joulu

Mulle ananakset! :D ihan parhaita!! Mut joo konvehtirasiat on ärsyttäviä kun aina jää ne muutama syömättä. Paljon kivempi saada esim rasiallinen fasun sinisiä tai geishaa.. Harvinainen joulukuu ollu, kun en oo viel yhtään konvehtirasiaa tyhjentänyt :D no ehtiihän sitä sit jouluna tyhjennellä :wink nimimerkki suklaata rakastava.
 
Mulle menee Daisy hyvin ne ananaksetkin! Ne on jopa aika neutraalin makuisia :0 Ihmettelin kun lehdessä oli että ne jakaa mielipiteitä... Mulle menee liköörikarkit, tummatsuklaat, marsipaanikin. Ainut suklaa joka ollu pahaa on joskus jotku virolaiset konvehdit (niissä usein joku omituinen super makea maku... En tiedä mikä?)
 
:'D eikä kyllä mikään konvehti jää rasian pohjalle...
 
Mä taas on just aina aatellu et miksei ne niitä ananaksia poista koko rasiasta, ku aina ne jää syömättä :) (tiedän monia joilla sama ongelma) liköörikarkit on toinen jotka jää pohjalle lojumaan.
 
After eight ja wienernougat. Ja toblerone. Siinä joulusuklaiden parhaimmisto. Liköörikonvehdit menee viimeiseksi ananasmarmeladin kanssa :-)
Tykkään myös kotitekoisista toffeista, nam.
(arvatkaa kenellä on neuvola uuden vuoden jälkeen...montakohan joulukiloa on tullut...uups).
 
Raskasta Joulua ja Raskaampaa Joulua, aaaaaaa, ihania, niistä se joulutunnelma vasta tulee :happy: ite inhoan konvehdeissa niitä marsipaanitäytteisiä... yööööh, ne on kyllä aina viskattava :yuck: mutta nehän ananastäytteiset on hyviä, voisin vaikka ekojen joukossa rasiasta sellaisen maiskutella :grin tänä jouluna häviää kaikki suklaat mulla aika nopeaan... :rolleyes:
 
Täällä par'aikaa kuluu Fazerin uusi joulusuklaalevy :) Ja piparitaikina on nyt jääkaapissa! Ja Winks mulla kanssa joulun jälkeen neuvola + sok.ras :D Voi olla ettei lukemat näytä hyviltä...
 
Ruusa,joo. Ei ne ruoat lihota mutta ne suklaat yms.

Pidän myös enemmän svengaavista joulumusiikista. Me kuunnellaan myös aika paljon Arne (alligaattorin) joulua ruotsiksi. Muksu on tykästynyt siihen. Saksankieliset jouluschlagerit ovat kans hauskoja...eniten kyllä kuuntelen englanninkielisiä.
 
Mie en ole mitään joulua laitellut, koska joulu olisi tarkotus vapaiden osalta viettää anopin vuokraamalla mökillä. Tosin minun joulunvietto nyt muutenkin on vähän vajavainen, aattoaamuna menen töihin 24h vuoroon.. :rolleyes:
 
Fazerina ja fazerin sininen, Nam. Liköörikarkit, ananakset ja marmeladit, Yök! :)
 
Mulla on uus suosikki: Fazerin Red Berries. Tais sisältää karpaloo ja vadelmaa. Normaalisti en suklaata syö, mut nyt on jo kolmas levy menossa marraskuun alusta lähtien. Ostan kyl jouluna makean naposteluun tuota ja f:n sinistä rusinoiden ja pähkinöiden kera
 
Uskaltaisko tänään tehdä jouluruokashoppailut...ja sit 23.12. käy hakemassa vaan tuoreen(?) kalan, leivän ja maidon. Ja mitä nyt sitten onkaan unohtanut...
Mites teillä, milloin on hyvä hetki mennä kauppaan teidän mielestä?
 
Uskaltaisko tänään tehdä jouluruokashoppailut...ja sit 23.12. käy hakemassa vaan tuoreen(?) kalan, leivän ja maidon. Ja mitä nyt sitten onkaan unohtanut...
Mites teillä, milloin on hyvä hetki mennä kauppaan teidän mielestä?

