi:
Haukikanto, on tuo kuitenkin vahvistunut. Toivotaan parasta!

Mulle kävi viikkodigin kanssa kuten Epismalla, mutta syy oli kyllä ihan siinä, että laskin liian pitkät sekunnit, kun ei sattunut olemaan kelloa vieressä. :angry1 Avasin testin ja värit olivat levenneet. Vituttaa kyllä ihan huolella...

Mieki tein digin ja sinne tuli ohjekirjan kuva, joka pikkasen ärsytti. Olisin halunnut näyttää sen miehelleni, joka ois ollu helppo ymmärtää/lukea :bounce

Mitä testejä te olette käyttäneet? Itse olen tehnyt 2 raskauskeijun "omaa" testiä, yhden
Pregcheckin ja yhden digin. Pregcheck antoi heti ensimmäisenä testauspäivänä selvän viivan ja raskauskeiju haamun. Seuraavana päivänä digi antoi plussan ja raskauskeiju vähän vahvemman viivan. Nyt vaan ne haamut kummittelevat mielessä..

Mitä testejä te olette käyttäneet? Itse olen tehnyt 2 raskauskeijun "omaa" testiä, yhden
Pregcheckin ja yhden digin. Pregcheck antoi heti ensimmäisenä testauspäivänä selvän viivan ja raskauskeiju haamun. Seuraavana päivänä digi antoi plussan ja raskauskeiju vähän vahvemman viivan. Nyt vaan ne haamut kummittelevat mielessä..

Mie huomasin, että raskauskeijun oma testi antaa haamuja... mutta clearblue antoi heti selvän viivan :)
Tein siis pe raskauskeijun testin, -> viiva mutta haalea,
tein la clearblue -> selvä viiva, raskauskeijun -> haamu
Tänään aamulla tein raskauskeijun -> haamu

Testejä on vielä 6kpl kotona, ajattelin seurata viivan vahvistumista :smiley-angelic003

Yllättävän monella digitesti viallinen nyt. Onko ne samaa erää kaikki? Pitäiskö teidän reklamoida?

Mie huomasin, että raskauskeijun oma testi antaa haamuja... mutta clearblue antoi heti selvän viivan :)
Tein siis pe raskauskeijun testin, -> viiva mutta haalea,
tein la clearblue -> selvä viiva, raskauskeijun -> haamu
Tänään aamulla tein raskauskeijun -> haamu

Testejä on vielä 6kpl kotona, ajattelin seurata viivan vahvistumista :smiley-angelic003
Tein kuitenkin tänään vielä yhden testin. :smiley-angelic006 Taas raskauskeijun ja nyt ei tarvinnut arvuutella, tuli täysin selkeä viiva.

Tässä 29.3 tehty testi :)

Liitteet

• 28F54067-2E31-4B41-A452-46D437F619DC.jpeg
    28F54067-2E31-4B41-A452-46D437F619DC.jpeg
    17.6 KB · Katsottu: 34
Tältä aamulta 5+4 :Heartpink

Liitteet

• 4B991A1F-01B5-4763-AC55-B41A32A57BB0.jpeg
    4B991A1F-01B5-4763-AC55-B41A32A57BB0.jpeg
    19.8 KB · Katsottu: 28
Edellisen testin tein 1,5 vk sitten ja silloin oli nega. Tässä on esikoisen jälkeen olleet yhdet kuukautiset helmikuun lopulla, kierto ei selvästikään ollut asettunut uomiinsa.

IMG_20210413_080412.jpg

Kattelin muiden tikkuja ja olisihan nää kaksoset pitänyt tajuta jo heti :D Ihan hirveen vahva viiva kun oli 3 päivää myöhässä. Vahvempi kun tuo alkuperäinen viiva.

Liitteet

• IMG_20210329_175632.jpg
    IMG_20210329_175632.jpg
    47.2 KB · Katsottu: 41
Kattelin muiden tikkuja ja olisihan nää kaksoset pitänyt tajuta jo heti :D Ihan hirveen vahva viiva kun oli 3 päivää myöhässä. Vahvempi kun tuo alkuperäinen viiva.

onkohan mullakin 2, kun kuukautisten oletettuna alkamispäivänä viiva oli jo tosi tumma :happy7:cheers ja sain jo haamun viikkoa aiemmin. Olisi kyllä hauska yllätys, mutta varmaan todennäköisyys on pieni.

Viime keskiviikkona tein ekan testin (oletettu dpo12) mutta mitään ei näkynyt. Paitsi auringon valossa jotain testiajan jälkeen... No viikonloppuna kokeilin uudestaan ja olikin selkeä viiva. Viiva oli kuitenkin himmeämpi kuin edellisessä raskaudessa. Tänään oli siis iloinen ylläri kun viiva oli vahvistunut ja digi näytti 2-3 viikkoa:hello2

Alla oleva kuva dpo14 ja yllä oleva dpo16.

Nyt sitten aletaan jännittelemään säilyykö tämä matkassa.

Hyvin tuo ainakin oli vahvistunut sinulla! Kiitos kuvien jakamisesta, nämä on aika samannäköisiä kuin minulla noilla päivillä. Pidetään peukkuja meille kaikille

Tuossa mun liuska eilisaamulta (dpo 13). Meinasin odottaa ensin huomiseen, kun flo ennusti menkat alkavaksi vastaa silloin. Mutta mies pyörsi mun pään ja pyysi eilen tekemään... No ihan turhaan olisin odotellut perjantaita :laughing002

Liitteet

• IMG_20210414_080131.jpg
    IMG_20210414_080131.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 35
Tässä mun liuska 4+1.. Tein testejä kuusi, koska viisi niistä oli vanhentunut 6kk sitten :joyful:. Ei tarvitse arvailla, olenko vai enkö.. Vanhentuneetkin toimi aivan samoin.

En saa kuvaa liitettyä, mutta voin kopioida sun viestin, koska aivan samanlaiset viivat tuli samoilla päivillä :grin oon aika hyvä malttamaan testien kanssa ja toi on ainoa testi, jonka olen tehnyt tässä raskaudessa. Yksi testi vielä kaapissa on, ehkä pitää tehdä se pois kuljeksimasta vielä :hilarious:

Takaisin