joko nyt onnistaisi

[:@] 
nyt taitaa täti tulla kylään..koko eilisen päivän mahassa nipisteli kummallisesti, aamulla ei vielä mitään ihmeellistä mutta äsken vessassa käydessä tuli hiukan punaista paperiin pyyhkiessä..että se siitä taas sitten [:(]

EDIT. Mahaan koskee niin maan pirusti, ei oo koskaan ennen tällaisia menkkakipuja ollut ja vuotoa tulee kuitenkin ihan mitättömän pienesti. Yleensä jos mulla kovat kivut kun täti tulee niin vuotoa tulee kanssa todella reilusti.. Mitäköhän ihmettä nyt tapahtuu..?

Tervehdys..täällä olisi uusi kuumeilija..rupee olemaan jännitystä ilmassa...menkat olisi pitänyt alkaa tänään mutta ei ole kuulunut...se olisi vain hyvä asia..jospa sitä uskaltaisi mennä huomenna apteekkiin ostamaan testin...[:D]

Mitäköhän mä sekoilin eilen tohon viestiin. [:D] Menkkojen pitäis alkaa siis nyt VIIDEN päivän päästä. [:D] Väsymystä, väsymystä.

Elmiju: Mitä jos noi ei oo menkkoja ollenkaan, vaan jotain kropan sekoilua. [:)] Toivotaan nyt, ettei vuoto tuu runsaammaks! Pidän täällä peukut kyynärpäitä myöten ristissä. [;)]

Marzi: Tervetuloa mukaan! [:)] Toivottavasti sullakin olis pikkunen matkassa. [;)]

Omaa, tänne ei uutta. Ihmekös tuo, kun raportoin tänne jatkuvasti. [:D] Teen tässä työhakemuksia ja huomasin että oon ihan järkyttävän huono siinä puuhassa. Huoh. Toivottavasti noilla kuitenkin jotain työtä irtois. [:)]

Heippahei kaikille tasapuolisesti!

uusille tervetuloa [:)]

Olen nyt vähän taka-alalla pyörinyt yk4 pärähti käyntiin juuri, alla oleva laskuri menee ihan omiaan... Tuntuu että ei tärppää sitten ollenkaan [:o] Mutta ehkä se tästä...katsellaan ja katsellaan...

Olen onnessani että kohta voi aloittaa joulun odotuksen [:)] tykkään niin paljon joulusta <3 ja ehkä sitten viimeistään vuonna 2011 sitten tärppäisi [:D]

PLUSSATUULIA SINNE TÄNNE JA TUONNE

---> No nyt on tickerikin vaihdettu ajan tasalle [:)]

HUOMENTAAA! [:D]

Oliko jo ikävä? Oon ollu taka-alalla taas vaihteeks tässä jonki aikaa.. ei paljo tädin tultua jaksanu taaaas täällä pyöriä.. nyt ku se oletettu ovis alkaa taas lähenee ni joha taas oon alkanu hiipparoimaa tääl palstallaki kulkee [;)] Elikkäs yk 21 meneillään (prkl) Odotellaan sitä aikaa sinne Tk:hon, joskos se tulis edes tän vuoden puolella! ärsyttää ku joutuu odottaa [:@] Aattelin täs kierrossa kokeilla tikuttelua vain joka toinen päivä, ja aattelin alottaa tänää, vaik no oletettu ovis laskurin mukaa tulis viikon päästä, mut ku ei tää mun keho ainaka oo mikää kello.. Nyt on lähipäivinä ollu kaamee panetus, ja no on se panetus kyllä hoidettukki, kiitos rakkaan mieheni <3 hellä viikonloppu takana ja viikolla onki yhteinen aika kortilla [&:] en tykkää! Minä aamuvuorossa, mies iltavuorossa. Nähään suurinpiirtein aamulla ku mä nousen ylös ja katon et mies jää nukkuun ja illalla 10 jälkee illalla ku mä oon menossa nukkuun ja mies tulee töistä.. noh kylhä me ollaa arkisin silti ehditty harrastaan parisuhdeterapiaa [;)] vaikka aika onki todella kortilla.

