HUOMENTAAA! [:D]
Oliko jo ikävä? Oon ollu taka-alalla taas vaihteeks tässä jonki aikaa.. ei paljo tädin tultua jaksanu taaaas täällä pyöriä.. nyt ku se oletettu ovis alkaa taas lähenee ni joha taas oon alkanu hiipparoimaa tääl palstallaki kulkee [;)] Elikkäs yk 21 meneillään (prkl) Odotellaan sitä aikaa sinne Tk:hon, joskos se tulis edes tän vuoden puolella! ärsyttää ku joutuu odottaa [:@] Aattelin täs kierrossa kokeilla tikuttelua vain joka toinen päivä, ja aattelin alottaa tänää, vaik no oletettu ovis laskurin mukaa tulis viikon päästä, mut ku ei tää mun keho ainaka oo mikää kello.. Nyt on lähipäivinä ollu kaamee panetus, ja no on se panetus kyllä hoidettukki, kiitos rakkaan mieheni <3 hellä viikonloppu takana ja viikolla onki yhteinen aika kortilla [&:] en tykkää! Minä aamuvuorossa, mies iltavuorossa. Nähään suurinpiirtein aamulla ku mä nousen ylös ja katon et mies jää nukkuun ja illalla 10 jälkee illalla ku mä oon menossa nukkuun ja mies tulee töistä.. noh kylhä me ollaa arkisin silti ehditty harrastaan parisuhdeterapiaa [;)] vaikka aika onki todella kortilla.
Mä jo paketoin eilen ekat joululahjat [:D] Oon tässä tehny ja ostanu kuukauden sisällä jo joululahjoja, taisin lokakuussa alottaa ekan joululahjan teon.. Täl hetkellä teen mikä siis ei ns. oo joululahja Isosiskon tulevalle lapselle kastajaismekkoa, musta tulee täti n. kuukauden sisällä! jeee!!! [:)] pari joululahjaa pitäs vielä väsätä ja ostaa.. saas nähä [:)]
Tervetuloa uusille, nyt oon niin laiskimus enkä jaksa alkaa selaileen noita keskusteluja ku uskon että niit on tullu ihan hirmusesti sen jälkee ku oon viimeks kirjotellu!
Paapi, Sulla ei vielä hätiä mitiä ole noitten yk:n kanssa! =) jos alkaa tympii ettei oo tärpänny ni ajattele vaikka et: "vaun palstalla pyörii Miplis jolla yk 21 menossa" [;)] [:D] tsemppiä sinne, toiv teillä tärppäis paljon nopeemmin ku meillä täällä!!
Tsemppiä meille kaikille nyt tooodella paljon.. Kyllä me kaikki vielä se oma nyytti saadaan kainaloon, ainakin toivon mukaa! [:)] *puhaltaa myrskytuulen joka tuo tullessaan paljon plussia."
Miplis kiittää ja kuittaa YK 21, KP 13/33-39(34) suluissa siis kp joka normaalisti melkein aina nyt vuoden aikana ollu. [:D]