Me mennään huomenna kauppaan :) mutta varmasti tänäänkin voi :)
 
Tänään ois meillä ainakin tarkotus mennä kauppaan. Ehkä tulee varmaan vielä yks visiitti tehtyä aatonaattona jos jotain unohtuu, mutta muuten tänään saa varmaan kaiken tarvittavan. Meidän oma joulupöytä ei ihan hirveän koreaksi tule, kun jouluksi on niin moneen paikkaan pyydetty ja varmaankin syötetään kaikennäköstä joka paikassa, niin ei varata esim. tuoretta kalaa itelle lainkaan. Aattelin kyllä tänään tehä etukäteen vähän uunilohta :p
 
Joulusiivous suoritettu, kuusi ja koristeet haettu varastosta.. Huomenna vähän kokkailua ja ruokakauppahommia (vasta kasin jälkeen kun on rauhallisempaa!) niin ois hyvä joulu miehellä ja sen perheellä.. Itsehän olen töissä.. :sad001 ellei sitten huominen lääkärikeskustelu aiheuta muita toimenpiteitä...
 
Iirai, onneksi joulun voi viettää toisenakn päivänä...kuka sanoi että just ns virallisena päivänä pitää se tehdä. Mutta joo, hienoa kuitenkin että jaksat fiksata muille.
 
Sori avatuminen..

Ison poppoon kans on aina vähän vaikee saada aikataulut yksiin, eli tän vuoden joulu jää oman suvun kans kokematta (vaikka jouluilevatkin kaksi päivää). Ei vaan tuota työvuorolistan tekijää kiinnostanut kenenkään muun joulu kun omansa (aamuvuoroa tai vapaata), sen takia tässä jäi aika paha maku suuhun. Ois ees antanu mahdollisimman paljon aamuja niin ois illalla ehtiny näkee, mut laitto varmaan v********saan pelkkää iltaa. Toinen työntekijä oli pyytänyt koko jouluksi iltaa, niin sai yhden illan ja kaksi aamua. Olin siis hyvissä ajoin anonut joulun vapaaksi, osittain vapaaksi tai perheystävälliset työajat.. Työkaveri onneks sano katsovan et pääsen ekana vuoroista kotiin.. Itselle perheen (sisarukset perheineen) näkeminen jouluna on vuoden kohokohta, joten tuplapalkka on mielestäni liian pieni korvaus menetetystä ajasta.. Muut pyhät olen aina töissä mielelläni, oli sitten juhannus, pääsiäinen tai vaikka äitienpäivä.
 
Sori avatuminen..

Ison poppoon kans on aina vähän vaikee saada aikataulut yksiin, eli tän vuoden joulu jää oman suvun kans kokematta (vaikka jouluilevatkin kaksi päivää). Ei vaan tuota työvuorolistan tekijää kiinnostanut kenenkään muun joulu kun omansa (aamuvuoroa tai vapaata), sen takia tässä jäi aika paha maku suuhun. Ois ees antanu mahdollisimman paljon aamuja niin ois illalla ehtiny näkee, mut laitto varmaan v********saan pelkkää iltaa. Toinen työntekijä oli pyytänyt koko jouluksi iltaa, niin sai yhden illan ja kaksi aamua. Olin siis hyvissä ajoin anonut joulun vapaaksi, osittain vapaaksi tai perheystävälliset työajat.. Työkaveri onneks sano katsovan et pääsen ekana vuoroista kotiin.. Itselle perheen (sisarukset perheineen) näkeminen jouluna on vuoden kohokohta, joten tuplapalkka on mielestäni liian pieni korvaus menetetystä ajasta.. Muut pyhät olen aina töissä mielelläni, oli sitten juhannus, pääsiäinen tai vaikka äitienpäivä.

Ompas ikävästi hoidettu :sad001 et pystyisi vaihtamaan vuoroja jonkun kanssa esim tän ihmisen kanssa joka halusi iltaa mutta saikin aamuja?
 
Takaisin
Top