joko nyt onnistaisi

Ooooi, onnea plussanneille :) Ja erityisen paljon tarrasukkia matkallenne :)

Omaa napaa, eipäs ole minua näkynyt täällä vähään aikaan :) Täällä ovulaatio pitäis olla kolmen päivän päästä mutta tuntuu että se tulee ihan parin päivän sisään kun tuntuu tuolla alavatsassa vessassa käydessä semmosta pientä kipua. :) Tulokset tosiaan tuli niistä kokeista viimeviikon torstaina ja kaikki oli kunnossa, ei klamydiaa, eikä maksassa ja kilpisrauhasissa ollut mitään, sokerit oli vähän koholla joten sokerit jätettiin pois kokonaan :) Ja määrättiin puoleksi vuodeksi terolutkuuri mutta ajattelin aloittaa sitten kun menkat alkaa, jos alkaa, toivottavasti ei niitä tulisi. :/

Paljon plussatuulia ja puhalluksia meille +++++++++

YK13

KP 18/34

Tervehdys! Tulin tuolta elokuisista odottajista vierailemaan ja puhaltelemaan plussatuulia, mutta täällähän onkin juuri plussa-aalto meneillään!! Onnea kaikille plussanneille!! Joko Dark olet testaillut??!!

emoticon

moipsis!

semmosta kyselisin että onko kellään tietoa mitä tuolla mun massussa oikkee tapahtuupi kun km oli tammikuun lopussa ja nytten on muutaman päivä ollut "menkkatuntemuksia" masussa, varmaan lähemmäs viikon. jos kiertoon on uskomista niin tädin pitäisi tulla viikon päästä... ?

Palleroinen emoticon Mulla km:n jälkeen on joka kuukausi myllertänyt vatsassa oviksesta menkkoihin ja tietty sitä toivoo, että se olis sitä itteään.. Olen huomannut, että monella "tuntemukset" on voimistuneet keskenmenon jälkeen. Mutta odottele viikko ja testaa, sillä saat mielenrauhan. emoticon

Ovis bongattiin jo 17.2 vaikka laskurin mukaan piti vasta ovis olla 19.2.. Pupuiltu ollaan aika aktiivisesti ja enpä oo tässä kuussa joutanu miettimään koko vauva juttua kun koulutus on vienyt ajatukset muualle :) Ovulaatio oli 4 päivää sitten ja eilen aamulla lämmöt oli 37,5 ja tänään myös samassa lukemissa. Mutta saas nähdä mitenkä käy tässä kierrossa. Rintoja on nipistellyt ja ne on turvonneet myös, mutta en jaksa elätellä mitään toiveita kun tiedän että tuskin tässäkään kierrossa mitään on tapahtunut. :( Ei vaan jaksa enään innostua koko asiasta, jotenka normaalisti mennään eteen päin ja testailen varmaan loppuviikosta.

Paljon plussapuhalluksia ja plussatuulia meille kaikille++++++ :)

YK13

KP 23/32-34

Hyvää talvi-iltaa kaikille!

Täällä mennään kp. 33/27-31 ja tädistä ei merkkiäkään, vähän vatsakipuja on ollut viimeisen viikon aikana mutta jotenkin ne ei ole tuntunu menkkakivuilta mikä on outoa.

Kaapissa odottaisi kaksi raskaustestiä.... uskaltaisiko ainkin yhden käyttää huomenna? Jännittää niin pirusti... pitäkää peukkujaemoticon 0

Tämä neiti siirtyy odottajien puolelle pikkuhiljaa nimittäin sain tänään kahteen eri testiin positiivisen tuloksen :)

Sumeat kuvat laitan tähän niistä testeistä:

http://aijaa.com/v.php?i=007577595755.jpg

http://aijaa.com/v.php?i=003937595756.jpg

Muille paljon plussatuulia ja puhalluksia että teilläkin onnistaa +++++++++

MINNUSKA: Mitä silmäni näkevätkää..jee MIELETTÖMÄSTI ONNEA PLUSSASTA...IIK IHANAA emoticon .Paljon niitä Enkeleitä ja tarrasukkia matkallanne mukaan!!!!!!!!
Aivan ihanaa,että teillä nyt vihdosta viimein onnisti!!

ÖRKKI:
Jännitän täällä niin sinunkin kuulumisiasi emoticon ..Mitä sinulle kuuluu??

JA KAIKILLE PALJON MYRSKYTUULIA PLUSSIEN MERKEISSÄ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Teräsmies 8vkoa+1pv emoticon

Kiitos kiitos Yönsäde rakas :)

Huomenna ajattelin testata aamulla uudelleen ja katson että vahvistuuko viiva :) Ja keskiviikkona sitten CB:n viikkonäytöllisellä :) Tosiaan sain jopa kolmanteen raskaustestiin toisen viivan kun tänään testasin muutaman tunnin päästä niistä kahdesta muusta testistä :)

Minnuskalle tavattoman paljon onnea,
tarraa ja liimaa + enkeli matkaan
emoticon

Jeee vihdoin !!

Koskapas on la?
Paljonko oli nyt yk:ita??

