Joulukuisten mietteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja marie14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ikävästi juuri kun eilen kerrottiin kavereille tästä raskaudesta, niin tänään alkoi pyyhittäessä tulla veristä vuotoa. Nyt niin toivon, että mua vaa koetellaan ja kaikki ois kunnossa. :arghh: nt-ultra ajan sain parin viikon päähän, et sinne asti ainakin odotellaan jos ei nyt isompaa vuotoa tässä ala.

Voi ei! :sorry: Varmasti todella pelottava ja pysäyttävä tilanne! :sorry: Voimia! :Heartred
"Onneksi" nuo vuotelut ovat yllättävän yleisiä ja usein myös harmittomia.
Limakalvotkin ovat kuitenkin aika herkillä ja voi myös olla kuivat mikä voisi selittää tiputtelun.
Kunhan ei ole kipuja tai hyytymiä niin se on jo hyvä merkki.
Toki jos huoli on todella kova niin olisiko mahdollisuutta käydä aikaisemmin ultrassa? Siellä pysyisivät ainakin pois sulkemaan tulehdukset ja mahdollisesti löytämään jos syynä olisi esim. hematooma.

Toivottavasti olisi täysin harmitonta. :smiley-angelic001

Mulla tuli eilen illalla, puuhakkaan päivän jälkeen ollessani jo peiton alla, erikoisia "sykähdyksiä" kohdunkaulan (?) alueelle useamman kerran. Ei mitään muita oireita. Kyllä stressikäyrä nousi... 9pv päästä nt-ultra ja nyt viikoilla 10+5.

Onko kellään ollut vastaavia tuntemuksia? Tässä esikoista odottamassa ei tiedä mitä kaikkea kummallista tunnetta voi tullakaan

Mulla on kaiken maailman vihlontoja siellä ja täällä, ja viime viikolla ikävä paineen tunnekin - se taisi lopulta olla vaan ummetus kyllä :woot: Kaikenlaiset tuntemukset ovat mahdollisia!

Kyllä vaan nuo kaikki tuntemukset säikäyttää, kun ei ole mitään mihin verrata.

Muutama viikko aikaa nt-ultraan. Niin outoa miten nopeasti aika on nyt mennyt, ensimmäiset viikot tuskailin päivien hidasta kulumista ja nyt tuntuu, etten ehdi edes ajatella koko raskautta tarpeeksi. :grin Hieman kiirettä töissä.

Ikävästi juuri kun eilen kerrottiin kavereille tästä raskaudesta, niin tänään alkoi pyyhittäessä tulla veristä vuotoa. Nyt niin toivon, että mua vaa koetellaan ja kaikki ois kunnossa. :arghh: nt-ultra ajan sain parin viikon päähän, et sinne asti ainakin odotellaan jos ei nyt isompaa vuotoa tässä ala.

Voi itku, tuo varmasti säikäyttää tosi paljon, vaikka voi olla aivan harmitontakin. Pidetään peukkuja :Heartred

Mullakin nt ultra on varattu 2,5 vk päähän eli 3.6. Jännittää ja tuntuu että on kyllä taas pitkät päivät odotella.

Muuten oon viime aikoina voinut vaihteeksi tosi hyvin ja ollut todella normaali olo, lähes oireeton. Oon ollut varovaisesti ihan tyytyväinen, josko ois niin hyvä tuuri että alkuraskauden oireet jäis jo nyt pois, tänään rv 9+6:rolleyes:

Moikka!

Kirjoitan tänne ekaa kertaa :angelic: Mulla siis menossa nyt rv 9 (8+3) ja pari päivää nyt tullut vähäistä veristä vuotoa.. huomenna onneksi ensimmäinen neuvola, niin ajattelin että voiko siellä pyytää päästä lääkärille tarkastukseen tms? Soitin kyllä jo neuvolaan eilen ja sieltä sanoivat että on ihan normaalia ja ei pidä huolestua.. silti tämä vähän huolettaa..:sorry: Odotan esikoista. Mille raskausviikolle ootte saaneet nt-ultran? mä haluaisin päästä siihen tietty mahdollisimman pian :grin

Moikka!

Kirjoitan tänne ekaa kertaa :angelic: Mulla siis menossa nyt rv 9 (8+3) ja pari päivää nyt tullut vähäistä veristä vuotoa.. huomenna onneksi ensimmäinen neuvola, niin ajattelin että voiko siellä pyytää päästä lääkärille tarkastukseen tms? Soitin kyllä jo neuvolaan eilen ja sieltä sanoivat että on ihan normaalia ja ei pidä huolestua.. silti tämä vähän huolettaa..:sorry: Odotan esikoista. Mille raskausviikolle ootte saaneet nt-ultran? mä haluaisin päästä siihen tietty mahdollisimman pian :grin

Mulla menkoista laskettuna nt-ultra rv 12+2, mutta melko varmasti viikkoja on muutaman päivän vähemmän kun ovuloin myöhemmin. Myös esikoisesta nt-ultra oli 12+ viikolla sekä myös keskenmenneessä.
Ja tsemppiä, pieni vuotelu voi olla myös harmitonta!

