Jossittelupeli

Menisin, jos lapsi haluaisi. Jos lapsi kieltäytyisi, niin sitten ei mentäisi.

Jos puhelimestasi loppuisi akku juuri, kun olisi lähdössä marjastamaan, niin…

Niin viivästyttäisin lähtöä vartin verran, että ehtii vähän latautumaan. Tai lataisin autossa, jos marjapaikalle olisi matkaa.

Jos seinäkellosi olisi kuukausitolkulla ollut 10min edellä ja joku olisi tietämättäsi laittanut sen oikeaan aikaan niin...

Todennäköisesti huomaisin sen aika pian, mutta voi olla, että aamulla koulutaksi pääsisi yllättämään.

Jos toukokuun alussa sataisi yöllä 20cm lunta, niin…

Se olisi todella ärsyttävää! Enkä suostuisi kaivamaan lumikolaa esille. Mököttäisin kotona kunnes lumet olisivat sulaneet.

Jos suklaamunasta löytyisi oikea timanttisormus niin...

Myisin sen!!

Jos yllättäen sinulle ilmoitettaisiin että kaukainen sukulaisesi on menehtynyt ja jättänyt sinulle suuren ja hieno. hevostilan perinnöksi niin...

Mieheni hyppisi riemusta ja minä miettisin, että mitähän sen tilan kanssa sitten tekee. Ensimmäisenä kyllä varmaan myisin hevoset pois, kun en niistä mitään ymmärrä. 🙈

Jos paljastuisi, että puolisosi on jo vuosien ajan piilottanut omaisuuttaan eron varalle niin...

Miettisin mitä olen tehnyt väärin, kun hän on kokenut tarpeelliseksi tehdä niin. Ainakin toivottavasti siitä seuraisi myös hedelmällinen keskustelu.

Jos lapsesi/puolisosi haluaisi ottaa lemmikiksi hämähäkin, niin...

Kertoisin että se ei valitettavasti onnistu. 😂

Jos sinulle ehdotettaisiin pääroolia salatuissa elämissä niin sinä....

Lähtisin mukaan, jos siitä maksettaisiin tarpeeksi. Muuten olen mieluummin pois telkkarista. 😁

Jos naapuriisi muuttaisi Johnny Depp niin...

lukisin asiasta luultavasti lehdessä, sillä en ole nähnyt kertaakaan lähimpiä naapureitani.

Jos Johnny Depp pimpottaisi ovikelloasi, niin…

Menisin shokkiin, alkaisin kiljua ja huutaa ja änkyttää. Kysyisin saako halata ja pyytäisin epäuskoisena sisään. 😂

Jos Johnny Depp yhtäkkiä rakastuisi sinuun ja pyytäisi sinua jättämään perheesi ja muuttamaan Hollywoodiin, mitä vastaisit?

Vastaisin että minä olen nuorempiin miehiin päin. 😄 Lähtisin kyllä mielelläni illalliselle kuuntelemaan tarinoita hänen elämästään. 🤭

Jos saisit perintönä kartanon, joka olisi erittäin remontoitavassa kunnossa niin...

Huolestuisin kovasti siitä että arvo ei ole yhtä suuri kuin minulle koituva rahallinen tappio veroineen päivineen tiluksista. Palkkaisin ammattilaisen tekemään selvityksen asiasta.

Mitä tekisit jos huomenna aamulla kun heräät, olisi alkanut zombie apokalypsi?

Niin alkaisin haalimaan sopivia aseita, ruokaa ja tarvikkeita mistä pystyisin ja alkaisin rakentamaan aitaa kotimme ympärille. Tämä on minusta ihan todennäköinen tulevaisuudenkuva ja kaikki zombisarjat katsoneena tiedän, että pitää aina osua päähän! 😅

Jos näkisit pihamaallasi lentoliskon niin...

Soittaisin hätäkeskukseen (jos siis kyse sellaisesta dinosaurus linnusta 😂)

Mitä tekisit jos puolisosi ilmoittaisi että hänen kutsumus on lähteä afrikkaan sotimaan jonkun alkuasukas heimon puolesta puoleksi vuodeksi?

Olisin todella yllättynyt ja olettaisin, että kyseessä on (järjetön) pila.

Jos sukkahoususi repeäisivät juuri kun olet kaasona parhaan ystäväsi häissä astumassa kirkon käytävälle kävelemään kohti alttaria, niin…

Kiroaisin mielessäni mutta toteaisin että ei tämä ihan koko häitä pilaa (toivottavasti kyseessä olisivat kuitenkin oman ihon sävyiset sukkikset 😂)

Sen ainoan kerran kun olen kaasona ollut käytin kalliimman puoleisia stay up -sukkia, ja nehän olivat aivan tuhannen riekaleina päivän päätteeksi. 🙄

Jos sinua lähestyttäisiin ruokakaupassa ja pyydettäisiin malliksi muotikuvauksiin…

Niin repeäisin varmaan nauramaan ja miettisin itsekseni, että kaikkea sitä ihmiset hassuttelevat.

Jos sinut yritettäisiin värvätä sotilaaksi Ukrainaan niin...

Kieltäytyisin vankasti.

Tekisitkö vapaaehtoistyötä johon sitoudut osallistumaan joka viikko tiistai ja torstai klo 17-20.00?

Kieltäytyisin vankasti.

Tekisitkö vapaaehtoistyötä johon sitoudut osallistumaan joka viikko tiistai ja torstai klo 17-20.00?
Tämä oli kyllä jossittelupeli. 🤭

Mutta en tekisi. Ensimmäisenä valittaisi nykyinen työnantaja ja seuraavaksi perhe.

Jos aamulla herätessäsi löytäisit sängystäsi tuntemattoman koiran niin...

Takaisin