Joulukuisten mietteet

Voimia teille jolla nyt surua :Heartred Täällä tuntuu et päivät matelee odottaen alkuraskauden ultraa ja vaikka siellä kaikki olisi kunnossa ei se jännäily siihen lopu. En ymmärrä miten tästä hetkestä ei vois nauttia niin pitkään kun sitä kestää, kai sitä suojelee itseään niin kovin. Odotan vaan et olis rv 12, jos sitä pystyisi vähän hengittämään, vaikka tietää ettei sitä silloinkaa pysty rennon rantein ottamaan
 
Pahoittelut, Haukikanto! Toivottavasti pian saat pysyvämmän plussan.

Itse säikähdin tänään (5+6) kun aloin vuotaa kirkasta verta aamulla. Hyytymiäkin. Onneksi se vähän väheni jo. Pääsin nyt iltapäivästä lääkärilleni joka ultrasi ja siellä oli ruskuiaispussi ja pieni tiivistymä joka on se alkio - sen verran mitä näin pienillä viikoilla voi olla. Peli ei siis ole vielä pelattu. Nyt pitää olla hissun kissun ja toivoa parasta. Viikon päästä uusi katselmus, ellei runsasta vuotoa tule sitä ennen. Jos tähän asti oli epävarma olo niin nyt vasta onkin.
Voi ei! Toivotaan että oli vaaratonta! Niinhän ne usein ovat. Hyvä että tarkastavat viikon päästä. Tiedän tuon tuskan kun mulla ollut kans noita vuotoja edellisissä raskauksissa. Kaksi päätyneet keskenmenoon ja yhdestä tuli vauva. Kaikissa olen vuotanut enemmän tai vähemmän. Tsemppiä ihan hurjasti!
 
Voimia teille jolla nyt surua :Heartred Täällä tuntuu et päivät matelee odottaen alkuraskauden ultraa ja vaikka siellä kaikki olisi kunnossa ei se jännäily siihen lopu. En ymmärrä miten tästä hetkestä ei vois nauttia niin pitkään kun sitä kestää, kai sitä suojelee itseään niin kovin. Odotan vaan et olis rv 12, jos sitä pystyisi vähän hengittämään, vaikka tietää ettei sitä silloinkaa pysty rennon rantein ottamaan
Samaa mieltä. Nämä ensimmäiset kuukaudet on kyllä ihan tuskaa..
 
Olenko ainoa, joka (edelleen) jokaisen vessareissun jälkeen tarkistaa, ettei paperiin jää mitään ylimääräistä vuotoa?:stop: Koskahan tää loppuu:hilarious:

Joo, mä tarkastelen... Esikoisesta lopetin tarkastelun ehkä rv20

Kuten marie14 ja muut edellä, tällä hetkellä mä kanssa stressailen aika paljon tuleeko tästä raskaudesta mitään. Tein digitestin ja sain 2-3 viikkoa kun odotin jo 3+ viikkoa. Nyt en oikein uskalla tehdä uutta testiä. Jos nyt vain jaksais odotella varhaisultraan, joka on onneksi jo reilun viikon päästä.
 
Siis mistä sen löytää.. pitääkö modelĺe laittaa viestiä jos haluaa liittyä sinne.. mitä mä teen???? :woot::woot::woot::anyone:anyone:anyone:wideyed::wideyed::wideyed:

Se tulee tohon joulukuisten ryhmän yläpuolelle. Sinne on lisätty vasta 4. Laitoin yksityisviestiä sille joka ilmoitti sen ryhmän avaamisesta (Bella Swan) ja ryhmään lisäämis päiviä oli mun mielestä kaksi viikossa olisko ollut pe ja ti
 
Muokattu viimeksi:
Tuonne salaiseen vaan ei voi liittyä ennenkuin ollut 4 viikkoa jäsen, plääh :wacky: Voi varmaan hetki siis mennä että saadaan meitä vasta plussanneina tänne liittyneitä paikalle :grin
 
Täällä ollut nyt pari pv veristä vuotoa :sorry: semmosta ruskeaa tuhrua ja jomottelua alavatsalla. Nyt vaan stressaan meneekö kesken vai onko jotain harmitonta niinkuin edellisessä raskaudessa. Silloin kyllä holahti ihan kunnolla verta.:sad001
 
Täällä ollut nyt pari pv veristä vuotoa :sorry: semmosta ruskeaa tuhrua ja jomottelua alavatsalla. Nyt vaan stressaan meneekö kesken vai onko jotain harmitonta niinkuin edellisessä raskaudessa. Silloin kyllä holahti ihan kunnolla verta.:sad001
Toivotaan, että olisi ihan harmitonta :Heartred
Tsemppiä!
 
Mulla taas on tänään illasta ollut kohdun etupuolen vihlomista. Onkohan ne kasvukipuja..? Onko muilla ollut samanlaista... siis tuohon keskelle alas kohdun kohtaan vihloo..ei jatkuvaa, mutta jonkin aikaa.. ei onneksi vuotoa..ainakaan vielä :smiley-ashamed008
 
Täällä ollut nyt pari pv veristä vuotoa :sorry: semmosta ruskeaa tuhrua ja jomottelua alavatsalla. Nyt vaan stressaan meneekö kesken vai onko jotain harmitonta niinkuin edellisessä raskaudessa. Silloin kyllä holahti ihan kunnolla verta.:sad001

Eikös ne alkuraskauden ruskeat vuodot pitäisi olla harmittomia.. kun sitten jos tulee kirkasta verta ja kovat kivut niin sitten saattaisi olla vakavaa.. :confused004
 
Mulla taas on tänään illasta ollut kohdun etupuolen vihlomista. Onkohan ne kasvukipuja..? Onko muilla ollut samanlaista... siis tuohon keskelle alas kohdun kohtaan vihloo..ei jatkuvaa, mutta jonkin aikaa.. ei onneksi vuotoa..ainakaan vielä :smiley-ashamed008

Täällä on välillä, pientä vihlontaa vaan tosin ja vähän, mutta toivon mukaan ihan harmitonta :smiley-bounce012
 
Mulla taas on tänään illasta ollut kohdun etupuolen vihlomista. Onkohan ne kasvukipuja..? Onko muilla ollut samanlaista... siis tuohon keskelle alas kohdun kohtaan vihloo..ei jatkuvaa, mutta jonkin aikaa.. ei onneksi vuotoa..ainakaan vielä :smiley-ashamed008
Täällä myös yksi jolla noita vihlaisuja on ollut, olen ajatellut että ihan normaaleja ja kertoisi kohdun sopeutumisesta muuttuviin olosuhteisiin. En muista ihan samanlaista esikoisen alkuraskaudesta, mutta en ole ainakaan vielä ollut huolissaan. :)
 
Voi näitä alun vuotoja... mullakin tuli verta paperiin ihan jonkin verran tänään. Ja samalla oli mahakin kipeä. Toivottavasti ei vakavaa.. neljä raskautta jos tämä lasketaan mukaan ja kaikissa ollut alussa vuotoa. Kaksi keskenmenoa. Eli kyllä hirvittää jo nyt
 
Takaisin
Top