Jossittelupeli

🤣 Olisin salaa tyytyväinen siitä että puhun sujuvaa ruotsia, mutta ehkä harkitsisin myös muuttoa muualle.

Jos joku teini-iän julkkisihastuksesi kävelisi kotikaupungissasi kadulla vastaan...

Olisin iloinen että lapseni saavat (ehkä) syntyä vähän yksinkertaisempaan maailmanaikaan 😅

Vai oisinko itse taas 8-vuotias? Siinä tapauksessa 🆘😅

Jos koko tämä foorumi hakkeroitaisiin niin, että kaikkien viestien fontti muuttuisi Wingdingsiksi…

Niin tulisi kyllä miulla käyttökatko ja luultavasti lukisin kirjaa tämänkin ajan. Ihan niin innokas en ole palstailemaan, että opettelisin kokonaisen koodikielen. 😆

Jos lempi-ihmisesi maailmassa sanoisi sinua urpoksi läskimammutiksi niin...

Alkuun varmaan loukkaantuisin ja sitten ihmettelisin kovasti, mistä mieheni on "oppinut" yhtäkkiä tuollaista kielenkäyttöä.

Jos saisit postissa kirjeen, joka sisältää 500€, mutta kirje olisi selkeästi tarkoitettu jollekin toiselle samannimiselle henkilölle, niin...

Veisin sen sisältöineen takaisin postiin lähetettäväksi oikealle henkilölle.

Jos miehesi tulisi töistä kotiin hiukset värjättyinä laventelinvärisiksi, niin…

Helvetin nolona menisin varmaan jonnekin naapuripaikkakunnalle poistattamaan 😂

Jos sinulle tarjottaisiin rahakasta työtä ruotsinlaivan karaoke-emäntänä…

Kiljuisin. Kyllä. Kiljuisin. Mies joutuisi sen varmaan poistamaan, koska iilimadot, punkit yms ovat minun painajaiseni. Naapurilta en kyllä kehtaisi pyytää apua. 😂 Poiston jälkeen painuisin lääkäriin pyytämään kaikki mahdolliset dropit ja rokotteet.

Edit. Taas tulee samaan aikaan jonkun kanssa. 😅 ..niin en lähtisi karaokeemännäksi ellei joku maksaisi ihan oikeasti tuplapalkkaa nykyiseen työhön verrattuna. 😄

Jos olisit yön aikana saanut kyvyn puhua kaikkia maailman kieliä niin...

Löisin rahoiksi maineikkaana tulkkina.

Jos talosi kääntyisi ylösalaisin (eli kävelisit huoneen katossa, lamput jalkojesi juuressa ja matot pääsi päällä), niin...

En tiedä kumman puute tekisi surullisemmaksi, sängyn vai upouuden sohvan 🥲

Jos 17-vuotias tyttäresi kertoisi sinulle olevansa raskaana ja haluavansa ehkä pitää lapsen…

Kroppa olisi varmasti melko jumissa, mutta koiran toimiminen vartalotyynynä olisi kuitenkin estänyt pahemmat kivut. Alkaisin muistella edellistä iltaa ja saisin mieleeni tilanteen, jossa pomoni oli yllättäen hädissään soittanut minulle ja pyytänyt minua koiravahdiksi, kun heidän lapselleen oli tapahtunut sairaalahoitoa vaativa tapaturma. Koira oli vanha ja sitä ei voinut jättää yksin kotiin. Koira oli uikuttanut niin voimakkaasti loukkaantuneen lapsen perään, että olin mennyt sen seuraksi lattialle ja lopulta nukahtanut siihen.

Jos heräisit pitkän ja raskaan työvuoron jälkeisenä aamuna työpaikan lattialta siskonpedistä työkavereiden kanssa (ihan vaatteet päällä kuitenkin), niin…

Nauraisin makeasti työkavereiden kanssa, wolttaisin aamupalaa ja varmistaisin pian puhelimella että onhan mies hoitanut kaikki asiat kotona. 😄

Jos sinut pyydettäisiin nyt mukaan kunnallispolitiikkaan näkyväksi johtohahmoksi niin sinä.....

Ihmettelisin kovasti mistä nyt tuulee ja varmaankin kieltäytyisin ellei edut olisi todella hyvät, kotikuntani ykköspuolue kun on vaaleista toiseen sellainen jota en ikipäivänä äänestäisi 😅

Jos aamulla heräisit ja olisit matkustanut ajassa taaksepäin 18-vuotispäivääsi siten, että olisit myös nuorentunut samalla…

Niin ai että minä nauttisin kiinteästä ja krempattomasta vartalostani, mutta en tiedä pystyisinkö tällä elämänkokemuksella suhtautumaan silloiseen heilaani samalla innolla kuin silloin. 🤭 Hän oli kyllä komea kuin kreikkalainen veistos, mutta 18-vuotiaat näyttävät miun silmääni lapsilta nykyään. 😅 Vietin siis 18-vuotissynttärini silloisen heilani kanssa ajellen moottoripyörällä maalla ja juoden siideriä ensimmäistä kertaa laillisesti. Baarissa olin jo rampannut monet kerrat. 🤭

Jos nuoruuden heilasi yllättäen koputtaisi ovellesi saman näköisenä ja ikäisenä kuin teidän seurustellessa niin...

olisin katkera siitä, että mieheni olisi nuortunut reilut 10 vuotta ja minä en. 😄 Olen seurustellut vain aviomieheni kanssa.

Jos aamulla herättyäsi huomaisit, että pihallanne on auton sijasta kaksi sivuvaunullista moottoripyörää, niin…

Muokattu viimeksi:
Hermostuisin ja alkaisin tentata miestä, onko mennyt autot vaihtamaan. Arki ei meillä pyöri ilman autoja eli pieni meltdown olisi edessä.

Jos sinulle töissä ilmoitettaisiin että nyt ainoa työtehtäväsi on alkaa pitää podcastia niin....

Olisin vain tyytyväinen vaihteluun. 😂 Enkä olisi yllättynyt, jos minä olisin se kelle sitä ehdotettaisii. Puhetta kyllä riittäisi. 🤭

Jos pomosi pyytäisi sinua siivoamaan kotinsa työpäivän aikana niin...

Takaisin