Kiitos ginessa <3 :)

No tän vau:n laskurin mukaan la olis 10.11.2011 :) Mutta voi vaihtua neuvolassa sitten :) No tärppäs yk:ssa 13 :) Olis siirtyny nytten yk 14 jos ei olis tärpänny :) Hassua vaan että mulla mies oli nähny unta että oon raskaana nytten ja että sillä oli semmoinen tunne että oon raskaana, nuo miehen jututkin tuli silloin kun ei edes tiedetty olenko vai en ja sitten testasin eilen niin plussa :D Kait ne sitten miehenki tunteet voi jotenki reagoida :D

Tämän aamuinen apteekin omalla raskaustestillä testattu tulos:

http://aijaa.com/v.php?i=009517600313.jpg

Vahvempi kuin eilen :)

Pakkohan se nyt on uskoa että raskaana todellakin ollaan :)

Tämän aamuinen CB:n viikkonäytöllinen testi antoi varmistuksen

http://aijaa.com/v.php?i=004897605897.jpg

Minnuska: PALJON PALJON PALJON ONNEA <3 Aivan ihania uutisia. Kyllä raskaana olet ja toivottavasti myös pysyt!! Laita mulle yksityistä viestiä ja kerro kaikki!

Muillekkin plussatuulia puhaltelen tuolta elokuisista, puuuuuuuuuh!! ++++

Kas, käyn täällä niin harvoin nykyään, että olipa melki ihme, että huomasin yönsäteen mua kaipailleen ;) Rehellisesti sanoen, itsekin olen kaipaillut yönsädettä - näin lumisena talvena muistellut, että joskus on ollut puhetta jostain talvi-/kesäautoilusta pellolla. Ja Tobleronesta emoticon

Mun kuulumisia: En ole vieläkään raskaana. Lääkärissä, yksityisellä, olen nyt uskaltanut mennä ja silloin kun kävin, olis pitänyt jo joku munarakkula olla muita isompi, muttei ollu ni kehotti hankkimaan ovistestei, että näkee ovuloinko joskus - en ole vielä hankkinut. Olisko jollaki kaapissa ylimääräsiä? Terolut kuurin määräsi. Ja heti näytti auttavan sen verran, ettei tiputtelua juurikaan tullut ennen menkkoja. Eikä menkkoja tarvinnut odottaa mahdottoman pitkään muutenkaan.

Vähän tosiaan kyllästynyt täällä palstalla pyörimään ku en ole kotiutunut tähän uudistukseen ja sitte ku satun tänne vilkasemaan, en jaksa lukea kaikkia aiempia sivuja, ku tuntuu olevan niin hidasta. Harmi. Mutta teitä joitain jäin kaipaamaan mm. Yönsädettä, Miplistä, Wastista... Mutta voikaa hyvin kaikki te ja muut!

HEIPPA KAIKILLE!!!

ÖRKKI:
Ihanaa oli kuulla sinusta emoticon
Sinä olet myös jäänyt minun mieleeni ja siksi sinua täällä huhuilinkin!!
Täällä olisi edelleen tuo peltoauto odottamassa ja nyt on myös Esikoiselle tuo mopo hommattu:).Hän kuskaa mopolla noita pikkusiskojaan sillain,että tytöt istuu vuorotellen pulkassa:D.
Ikävää,ettei teillä ole vielä tärpännyt emoticon .Mutta onneksi nyt olet ottanut yhteyttä lääkäriin,niin eiköhän teilläkin kohta tärppää!!!On täällä niin monella muullakin pitkän kaavan yrittäjällä tärpännyt:)
Olet ajatuksissani!!!!!

Yönsäde ja Teräsmies 8vkoa+4pv ( 2kk+1pv )emoticon

Hei vaan kaikki pitkästä aikaa! Näkyy täällä edelleen olevan tuttuja nimiä, vaikka olenkin palstan uudistamisesta lähtien pysynyt poissa. En vain ole jaksanut/jaksa kun toimii niin hitaasti ja kankeasti.

Ajattelin nyt kuitenkin tulla ilmoittamaan, että plussa saatiin täälläkin vihdoin raskaustestiin. Tärppikierto oli 11. mutta yritystähän meillä oli takana reilu puoli vuotta. Esikoisesta siis tulee isoveli kun hänellä ikää jo 11,5v :) (tosin onhan tuo jo isänsä luona isoveljen roolia harjoittanut vuoden verran).

Sen verran lukaisin teidän kirjoituksia, että huomasin Minnuskan ainakin plussanneen. Onnea hurjasti siis Minnuska! Laskettu aikakin näyttäisi meillä osuvan lähes yksiin eli lähdetään tavoittelemaan syntymäpäivää 11.11.11 ja jos pitkäksi venyy niin 20.11.2011 on myös mahdollinen ;)

APHRAEL: Mahtavat ONNITTELUT plussasta!!!!!!!!!Ja paljon niitä Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!

Yönsäde ja Teräsmies 8vkoa+5pv ( 2kk+2pv)emoticon
P.S.Huomenna vietetään meidän Teräsmiehen ensimmäistä juhlaa eli hän saa nimen emoticon

Onnittelut plussanneille kaikille tasapuolisesti!

Toivottavasti kaikki sujuu teräsmiehen ristiäisissä hyvin! Kai sä yönsäde paljastat nimen sitte täälläkin?

Takaisin