joko nyt onnistaisi

Heissan taas!

Enpä ole näköjään taaskaan hirveän aktiivisesti jaksanut olla kirjoittelemassa, mutta keskusteluja olen seurannut kyllä. Tänään joka tapauksessa tädin pitäisi kurvata kylään, mutta eipä ole vielä toistaiseksi ainakaan kuulunut mitään. Yleensähän mulla alkaa menkat heti aamuyöstä, joten periaatteessa ovat jo vähän myöhässä. [:)] "Hyvällä" tuurilla alkavat juuri kun olen ehtinyt tekstin postata, mutta sillehän ei sitten voi mitään.

ALKUPERÄINEN: Fuyu
Kuinkahan todennäköstä se muuten on, että tulee raskaaksi heti varhaisen KM jälkeen? Oon lukenu, että monet on tullu kerrasta, toisilla taas menny kauemmin tai vielä kauemmin. En mä oikeestaan kyllä usko että oisin nyt raskaana, mutta tulipahan mieleen tommonenki kysymys.
Ensimmäistä kertaa testi näytti meillä plussaa muistaakseni huhti-toukokuussa ja ehkäisykin ehti olla pois käytöstä vain kuukauden. Raskaus kuitenkin keskeytyi rv 9 alussa ja odoteltiin ensimmäiset menkat ennen kuin alettiin uudestaan yrittämään. Vielä ei kuitenkaan ole plussaa näkynyt ja yk3 nyt takana. Joillakin tärppää heti, jotkut joutuvat odottamaan hetken ja toisilla kestää vielä pidempään.

Olen ollut vähän taka-alalla välistä mutta silti käynyt lukemassa juttujanne, mutta nytten oli pakko kirjoittaa kun aloin tässä miettimään että onkohan mulla täti täällä piakkoin vaikka ei pitäis vielä edes olla kun on ollut ihme nipistyksiä ja menkkamaisia kipuja alavatsassa välistä  Ja närästäny joka päivä yhen kahvikupposen jälkeen vaikka ennen ei ole ja pää on meinannu olla kipee joka päivä ja väsymys on ihan hirvee välistä.  Eilen oli ihan kammottava kutina nänneissä ja nännipihoissa tummassa alueessa ja ei siinä mitään ihottumaa yms ollut kun katsoin.  Ja todella kuvottava olo oli eilen illalla, hyi.  Mutta mitähän tääki sitte taas on.. Onko kellää muute ollu koskaa esim raskauden alussa ilmavaivoja?? Anteeksi ällöttävä teksti edellisessä mutta kun itse mietin vain kun ennen ei ole mulla ollut näin kauheata ilmavaivaa kuin nytten muutaman päivän, en ole syönyt mitään semmoista mikä sen voisi aiheuttaa vaan se tuli ihan tyhjästä ja enään ei ole ilmavaivoja

Plussapuhureita lähettelen+++++++++

YK10

KP 19/56

annel, kiitos jaoit kokemuksesi! [:)]

Kaele, kiitos sinullekin kokemuksestasi! [:)]

Minnuska, mulla oli ensimmäisessä raskaudessa kans ilmavaivoja. (ja nyt mä pahoittelen tätä tekstiä, älkää lukeko, jos ällöttää tämmöset aiheet. [:D]) Tuntu et maha oli niinku ilmapallo, ihan turvonnu ja sitä kaasua vaan tuli ja tuli eikä yhtään helpottanu. [>:] Enkä mäkään ollu syöny mitään erikoista. Ja tuo oli mulla ennen plussatestiä. Välillä helpotti ja tuli sitten takas. Kesti jonku viikon verran. Kuistaten, ettei täti kuule: toivottavasti sulla ois tärpänny. [;)]

Omaa, tänne ei mitään kummempia. Superväsymys vaivaa. JUST heräsin ja nyt jo voisin mennä takas sänkyyn! [>:] Kaks päivää ollu ihme ihottumaa. Ihan ku iho ois kananlihalla, ja kutittaa! [:(] Yyyhh.

