Minnuska89
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ooooi, onnea plussanneille :) Ja erityisen paljon tarrasukkia matkallenne :)
Omaa napaa, eipäs ole minua näkynyt täällä vähään aikaan :) Täällä ovulaatio pitäis olla kolmen päivän päästä mutta tuntuu että se tulee ihan parin päivän sisään kun tuntuu tuolla alavatsassa vessassa käydessä semmosta pientä kipua. :) Tulokset tosiaan tuli niistä kokeista viimeviikon torstaina ja kaikki oli kunnossa, ei klamydiaa, eikä maksassa ja kilpisrauhasissa ollut mitään, sokerit oli vähän koholla joten sokerit jätettiin pois kokonaan :) Ja määrättiin puoleksi vuodeksi terolutkuuri mutta ajattelin aloittaa sitten kun menkat alkaa, jos alkaa, toivottavasti ei niitä tulisi. :/
Paljon plussatuulia ja puhalluksia meille +++++++++
YK13
KP 18/34
Omaa napaa, eipäs ole minua näkynyt täällä vähään aikaan :) Täällä ovulaatio pitäis olla kolmen päivän päästä mutta tuntuu että se tulee ihan parin päivän sisään kun tuntuu tuolla alavatsassa vessassa käydessä semmosta pientä kipua. :) Tulokset tosiaan tuli niistä kokeista viimeviikon torstaina ja kaikki oli kunnossa, ei klamydiaa, eikä maksassa ja kilpisrauhasissa ollut mitään, sokerit oli vähän koholla joten sokerit jätettiin pois kokonaan :) Ja määrättiin puoleksi vuodeksi terolutkuuri mutta ajattelin aloittaa sitten kun menkat alkaa, jos alkaa, toivottavasti ei niitä tulisi. :/
Paljon plussatuulia ja puhalluksia meille +++++++++
YK13
KP 18/34

Mulla km:n jälkeen on joka kuukausi myllertänyt vatsassa oviksesta menkkoihin ja tietty sitä toivoo, että se olis sitä itteään.. Olen huomannut, että monella "tuntemukset" on voimistuneet keskenmenon jälkeen. Mutta odottele viikko ja testaa, sillä saat mielenrauhan. 
0
.
.Mutta onneksi nyt olet ottanut yhteyttä lääkäriin,niin eiköhän teilläkin kohta tärppää!!!On täällä niin monella muullakin pitkän kaavan yrittäjällä tärpännyt:)