Joulukuiset 2018

Jotenkin tuntuu että heti ku joku sano ei oo mitään oireita,niin seuraavana päivänä ällöttää ja on ihan väsyy ja kaikkea,näin käy usein esim.kehuin kaikille kuinka terveitä lapset ollu ja seuraavana päivänä alkoi sairastelut :D

Täällä satanu siis koko päivän ja ollu niin väsyy ja jotenkin ei jaksa tehdä mitään päivä! :shifty:haluan vaan lämpöä ja aurinkoa muutenkin palelen kokoajan:smiley-angelic002 onko muilla että on kylmä kokoajan?

Mä ainakin palelin koko ajan ensimmäiset viikot, nyt tosin on kääntynyt niin päin että on tolkuttoman kuuma suurimman osan ajasta :grin

Mulla kans oli alkuun aivan jäätävää se palelu. Nyt alkaa jo helpottaa, vaikka edelleenkin herkästi palelen :joyful:

Hyvä etten oo ainoa jääpuikko :) :notworthy jospa täälläkin jossain vaiheessa helpottais! Jännää kun ei aikasemmista raskauksista muista että olis ollu niin paljon kylmä,mutta kai se aika kultaa muistot :)

Tuota palelua oli ennen kuin tein positiivisen testin. Silloin mietinki, että miksi on koko ajan niin jäässä ja tärisyttää. :p

Itsekään en muista että kolmesta aikaisemmasta olisi ollut palelua.

Pahoinvoinnilta en oo säästynyt nytkään. :P Aina kestänyt sinne noin puoliväliin asti. Nyt menossa 9+4, että viikkoja varmaan vielä kestää.

Täällä myös kova palelija :D öisin ja joskus aamupäivisin on taas tuskaisen kuuma. Enimmäkseen silti olen jääpuikko

Muokattu viimeksi:
Juu kylmä on, villasukat jalassa ja untuvapeitto raahattu sohvalle :D mutta sitten ku tulee kuuma nii hiki lentää (normaalisti en hikoile yhtään) . :D tääl paisto jopa aurinko jossai vaiheessa, ja onneks toi koira pakottaa ulos :D muuten voisin kyllä vaan nukkua täyttelin kaikki lippulaput ja ens viikon ma eka Neuvola :) kyllä kaikkea muutakin säätöä, ärsyttää ku väsyttäisi mutta joutuu juoksee siellä täällä, ku tähän kaiken päälle löysin ihanan asunnon mitä päätettiin nyt ostaa :D nii teillä muilla on monilla lapsia jo, monta ja minkä ikäsiä? :)

Onko lapsille jo kerrottu että ehkä saa veljen/siskon vai odotatteko varmemmille vesille? :)
Me ei voida hiiskuakaan asiasta tuon pikkuisen kuullen :D on niin taitava sekä kova puhumaan jo. Ja imee tällä hetkellä kaiken, mitä kuulee.. päästin pahan sanan viime viikolla, virhe! :D
Menisi siis varmaan ekana möläyttämään päiväkodissa ja mummolassa, että saa pikkusisaren.

Hahaa :D no sitte Joo kannattaa olla hiljaa :D mä oon vaa lähimmille kavereille maininnut. Äidille luulin et kertoisin ekana mutta enpä oo vielä viitti ny mainita :D moni epäilee ku aiemmin ollut aika menevää sorttia ja nyt rauhassa ollut ja isompaa asuntoo ostamassa ym.. :D

Meillä on tyttö 2/2016. On myös ihan mahdoton höpöttämään, niin ei ihan suoraan olla sanottu. Jotain kuitenkin on puhuttu, että sitten kun hän saa pikkusiskon tai -veljen, niin jotainjotain. Olisi kiva saada tyttö sanomaan äitienpäivänä miehen äidille, että saa pikkusisaruksen, mutta ei juuri olla tekemisissä, niin varmaan ujous iskee.. :)

Juu ei vielä muille lapsille uskaltais edes vitsailla,ens kerralla ihmisissä olis samantien kovalla äänellä,arvatkaa mitä meille tule vauva :D

Takaisin