Mä jo paketoin eilen ekat joululahjat [:D] Oon tässä tehny ja ostanu kuukauden sisällä jo joululahjoja, taisin lokakuussa alottaa ekan joululahjan teon.. Täl hetkellä teen mikä siis ei ns. oo joululahja Isosiskon tulevalle lapselle kastajaismekkoa, musta tulee täti n. kuukauden sisällä! jeee!!! [:)] pari joululahjaa pitäs vielä väsätä ja ostaa.. saas nähä [:)]

Tervetuloa uusille, nyt oon niin laiskimus enkä jaksa alkaa selaileen noita keskusteluja ku uskon että niit on tullu ihan hirmusesti sen jälkee ku oon viimeks kirjotellu!

Paapi, Sulla ei vielä hätiä mitiä ole noitten yk:n kanssa! =) jos alkaa tympii ettei oo tärpänny ni ajattele vaikka et: "vaun palstalla pyörii Miplis jolla yk 21 menossa" [;)] [:D] tsemppiä sinne, toiv teillä tärppäis paljon nopeemmin ku meillä täällä!!

Tsemppiä meille kaikille nyt tooodella paljon.. Kyllä me kaikki vielä se oma nyytti saadaan kainaloon, ainakin toivon mukaa! [:)] *puhaltaa myrskytuulen joka tuo tullessaan paljon plussia."

Miplis kiittää ja kuittaa YK 21, KP 13/33-39(34) suluissa siis kp joka normaalisti melkein aina nyt vuoden aikana ollu. [:D]

Huomenta vaan kaikille...täällä väsynyt mutta onnellinen äiti...poika tahtoi herätä jo 06.30
Vähän ajan sisällä on käynyt niin että en millään meinaa jaksaa repiä itseeni aamuisin ylös sängystä...tahtoisi vaan kölliä [:)]....nyt olisi kp29 menossa...yritän kerätä tässä aamu päivän rohkeutta että kävisin testin ostamassa..mielessä kalvaa koko ajan että pettyy tulokseen...mutta on vaan myönnettävä että ei kaikki käy kun sormia napsauttaa..olen vaan niin malttamaton....[:D]
Kaikille plussa tuulia [;)]

No niin nyt on koti testi tehty ja negaa se näytti...paska fiilis..näin käy kun odottaa liikoja...[:(]
Nyt heitän ajatukset romukoppaan...menkat on hävöksissä mutta ei vaaviakaan kuulu

marzi: täällä samat ajatukset, kunnes se täti sitten tuli kylään oikein ryminällä.
Yritetään vaan ajatella että jospas ens kierrosta sitten tärppäis [:)]

Omaa:
Meillä lähti nyt sitten YK7, kp 2/26-31 PRKL [:@]
Oiskohan mun kanssa jo aika ruveta ovista tikuttelee ja ottaa greippimehut käyttöön..

Elmiju: juu u, kyllä se on vaan jaksettava sit sinne seuraavaan kertaan odottaa...yritin purkaa tuossa kotvanen sitten turhautumista jouluverhoihin..sain kun sainkin ne paikalleen [:D]

Kertokaapa mulle mikä tässä olis nytten kyseessä ku tänään suunnilleen 4 päivää ovulaatiosta aikaa ja tunsin tuossa joku aika sitten ihan sairaan kipeitä menkkamaisia kipuja alavatsassa mutta ei ollut kuitenkaan tullut mitään punertavaa kun kävin vessassa..Tiedä sitten mitä se oli..Osaako kukaan sanoa?Ja tuota menkkamaista kipuilua kesti vain suunnilleen 20min ja meni ohi ihan kokonaan. [8|][>:]

YK10

KP 24/33

minä täällä oottelen tätiä kyläilemään edelleen...viime yöstä asti vihlaillut alavatsaa mutta mitään ei tapahdu..kun sanotaan että stressi on hyvä ehkäisy keino lasten teossa niin näköjään sama pätee menkoissa

Minnuska89: Hyvä ystäväni kertoi tunteneensa hedelmöittymisen, oli tuntunut "napsahdus" ala vatsassa ja siitä 9kk eteen päin syntyi kummipoikani..jospa se oli hedlmöittymisen merkki sinun kodallasi...

Mää oon niin sekasin [:-]

Eilen tosiaan hirveä vuoto, semmoinen ettei ikinä. Alkoi iltaa kohden helpottamaan.
Nyt se vuoto sitten on todella mitätöntä taas..

