Jos ei jaksakaan intoilla

SIIS MITÄ VI**UA!!!???? Mitähän mä hössötin??? Tarkoitin noita toisia ketjuja, joissa voi käydä keskustelemassa myös tunneasioista!! Joku täällä kysyi, mahtuuko housut vielä jalkaan ja siihen vastasin.. Voi hyvää päivää, jollain voi sitten olla pää syvällä perseessä! Onneksi muissa ketjuissa ystävällisempää porukkaa, ei tosiaan tarvitse pelätä, että täällä enää näyttäytyisin. Mulle on kolmas lapsi tulossa, olen kohta 30v, ei ole tarvetta olla hysteerinen tämän tulevan lapsen suhteen.

Sash79 kirjoittaa tuolla aikaisemmin "Täällä foorumilla taas on kivaa olla vähän "höpsö" .." eli samaan tyyliin, mitä itse kirjoitin. Millä perusteilla tänne sitten porukkaa valitaan??

Kiitos ja näkemiin!!
 
Yhdyn Soheraan! En oikeen tajua mitää ylihössötystä tossa muka oli? Taitaa toisilla hermot vähän liian kireellä?
 
Yhdyn edellisiin... ei noi muutamat kirjotukset eronneet muiden hossotyksista mitenkaan. Hossotystahan tamakin ketju on, en ainakaan keksi parempaa sanaa.. Noh, mutta SoHeRa.. palataan sinne toiseen missa ei immeisilla pipo niin kirista ja saa rustailla mita huvittaa ilman tuomiota [;)]


Tsemppia kuitenkin kaikille pessimisteillekin! ..tai siis, eheh.. kuul mamas ryhmalle vai mika se nyt oli...
 
No ohhoh...

Jos tänne kirjoittamiseen on noinkin tiukka linja, voisi tarvittavat vaatimukset ja sallitut kirjoitusaiheet vaikka listata otsikossa, ettei vain kukaan "hössöttäjä" vahingossa eksy kirjoittamaan väärään paikkaan..

On olemassa myös sellaisia foorumeita joissa perustaja valitsee ryhmäläisensä hakemusten perusteella.
Mielestäni tämän ryhmän paikka voisi olla sellaisella...

Vähän löysemmälle sitä rengasta...

Anteeksi omalta osaltani, en häiriköi ketjuanne enää tämän jälkeen :)
 
Jopas on nirppanokkia :) Pyysin teitä ylimääräisiä hössöttäjiä vaan poistumaan
sinne hössöttäjien listoille...
Kellä oikeesti kiristää vanne päätä?
Mä sanon suoraan mitä ajattelen. Ottakaa tai jättäkää.
 
Juuei, ei tästä pitänyt kenellekään pahaa mieltä aiheuttaa.
Otetaan nyt ihan lunkisti, kesä ja kaikkea muuta kivaa.  [:D]

Riiuzkalla ihan mahtava uni. Mä en oo ihan tollasta nähnyt, mutta melkein.
Edelleen se uni 19 kilosesta vauvasta kummittelee ajatuksissa...

Vähän sama on tilanne täällä tuon painon suhteen. Laihkari loppui, kun sain tietää olevani raskaana. Pudotettavaa jäi vielä viitisen kiloa. Siirtyminen normiruokaan superkevyestä nosti painoa heti pari kiloa. Ja ne pari kiloa on tietysti tuossa navan tuntumassa, että oikein näytän pönäkältä. Oon varmaan ryhävalas sitten kun laskettu aika on käsillä. Ukkoparka joutuu ostamaan kottikärryt ja vinssin, että saa vietyä mut synnärille.

Kesäloma alkaa olla lopuillaan, ja paluu töihin on edessä. Hirvittää se, että miten pian työkaverit huomauttavat mahastani. Jotenkin haluaisin pitää tiedon omanani siihen saakka, että on ollut se eka ultra ja seulonnat. Pitäsköhän värjätä tukka vihreeksi tai ruveta käyttämään tekoviiksiä, jotta huomio kiinnittyisi johonkin muuhun kuin vatsaan...
 
