joulu raskaana

Täällä selvittiin joulusta ilman paljastumista! Kukaan ei osoittanut millään tapaa, että olisi huomannut mun juomattomuuden ja kalaa meillä ei ollut pöydässä kuin yhtä lajia niin sekään ei kiinnittänyt kenenkään huomiota. Mulla oli kuitenkin koko illan vajaa viinilasi edessä ja join glögiä niin ehkä se riitti hämäämään ihmisiä. Porukassa oli mukana yksi erittäin juoruileva ihminen ja en tiedä miten olisin saanut hänet hiljennettyä jos olisin jäänyt kiinni. Onneksi en kuitenkaan jäänyt ja salaisuus pysyy.
 
No joo... meillä jouluillallinen meni niin, että siskonmies täräytti suoraan kysyen, että ootko raskaana, kun en ottanut viiniä. Yhden kerran vielä kuittasin pokalla, että kuskina olen, mutta hyeenalauman (voi lukea myös perheeksi) alkaessa innostua ja kysellä muita olennaisia kysymyksiä (kaloista sun muusta kielletystä raskausaikana), lähinnä kykenin hysteerisenä hihittämään vedet silmistä valuen. Mies veti vaan rosollia naamariin korvat punaisina vieressä. Lopputulema oli, että mitään me ei suoraan myönnetty, mutta kyllähän se nyt selväksi tuli. :grin Mies oli ehdoton siinä, että vielä ei julkisteta, joten virallistetaan sitten muutaman viikon päästä, jos toivottavasti kaikki hyvin.
 
No joo... meillä jouluillallinen meni niin, että siskonmies täräytti suoraan kysyen, että ootko raskaana, kun en ottanut viiniä. Yhden kerran vielä kuittasin pokalla, että kuskina olen, mutta hyeenalauman (voi lukea myös perheeksi) alkaessa innostua ja kysellä muita olennaisia kysymyksiä (kaloista sun muusta kielletystä raskausaikana), lähinnä kykenin hysteerisenä hihittämään vedet silmistä valuen. Mies veti vaan rosollia naamariin korvat punaisina vieressä. Lopputulema oli, että mitään me ei suoraan myönnetty, mutta kyllähän se nyt selväksi tuli. :grin Mies oli ehdoton siinä, että vielä ei julkisteta, joten virallistetaan sitten muutaman viikon päästä, jos toivottavasti kaikki hyvin.

Ihanan hienotunteista sukua:hilarious:
 
Huh, selvitty! Äiti tokaisi, että "ethän sä syö mitään!"..juu no pahoinvoinnin takia ei maistu ja muutenkaan kannattanut liikaa kerralla ahtaa. Lapsuuteni huoneen roskista käytetty oksentamiseen (vessassa kaikuu liikaa) ja oon niitä yrjöpusseja kiikuttanut vaivihkaa ulkoroskikseen...ehkä tälle voi joskus vielä nauraakin? :D


Pakko sanoa, että oot kyllä kekseliäs. :grin Ja vaikka sua ei varmasti sillä hetkellä naurattanut, niin kyllä tää sun viestisi sai ainakin mut hymyilemään, sillä sen verran hienosti selvisit tilanteesta. :grin
 
Takaisin
Top