En ymmärrä, mä söin pillereitä n. 6 vuotta,
lopetin ne tuossa huhti-toukokuussa ja sen jälkeen on ihan normaalisti joka kuukausi menkat tulleet. Alkavat ihan yhtäkkiä, kierto ollut tuon 26-29 (nyt siis 26-31 ilmeisesti), ja pian alkamisen jälkeen mahaa jonkin verran kouristelee, ei kuitenkaan mitenkään älyttömän kovaa. Vuodan yleensä melko vähän, toisena vuotopäivänä yleensä enemmän ja sitten se alkaakin hiipua. Kesto menkoilla normaalisti 5 päivää ( saattaa tulla vielä 6:na päivänä pientä).

Nyt sitten tässä kuussa, tosiaan kierto 31 päivää. Kp 29 kohdalla RFSUn testi haamuplussa, kp 30 toinen samanlainen ja kp 31 sitten alkoi järjettömät mahakivut, niin kovat ettei pystynyt seisomaan.
Kipujen loputtua alkoi pieni vuoto. Seuraavana päivänä, eli eilen, vuosin ku seula. Ikinä ei oo niin paljoa tavaraa tullut tästä neidistä ulos.
Nyt sitten vuoto on taas ihan pientä.

Mitä ihmettä nyt oikeen tapahtuu, voisko joku auttaa hätääntynyttä..?

Elmiju: Mä sain varhaisen keskenmenon viime kierrossa. Tein testin kp 29 joka näytti mulla vahvaa plussaa. Kp 30 alko vuoto, ensin tuli kirkas "limaklimppi", sen jälkeen verinen samanlainen. Noiden jälkeen tuli n. vuorokauden veristä vuotoa niukasti. Sitten alkoi kunnon "kuukautisvuoto" jota kesti 4 päivää. Soitin neuvolaan, josta sanottiin että pitää ottaa rauhassa ja koittaa levätä. Varhaiselle keskenmenolle ei voi tehdä mitään. Käski ottaa uudelleen yhteyttä, jos uusia raskausoireita ilmenee vuodon jälkeen (pahoinvointi, oksentelu, rintojen kipeytyminen).

Oon tosi pahoillani, että sulla tuo vuoto tuli runsaammaksi. Kannattaa nyt seurailla, ja jos kovin mietityttää niin soita neuvolaan/lääkärille. Voimia.

Omaa: Huomiseksi vähän muuta ajateltavaa. Oon menossa katsomaan vanhaa huoltoasemaa, jossa on vielä kuukausi sitten toiminut kahvila. Jos on siisti paikka ja näin, niin meille tulee perheyritys, jatkamme ja laajennamme vanhaa toimintaa. Ihanaa! Äitini varmaan muuttaa tänne sitten ja ostaa täältä talon. Unelmani toteutuu siis ehkä sittenkin. [:)] Eilen täytin 19, ja silloin saatiin tieto tästä mahdollisuudesta. Vauva-asioitta ei mitään uutta. Menkkoja odotellaan alkavaksi 3 päivän päästä. [>:]

elmiju niinkun johonkin sanoinkin, niin sulla taitaa nyt olla keskenmeno menossa. Itellähän noita tuli kaksi juurikin ihan alussa. Eli se plussa oli oikea, mutta ei nyt valitettavasti jatkunut. Eli jos hirveitä kipuja tulee niin sitten lähet heti päivystykseet ja muistat sanoa siitä plussatestistä. Muussa tapauksessa suosittelisin soittelemaan ihan normaalisti lekurille ja selittämään tilanteen ja pyytää päästä vaikka hcg (istukkahormoni) testeihin, että kattoo että se laskee nätisti. Kauheasti voimia ja jaksamisia. Mulla vuoto jatkui tiputteluna tokalla kerralla 2kk... Toivottavasti sulla olis sitten pian ohi. Tätä mieltä mä olen sun tilanteesta, että olis tosiaan kyseessä KM. Voimahali !

marzi, itsellä kans käyny vähän mielessä että olikohan se kiinnittymiskipua mikä tuli ja kun se oli ihan sairaan kipeä ja kesti hetken.