Maippi [:D]
Eiku sama täällä. Piti alkaa laihduttamaan mut sit
saikin tietää olevansa paksuna. Ja sit kun toi
tupakinpoltto loppu samalla heitolla niin pari
kiloo tuli lisää ja tietysti vyötärölle[:@]
Ei mahdu vanhat housut enää jalkaan ku kiristää vyötäröstä
ja jouduin jo ostaan parit äitiyshousut.
 
Jouduin nyt kuitenki turvautuun tohon sairaslomaan,
oon oksentanu kolme päivää... Ja paino on tippunu
hurjat puol kiloo, että ihan kaikki ei sentään tuu ylös.
Mutta paska olo on, ei voi muuta sanoo...
 
Joko sun olo on helpannut corolla? Toivottavasti ruoka jo pysyy sisällä.
Mä en ihme kyllä oksentele, mutta jotakin kai syön/teen muuten väärin.
Tuntuu, että joka 3. päivä on vatsa sekaisin ja "potalle" tulee kiire.
Siitä täytyy kysyä, kun soitan neuvolaan verikokeiden tuloksista.
 
Eipä tässä mikään hekumallinen olo ole vieläkään.
Mä kun luulin että pahoinvoinnit ois ollu ohi, niin
sitte tarvii rv:lla 11 alkaa oksentamaan...
Kai se tästä.
 
Odottavan aika on niin prkleen pitkä..
 
Corolla. . voi paska. Toivottavasti se helpottais. Jostain olen kuullut, että pahoinvointi olis pahimmillaan 8-11 viikko. Ja siitä sitten lähtee helpottamaan, jos lähtee.

mä ny möyrin niin pohjamudissa, ettei mitään määrää. Välillä on ihan jees juttu, että vauva on tulossa. Mut välillä taas mä möyrin, möyrin ja möyrin.. pärkkeleen hormoonit.
 Varmaa olis monesti kaikille paras vaihtoehto et mä pysyisin nää seuraavat kuuukaudet kotosalla ilman puhelinta, nettiä ja mitään muutakaan kontaktia ympärillä oleviin ihmisiin.

*Joo jos sitä laittais persiisee liikettä ja hilais ittensä kauppaan laskeen viimesii lomaeuroi..
 
Riiuzka, mulla samoja fiiliksiä. Viime aikoina on alkanu
tekeen mieli jo tupakkiakin. Huomasin, etteihän mulla
oo juuri kavereitakaan enää. Kaikille on vaan tärkeetä
vetää pää täyteen viikonloppuina (sekä viikolla). Mä
kitken kukkapenkkiä sormet verillä, siinä mun harrastukset.
Voi tsiisus, kun tekee mieli valkkaria ja tupakkaa!
Ja samaan aikaan oksettaa, tasan ei käy nallekarkit.
 
Maippi, miten menee?
 
Entäs Myrtti, mites sulla?
 
Palasin töihin, kun pahoinvoinnit pääosin helpotti. Jollain tasolla
sitä oli jopa mukava mennä töihin, kun siellä aika kuluu nopeemmin.
 
Keskiviikkona olis ultra...
 
Sä luet ajatuksia Corolla, mietin itse juuri, että mitäköhän sinulle kuuluu. [:D]
Mulla oli myös eka työpäivä loman jälkeen ja meni ihan ok. Yksi miespuolinen työkaveri
katsoi aika pitkään vatsaani, argh. Kävinkin heti töiden jälkeen ostamassa pienen teltan kokoisen paidan huomiseksi töihin.

Hyvä, että sun pahoivointi on vähentynyt. Mulla se on melkein poissa. Ainoa ongelma on tuo vatsan
jatkuva sekoilu. Eilen join yhden alkoholittoman oluen - maistui todella hyvältä. Mutta jälleen kerran meni vatsa sekaisin... Osuutta oli varmaan syömälläni ravintolaruualla, joka ei muutenkaan kauhean hyvin sovi mun diivailevalle vatsalleni.

Mun mies on alkanut huolestua, kun en osaa intoilla lapsesta. Sanoin sille juuri, että kaikki aikanaan.
En osaa siihen muutakaan kommentoida. Varmaan fiilis tästä nyt lähtee piristymään, kun on tosiaan
töissä on ja on tekemistä. Aika kulkee nopeammin, ihan niin kuin sanoit.