Meillä nt-ultra 12+0, se tehdään yleensä viikoilla 10-12+6. Aiemmin ei oo juuri jännittäny, mutta nyt vähän jänskättää!

Täällä vähän pahoinvointi myös helpottanu, pahimmat toistaseks tuntu olevat viikot 6-9. Toki kaveriks hiipiny turhan kova väsymys ja huimaus. Odottelen, josko tän ekan kolmanneksen jälkeen alkais se virkeä ajanjakso :smiley-angelic003

Moi tänne :greet025, ajattelin teille heti jakaa kun myötäelitte minun joulukuisen aarteeni keskenmenoa, että tein tänään uuden plussatestin. Ei ehtinyt yhtään mekkoja välissä olla. Ja nyt oli samantien vahva viiva, edellisessä sai odotella että vahvistui.

Varovaisen toiveikkaana lähden siis teidän perässä tätä matkaa uudelleen yrittämään, tämän pienen päivä olisi tammikuussa :)

Olen teidän kuulumisia edelleen lueskellut, aikamoista jännitysnäytelmää tämä alku kyllä on. Onnea teille kaikille odotukseen, voikaa hyvin ja nautitaan ihanasta keväästä :Heartred

Moikka!

kannattaa kysyä jos pääsisi niin saat mielenrauhan. Voi toki olla että pitävät normaalina ja sen takia ei tutkita erikseen. Jos kovasti mietityttää etkä saa neuvolasta lähetettä niin kävisin yksityisellä jos siihen on mahdollisuus. Tsemppiä!

Mulla oli vuotoja kuudennelta viikolta alkaen parin viikon ajan, mutta onneksi sain progesteronin joka lopetti vuodot täysin! Mulla ei ultrissa syytä vuodolle löytynyt, ja vuotelun ja edellisten keskenmenojen takia lääkitys sitten aloitettiin. Ja onneksi aloitettiin, sillä aloittamisen jälkeen ei ole edes pientä punertavaa häivähdystä näkynyt.

Nt-ultra on kolmen viikon päästä! :nailbiting: Viikkoja on sillon neuvolan mukaan jo 13+1, mutta ilmeisesti sairaalassa menevät eri päivillä. Kk mukaan nyt olisi 9+5 ja aiemmassa ultrassa tyypin koko vastasi samoja viikkoja, mutta inssin mukaan nyt on 10+1 ja jostain syystä neuvolassa ottivat tämän la:ksi.

Onko muuten muilla tullut jo repäisykipuja, esim yskiessä tai aivastaessa? Mulla on niitä tullut satunnaisesti, ja tänään aamulla yskäistäessä tuntui että vatsa vähintään repesi auki kun vihlaisi niin pirusti! Ja edelleen jomottaa! :dead:

Heippa! Ajattelin viimein uskaltaa kirjoittaa tänne, vaikka hieman olen sivusta lueskellut. Täällä menossa 8+1 ja eilen käytiin varhaisultrassa missä kaikki oli hyvin. Se antoi luottoa, sillä kerran jo tässä raskaudessa olin vuodon ja kipujen takia varma keskrnmenosta.

Taustalla yksi spontaani km juuri ennen tätä raskautta, ei kuukautisia välissä. Sitä ennen yksi elävä lapsi (11/18) ja sitä edeltänyt kkm. Toinen siis toiveissa. :)

Tulinpa tännekin sanomaan heipat. 12+3 ja eilen alkanut rusehtava niukka vuoto. Tänään eka ultra, jossa palkastui kkm viikolla 8. Tällasta tää välillä on ja mitään ei voi.

Tsemppiä kaikille muille jatkoon!

Onpa ikävä kuulla Sudensylin! Voimia keskenmenosta toipumiseen :Heartred

Tulinpa tännekin sanomaan heipat. 12+3 ja eilen alkanut rusehtava niukka vuoto. Tänään eka ultra, jossa palkastui kkm viikolla 8. Tällasta tää välillä on ja mitään ei voi.

Oon todella pahoillani. :sad001:Heartpink

Voi ei! :arghh: voimia tosi paljon suruun :Heartred

Onpa ikäviä uutisia. Voimia :Heartred

Takaisin