Onnea Nappuliinille plussasta [:D]
Tarrasukkia ja enkeleitä mukaan matkaan ja toivotan onnellista odotusta myös[:)]
Fuyu
Kallishan se on joo, kun miettii sitä rahamäärää. Mutta sitten taas toisaalta, turussa tällä hetkellä kolmiosta 550 (pelkkä vuokra ja neliöstä olisi se 650. Ja sitten kun miettii, että jakaa kulut miehen kanssa puoliksi, ei se tunnu ihan niin suurelta määrältä. Helsingissä kun 650 voi maksaa pelkkä yksiökin [:D] Onneksipa en asu siellä [:D] (ei pahalla niitä kohtaan, ketkä asuvat Helsingissä)
No ite ainakin HCG-laskun testasin, ihan vaan senkin takia, että sitten tietää, ettei oo mitään muuta ja sitten sekin, että tietääpä odotella menkkoja yms. Vaikka eihän se mitenkään übertärkeää ole kuitenkaan [:)]
Kiitoksia [:)]
Oliko se Laskettu Aika hyvä? Voitais miekkosen kans käydä kattoos se [:D]
Niin joo ja mullahan nyt nää raskautumiset ollu sillain hyvin hyvin hassuja... Ekasta kierrosta pillerien lopetuksen jälkeen plussa --> vuoto 19.7 (km) ja sitten menkat 80 päivää poissa ja sitten plussa 7.10 ja 8.10 uus km... Veikkaisin molempiin rv7 kun on menny kesken. Tossa pitkässä kierrossa tiiän vaan sen, että 27.8 en ollu raskaana ollenkaan vielä[8D] (ultra.. ja veriHCGmääritys)... Eli ei se ainakaan ihan mahotonta ole. [;)]
Pahoittelut tädin kohdanneille [&o] Toivottavasti nyt sitten tää kierto tuottais tulosta [:)]
Osama
Ootko jo tehnyt testiä? [:D]
Paljon onnea Kaelelle plussasta ! [:D]
Onnea raskauteen, ja tarrasukkia sekä enkeleitä matkaan [:)]
Minnuska89
Onnea oviksen bongauksesta! [:)] Vihdoinkin näyttää valaistuvan teilläkin se tie pikkukakkosen syliin saamiseksi [:D] Pidän peukkuja, että tää yks riittää!
elmiju
tervetuloa mukaan joukkoon [:D]
Voihan olla, että uus testi näyttääkin jo vähän jotain varmempaa viivoittumista [;)] Toivottavasti. Millon ajattelit uudelleen testailla?
örkki
Huu vai ei oo vielä ferrari tullu käymään! [8D] Ei muuten oo täälläkään... Mut testasin tossa kp36 eilen negan, joten voihan se olla että kierto venähtää sinne... ömm.. Viiteenkymmeneen [:D] Onkos minkäännäköisiä oireita tullut ? [:)]
Omanapa
Hui. Siiiis iiiiiso hui.... Tästä tulee väkisinkin romaani, mutta kaikki kuukauden aikana kokema kulminoituu tähän hetkeen....
Mistä mmä alottaisin... Vanhat tietääkin jo, että mun laukku tavaroineen on ollu mun eksällä tässä kuukauden verran...
Nyt sitten asiat alkaa ratkeemaan... Eilen vihdoinkin sain laukkuni takaisin haltuuni. Enkä tältä eksältä, joka vieläkin kehtaa väittää, että tavarat on hänellä, eikä ole antanut kenenkään koskea laukkuuni. Laukku kuitenkin sisältöineen (ainakin melkein) on mun olohuoneen lattialla. JES!
Tosiaan mun yks ystävä kävi hakee eksän kaverilta, sen kämpiltä tän mun laukun, ja vei mun parhaalle ystävälle pasilaan, joka oli sieltä lähdössä turkuun...
klo 12 eilen mulle soitettiin ilouutinen - tavarat ei enää olleet eksälläni, eikä myöskään missään muuallakaan teillä tietymättömillä. Koulussa ollessani, puhelun lopetettuani kuukauden kestänyt stressi laukesi kerralla, ja vaivuin polvilleni maahan ja itkin.
Koulun jälkeen alkoi matka poliisiasemalle. Olin edellisiltana kaivanut kaikki mesekeskustelut, favebookviestit, kuvia, tunnusmerkkejä, kirjannut todistavien ihmisten nimiä ylös, tapahtuneen omin sanoin ylös, tapahtumapaikan, ajan tarkalleen, ja eksän syntymäajan.
Menin sinne ja sopersin, että tahdon tehdä rikosilmoituksen, multa nimittäin varastettu sieltä laukusta: kamera, puhelin ja meikkilaukku meikkeineen - ainakin.
istuin odottelemaan ja sitten kutsuttiinkin jo sisään.