Mä pidän peukkuja, että ultrassa kaikki menee hyvin. Kerro sitten millaista siellä oli ja kauanko siellä meni. Mä meen tasan viikon kuluttua ja se tuntuu kamalan pitkältä ajalta odottaa. Toisaalta, itse pikkuihmistä pitää odottaa vielä pidempään, 7 kuukautta tuntuu iäisyydeltä. Vaikka oikeastihan se on tosi lyhyt aika.
 
Hitto soikoon! Minä olen ollut lomareissulla ilman nettiyhteyttä hetken ja täällä on jo sillä aikaa saatu rähinä aikaan! Ja minä kun luulin että vain eräässä nimeltä mainitsemattomassa terrierifoorumissa tapellaan... Sori vaan kaverit, mutta mulla nousee heti niskavillat pystyyn, enkä halua itse olla millään tapaa osallisena moisessa. Vaikka omalla kohdalla en hössöttämisetä tykkää, niin suvaitsemattomuus on minusta kyllä pahempaa. Sitäpaitsi ihan asiallisia viestejä noilla "tuomituilla" oli.

Niin ja kiitos kysymästä, hengissä ollaan ja ihan hyvin voidaan. Pahoinvointi on hellittänyt mutta väsy on ja pysyy. Mahan kasvua ei enää peitellä millään ja vanhoista farkuista on turha edes unelmoida. Nyt tämä poistuu keskustelusta. Voikaa hyvin!
 
No jopas on. Mä en nyt taasen käsitä tuollaista ihmisten ylireagointia asioihin.
Mä perustin tämän viestiketjun hössötysvapaaksi alueeksi. Ja kun tänne eksy
hössöttäjiä, pyysin heitä poistumaan. Mikä ihme siinä on? En ollu edes tyly.
Sitten nämä hössöttäjät (kuten arvata saattaa) ylireagoivat ja alkavat ladella
asiattomuuksia, mikä on minun mielestä todella sääli. Koska se jos mikä loukkaa.
Jos mä haluan hössötystä kuunnella / katsella niin otan yhteyttä siskooni tai
äitiini, en tarvitse siihen ketään muita. Joo mutta se siitä.
 
Maippi, aika hauska homma, sillä mulle kävi eilen AIVAN sama homma töissä.
Eli yks miespuolinen katso pitkään mun mahaa. Ja mä ajattelin, että ei perhana,
joko se näkyy. Tämän kyseisen miehen vaimolla on laskettu aika ylihuomenna :)
Mikäs sun pakkia niin sekottaa? Mulla ei oo kokemusta vastaavasta.
Syötkö säännöllisesti pieniä määriä? Hedelmiä? Vihanneksia? Kuitua?
Alkoholiton olut vois olla kyllä mullekin paikallaan, mutta tuleekohan siitä karsee
tupakanhimo. Luultavasti. Olut on muuten mulla laittanu aina pakin sekasin,
mutta alkoholiton voi olla eri asia.
 
Ai sun mies huolestu, ku et hössötä :) Hehe. Aika koomista. Yleensä miehet
karsastaa eikä ymmärrä naisten intoilua, vaikka kyseessä olis mikä.
Mä en ainakaan, ihan totta, tykkää tästä raskaana olemisesta.
Miks tarvii aina kärsiä ennen kuin saa jotain hyvää... Elämä on.
 
Mutta kirjottelen huomenna lissää. Sit tietää onks tuulimuna vai toukka.
 