Omaa, täällä eilen aamulla ja tänään aamulla hieman menkkamaisia kipuja ja eilen illalla tuli pieni vihlominen alavatsaan kun nauroin ja maha joutu jännittämään siinä. Limat on muuttunu jonkin verran valkoisemmaksi kuin mitä oli oviksen aikaan mutta en innostu vielä ennenkuin testaan sitten kun on sen aika Tänään vähän nipistelee menkkamaisen kipuilun lisäksi alavatsasta ja alaselkä on vähän kipeä jo toista päivää, siis alaselän kipu ei oo jatkuvaa vaan käy välistä ja lähtee pois kokonaan. Nännejä kutittaa ihan sikana, tekis mieli raapia mutta en ala raapiin ettei aukea [:)] 

Muille oikein paljon plussapuhureita että joku teistä plussaisi nytten tulevan joulun kunniaksi edes ja saisitte sen ihanan joululahjan ++++++

YK10

KP 26/33

Nyt mietin vaan omaa napaa!!!!!!!!!!!!!!!![:'(]
YK 15 taitaa lähteä käyntiin....[&o][:(]se helvetin täti tuli ihan yllättäen käymään...[:@][:@][:@] ei ois vielä pitäny, tuli 3 päivää liian aikaisin.... Olo on mitä surkein, en oo muuta tehnyt kuin itkenyt koko aamun...mies on menny töihin ja meinasin textata hänelle huonoja uutisia mutta en halua pilata hänen päivää...itte olen menossa iltavuoroon ja en todellakaan hyvin mielin!!!! Mitä pahaa mä olen tehnyt kun en saa raskautua!!!!!!!???!!!!! Tää kierto meni ihan päin v*ttua, en tiä enää mistään mitään!!!!!!! Onneks mulla on aika sinne helvetin naistenpolille niin saavat tehä ihan mitä lystäävät!!! Mä en jaksa enää....taitaa olla turhaa toivoa omaa perhettä jos sitä ei mulle siunata........................ Tekis vaan mieli mennä ulos rappusille huutaa keuhkot tyhjäx miten helvetin epäreilua tää maailma ja elämä on!!! Kaikki narkkarit ja alkoholistit kyllä saavat lapsia mutta en minä perusterve töissä käyvä ihminen!!!! Ei kai muu auta kuin tsemppiä taas seuraavalle kerralle... [>:][&:]

Haluan kuitenkin lopuksi toivottaa kaikki uudet tervetulleiksi ja myöhästyneet onnittelut Fuyu synttärisi johdosta [:D] Ja onnea myös perheyritykseen[:)]
Tsemppiä meille kaikille!!!!!!!!! [:)]

kp 1/26-31 (pakko laittaa uus alkupäivä kun kierto on näköjään vähän sekaisin)

YK 15

jei...täti tuli vihdoin kylään...nyt vaan sitten oottelemaan seuraavaa ovista...toivotaan että sitten tarttuisi jotain mukaan..esikoista yritettiin yli kaksi vuotta koska mulla oli endometrioosi, nyt on ilmeisestikkin endometrioosit menneen talven lumia koska en pystynyt töitä tekemään aina kun oli menkat..kipu vei aina sängyn pohjalle...ihanaa kun ei ole sitä kipua enään..piti lääkärin puheet minun kohdalla paikkansa kun sanoi että ensimmäisen raskauden myötä endometrioosi häviäisi...

kp 2/28-31

yk 1

Nyt on vähän enempi vuotoa - muttei vielä kunnolla. Sitten vasta kun on kunnon vuoto, ni merkkaan ekan päivän alkaneeksi. Vielä siis kp37/28-38.

Vein tänä aamuna miehelle "aamiaisen" sänkyyn, sanotaan vaikka nyt myöhästyneen Isänpäivän kunniaksi..! [;)] Tarjottimella mulla oli viskipaukku ja positiivinen raskaustesti!!! [:D] Juu luitte oikein, en oo omasta päästä oireita keksiny..

Tosiaan, mulla on reilu viikko jo tasaseen tahtiin vihlonu alamahaa ja salaa olen toivonu josko se ois sitä itteään. Myös vilunväreet ja kaamea väsymys iltaisin ovat antaneet lisää uskoa asiaan. Rinnat ei varsinaisesti oo olleet arat, niitäkin ennemmin on vihlonu silloin tällöin ja ehkäpä ne on jo vähän turpeatkin. [:)] En vaan oo oikein uskaltanu näistä oireista kovin huudella, kun jotenkin ei näin ensikertalaisena ole uskaltanut omiin vaistoihinsa luottaa, mutta näköjäänpä ne oli ihan oikeassa! [:D]

Nyt vaan kädet ristiin ja toivomaan pienelle suojelusenkeleitä, että jaksaa minun kyydissä seuraavat 30+ viikkoa olla..! [:D]

Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

Takaisin