Rikosilmoituksen vastaan ottanut naispoliisi oli aivan I-H-A-N-A! Ymmärtäväinen, eikä tullut minkäänlaista kökköä vähääkään niskaan, mitä pelkäsin. Kirjasi tämän tapahtuneen suoraan varkautena ylös. Ja kun puhe tuli tähän mun eksään, oli kiitollinen, että olin edellisiltana kaivanut tiedot ylös, nimittäin nimellä ja syntymäajalla löysivät henkilön rekisteristä. Kertoi, että ellen itse anna tietoja mesekeskusteluista yms. niin niitä he eivät voisi itse pyytää. Eli siis olen itse auttanut tutkintaa jo paljon.
Puhe oli eksästä ja kerroin sitten tämän olevan myös väkivaltainen, että on raiskannut mut ja lyönyt kun en suostunut seksiin, uhannut väkivallalla jos en suostu jne. 2006 -2007, kerroinkin siitä teille. Poliisi näytti huolestuneelta ja rupesi kyselemään, että olenko minä itse ok, käsitellyt asiaa, ja pystyisinkö käymään asian yksityiskohtaisesti lävitse, sillä rikosilmoituksen voi asiasta vielä tehdä. Ihanasti vertauskuvalla totesi: "Ihmismielihän on hieman kuin tietokone, jos liikaa lätkitään kaikennäköstä ohjelmaa ja asioita liikaa, kovalevy ei enää kestä sitä"... Sanoin poliisille, että haluan tehdä rikosilmoituksen siitäkin. Istuin poliisiasemalla kolmisen tuntia eilen.
Eksä on nyt sitten syytteessä: varkaudesta, pahoinpitelystä, laittomasta uhkauksesta, sekä raiskauksesta mun toimesta. Varkaussyyte lähtee helsinkiin ja raiskaus, pahoinpitely sekä laiton uhkaus lähtee espooseen. Joudun vielä menemään kuultavaksi Turun poliisiasemalla raiskauksesta, pahoinpitelystä ja uhkauksesta, kunhan espoossa tutkinta lähtee käyntiin. Poliisi sanoi, ettei kysele liian yksityiskohtaisesti juuri nyt multa tietoja tästä raiskauksesta yms. koska tutkija haluaa joka tapauksessa kuulla asian yksityiskohtaisesti. Parempi kerran, kuin kahteen kertaan käydä noinkin vaikeaa asiaa jokaiselta yksityiskohdalta läpi.
Syytteitähän tälle eksälle tulee vielä muiltakin kuin multa, lisää varkaus, pahoinpitely yms. syytteitä. Siinä on jätkä pistänyt elämänsä ranttaliksi....[>:]
Turun asemalla klo 19.00 sain vihdoinkin laukkuni. Kaivoin kotona laukun läpi, ja sitten huomasin laukusta puuttuvan tunnearvoltaan tärkeimmän: piirrustuslehtiöni. Sain kaverilta joka oli myös tän eksän kaveri niin tietää että roskiinhan se oli lentänyt - tosin vasta siinä vaiheessa, kun ehdin olla erittäin raivoissani tälle eksälle - mitä helkuttia se tekee mun vanhoilla meikeillä, mun meikkilaukulla, ja mun piirrustuslehtiöllä?? Kamera ja puhelin okei, rahanarvoista tavaraa mut noi muut... Ja sitten kuulin että piirustuslehtiö ainakin on lentänyt roskiin. Kauneimpine piirustuksineen... Kaikki muu kuitenkin oli tallella, mistä olen erittäin iloinen.
Eilinen oli kyllä siis henkisesti erittäin rankka päivä. [&o] Ensin tuntui oudolta ajatus, että ylipäätään oon menossa poliisiasemalle. Sitten kun sieltä pääsin pois, paperit, jotka on tehneet raiskauksesta ja muista virallisia, vaalin niitä koko illan. Kuuntelin musiikkia ja omassa rauhassani kävin syömässä salaatin, ja meinasin useampaan otteeseen purskahtaa itkuun. Oudoin olo ikinä. Ihan kuin tää 4 vuoden kärsimys tän ihmisen takia, kulminoituis yhteen hetkeen ja tulee semmonen "ruumiista irtautunut-olo", ihan kuin katselisi kaikkia tapahtumia jotenkin eri tavalla.
Nyt täytyy varmaan vaan henkisesti varautua asiaan, että joudun käymään yksityiskohtaisesti kaikki läpi hetki hetkeltä, miettimään, elämään sen hetken uudelleen. Poliisikin korosti, että jos tuntuu vähääkään siltä, että alkaa masennus nostaa taas päätään, niin heti voin ottaa yhteyttä rikosuhripäivystyksen auttavaan puhelimeen. Ja koska raiskaus tosiaan aiheutti mulle vakavan masennuksen, niin eksä voi saada aika tuntuvan tuomion. Ja minä korvauksia. Kaikesta.
saa nähdä miten mun pää kestää tän.
En nyt selitä sen enempää, anteeks romaanista. Pakko vaan vähän purkaa tätä asiaa jonnekin. Ja täällä tiedän, että tuki kuitenkin on lähellä. Kiitos. <3
Dark kiittää ja kuittaa tältä erää...
kp37/28-80