Maippi, ultrassa käyty. Ei siellä menny ku kymmenen minuuttia.
Oli jotenki karseeta, ku lääkäri oli vähäsanainen vanha mies.
Kätteli, sano et "nonni, pöksyä pois", kiipesin tutkimuspöydälle,
se roiskasi skapellit sisään, niin että meinasin jo sanoo jotain ja
samaa vauhtia otti ne ulos, tunki sormet sisään ja paineli tosi
voimakkaasti mahasta. Ei tuntunu todellakaan hyvältä. Ja mun
mies katseli vierestä :)
 
Joo no itse ultraus otettiin eka mahan päältä, näky siitäkin hyvin,
vaikka olen pullukka :) ja sitten paremmin sisältäpäin.
Kuulemma 38 mm toukka ja sydän läpätti aikamoista tahtia.
Sain kuvan muistoksi. Mutta eihän se oo ku harmaa möykky :)
 
Mä vaan tässä mietin tuota laskettua aikaa, että muuttuko se nyt?
Edellisten kuukautisten alkamisajan mukaan laskettuna olen rv 11+5,
mutta nyt ultran mukaan 10+5, eli hedelmöitys on tapahtunut viikko
kuukautisten alkamisesta. Jos laitan laskuriin hedelmöittymispäivän,
niin se aikaistaa laskettua aikaa viikolla, vaikka mun järjen mukaan
laskettu aika pitäis olla viikkoa myöhemmin. Siis mä oon ihan pihalla,
tai sitte ajattelen liian vaikeesti...
 
Oho, olipas möykky pieni. :) Mutta hienoa, että sydän läpätti ja kaikki ilmeisesti oli muutenkin ok?
Kävitkö sä muuten verikokeissa sen ultran jälkeen? Itse olen menossa.

Ton lasketun ajan luulisi muuttuvan viikkoa myöhäisemmäksi, eli ihan helmikuun loppuun.
Mutta vaikee sanoa, luultavasti neuvolan tätillä on selkeä mielipide asiaan. Saa nähdä livahdatteko maaliskuun puolelle!

Harmi, että se ultraus oli ikävä kokemus. En osaa sanoa, että jännittääkö mua sinne meno. Mutta ainakin sitten saa varmuuden onko mun möykkyni elossa. Hyvä homma, että nykypäivänä ultrat ja muut systeemit, että odottajat saavat tietoa beibiensä tilasta. Silloin kun itse on syntynyt, niin tuskin on ollut ultria. Tai joskus 50 vuotta sitten. Eikä mutsit oo päässeet edes "sättäilemään". [:D]

Mä en osaa enkä halua ottaa kantaa noihin kiehahtelemisiin tms. Mulle itselleni tää raskaus aiheuttaa kovia mielialan ailahteluja, että oon aatellut, ettei mun kannata nettipärinöihin liikaa kiinnittää huomiota. Sujuvasti ohittelen sitten jos menee yli hilseen. Eiköhän näille foorumeille kirjoittelijat oo kuitenkin hyvää mutsimatskua. [:D]
 
Kaippa sillä kaikki OK oli. Ei se lääkäri oikeen sanonu mitään.
En kyllä halua tota lääkäriä uudestaan, jos sen saa valita.
Aivan karsee vanha ukkeli.
 
Jos sulla muuttuu tuo rv-lukema, niin kysythän sitte, että
muuttuuko laskettu aika, ja mihin suuntaan.
 
Kävin verikokeessa jo pari viikkoa sitten. Siitähän tehtiin
kaikenmaailman HIV ja syfilis-testit ja kuulemma olen OK.
Ja veriarvot kuulemma tod hyvät, ettei hemoglobiinia
mitattu edes tällä kertaa.
 
Mulla ailahtelee kans jonnin verran. Eilen kerroin parille
työkaverille (miespuolisia, olen miesvoittoisella alalla)
että vauva olis tulossa ja nehän oli ihan innoissaan :)
Rupesivat nimee miettimään...
 
Joo mutta hei odotellaan sun ultraa :)
Ja palataan asiaan.
 
Hienoa, että sun työpaikalla ollaan oltu hyvillään tulevasta ihmisestä.
Etenkin teillä on "ukkovalta". Joudutko muuten tekemään fyylisesti raskasta työtä?

Mä en ole vielä töissä kertonut, enkä perheellenikään, kun haluan odottaa sen ultran ensin.
Huomenna oon menossa lääkärille juttelemaan mun vatsaoireistani,
ehkä sieltä löytyy syy tai apua möyrintään.

Mä yritän muistaa kysyä siitä lasketusta ajasta sitten, jos viikot muuttuvat.

*huokaus* Odottavan aika on yhä pitkä.
 
Takaisin
Top