Jossittelupeli

Ajattelisin, että jaahas, taas taitaa vähän väsyttää. Kerran laitoin saunalla pesuainetta bioroskiksen sijaan muuripataan. 🤦🏼‍♀️

Jos rintsikkaostoksilla sopiva kuppikoko olisi kaksi kokoa isompi, kuin ennen, niin…

Jos rintsikkaostoksilla sopiva kuppikoko olisi kaksi kokoa isompi, kuin ennen, niin…

Mulle on käynytkin näin kun olin aiemmin käyttänyt kokoa 75A. Sitte kerran Sokoksella myyjä tarjoutui auttamaan ja sanoi että mun kuppikoko on 65C tai 60C. Eli rinnanympärystä pienentämällä saa kuppiin enempi kokoa 🤭 En tuota ennen ollu vaan mistään löytänyt pienempää rinnanympärystä kuin 75. Olihan se hieno fiilis että kuppikoko onkin C eikä A.😅😅 Ja rinnanympäryskin noin kapea. 😅

Jos vakiorivilläsi voittaisi lotossa juuri sillä viikolla, kun unohtaisit tehdä lapun niin...

Olisin todella harmissani ja vihainen. Siksi en käytäkään vakioriviä vaan kun lottoan niin joka kerta annan koneen arpoa eri numerot.

Jos siskosi tai veljesi suuttuisi sinulle ja ei haluaisi olla missään tekemisissä enää kanssasi, niin...

Miettisin pystynkö kuitenkin tekemään asialle jotain. Jos en tai toinen on vain todella vaikea ihminen ja suuttunut jostain turhasta niin hyväksyisin vain asian.

Jos vanhempasi kollaisivat teidän kaappeja ollessaan kylässä niin...

Valpastuisin ja alkaisin miettiä, mitä tärkeää olen mahdollisesti jättänyt tekemättä.

Jos heräisit keskellä yötä ja tajuaisit vitsin, jonka miehesi oli kertonut aiemmin, niin…

Hymähtäisin ja yrittäisin jatkaa unia. Sitten ärsyyntyisin, koska kesken unien heräämisen jälkeen on vaikeaa nukahtaa uudelleen.

Jos puolisosi kertoisi olevansakin eri sukupuolta kuin oletit...

Niin varmaan ensimmäiseksi repeäisin nauramaan, koska todennäköisimmin kyseessä olisi vitsi. Hän on siis niin stereotyyppinen mies kuin voi olla, että tulisi täysin puskista, jos oikeasti kärsisi jonkinlaisesta sukupuolidysforiasta. Toki jos niin olisi niin pitäisi varmaan ensiksi hakea jonkinlaista apua mielenterveyden ammattilaisten pakeilta ja mikäli kyseessä ei olisi mikään väliaikainen tilanne niin olisi varmaan vakavan keskustelun paikka siitä mikä on meidän tulevaisuus.

Jos löytäisit sänkysi alta tuntemattoman ihmisen nukkumasta niin...

Pelästyisin aivan kamalasti, alkaisin huutaa, mies heräisi, kuopus heräisi, tunkeilija heräisi. Usuttaisin miehen tunkeilijan luokse ja soittaisin hätäkeskukseen. Enkä nukahtaisi uudestaan vähään aikaan.

Jos ulko-ovesi eteen olisi sammunut joku laitapuolen ohikulkija, etkä pääsisi ulos, niin…

Saisi olla kyllä todella painava ihminen, jos en pääsisi ulos ovea työntämällä. 💪🏻 Ei kai se auttaisi kuin soittaa hätäkeskukseen, jos tuo ei oven rynkytykseen ja miun sadatteluun heräisi.

Jos puolisosi päättäisi yht äkkiä vaihtaa alaa johonkin mistä ei tienaisi puoliksikaan yhtä hyvin kuin nykyiseltä alaltaan niin...

...toivoisin sen myös sitovan häntä sekä fyysisesti että henkisesti puolet nykyistä vähemmän.

Jos lapsesi osaisi yllättäen soittaa jotain uutta instrumenttia, niin...?

Epäilisin musikaalisten lahjojen hypänneen sukupolven yli. Pitäisi varmaan tukea sillä polulla sitten.😊

Jos ovellesi tulisi joukko aikuisia virpomaan niin...

Luulen, ettei pokka pitäisi. Lohkaisisin varmaan jotain asiasta, samalla kautta rantain kysyen, että mikä on jutun juoni.

Jos pääsiäisaamuna kotonanne pomppisi yllättäen lemmikkikani, rusetti kaulassa, niin…

Nalkuttaisin miehelle, jos lattialta löytyisi yksikin papana. 🙈 Olettaisin olevan hänen tekosiaan kuitenkin. 😅

Jos pääsiäisaamuna olohuoneestasi löytyisi aikuisen ihmisen kokoinen jättikani munakori kädessään niin...

Kirjoita tähän...
Takaisin