Bandida
Mulla oli kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen (eli 08/09 jälkeen) kp 44-58 välillä, kunnes sitten jäi kokonaan tulematta. Se kierto päättyi vasta Terolut-kuuriin, jolloin kierrosta tuli 106 mittainen. Söin sitten kolme liuskaa (3x10tablettia) Teroja, niiden aikana kierrot oli 36-24 päivän välillä... Ilman teroja olen aina tuntenut ovikset... sen lähestymisen tietää hyvin limojen lisääntymisen perusteella. [:D] Samoin itse oviksen olen tuntenut aina voimakkaana kipuna/ alavatsatuntemuksena, joka on ollut aina n. 14 päivää ennen menkkojen alkua... Ovista ei ole tuntunut tulevan kuitenkaan kuurin aikana. Viime kierrot Terojen jälkeen on olleet kp 37-40 välillä. Joten ovis on tapahtunut 23-27 kiertopäivien tienoilla, joten Tero-kuurin aikana ovista ei todellakaan kerkeä tapahtua...  Oon miettinytkin nyt, että söisinkö vielä kaksi kaapissa odottavaa liuskaa vaikka tiedän (tai ainakin luulen tietäväni) että ovista ei kerkeä tapahtua (jolloin kuukaudet menee tavallaan "hukkaan" vauvahommia ajatellen). Vai ottaisinko ensimmäisen tabletin sitten vasta oviksen jo tapahduttua...?!

Pöppis Vois kyllä itsekin kokeilla tuota, että ottaisi Teroja vasta oviksen jälkeisenä päivänä... eihän se kierto siitä varmaan hirveesti lyhene... mutta olisi edes mahdollisuus tärpätä...

Kitty80 Mullakin on aina tädin tultua pari päivää ihan paska fiilis. Vaikka viimeksikin ihan arvasin, että tuskin on tärpännyt, niin silti aina mielessä itää pieni toivon kipinä. Jotenkin sitä aina vaan innostuu yhä uudestaan, viimeistään silloin kun ovis lähestyy, ja siitä parin viikon päästä on jännitystä ilmassa, kun miettii että jospa nyt olisi onnistanut... Samat tuntemukset meistä jokainen käy varmastikin läpi, jokainen omalla tavallaan... Tsemppiä sinne päin. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa... vai miten se menikään [:D]

Omaa: Mietiskelin tässä, että taidanpa aloittaa Terot sitten vasta oviksen jälkeen. Ei mene kaksi yrityskuukautta ihan hukkaan kuitenkaan... Jos ei näilläkään tapahdu mitään niin sitten vaan odotellaan... Pitää sitten joskus ensi keväänä vaikka hakeutua kyselemään jatkotutkimuksista... Yritän nyt vaan olla stressaamatta liikoja... [8|]

Eipä sitten minun tarvinnut kauaa tänne kirjoitella, koska tänä aamuna testiin ilmestyi plussa. [:)] Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen pysyy mukana.

PALJON ONNEA Kaele! [:D] Ja nyt niin paljon ihmisliimaa matkaan, ettei varmasti kyytiläinen tipu. [:)] Onnea!

kiitos kaikille [:)] juu on kyllä monesti tullu mietittyy et onko itsessä vika ja yks päivä räyhäsin miehellekkin jo et siinä on vikaa[:(] huoh, ei kiva. Nyt kiltisti odotellaan, onneks pian tarttee alkaa ostaa joululahjoja ja laittaa joulua kotiin. Minnuska, mulla oli ekassa raskaudessa ihan hirvittävät ilmavaivat, alussa ainaki. Ja iho kutisi ihan ku olis ollu ihottumaa, mut ei ollu, sain siihe jotaki salvaa mikä helpotti, kutina alko aina ku oli nukkuu menossa[:-] jaaha se olis isänpäivä vkl [:)] pääsee tytön pappaa ja mun iskää moikkaa. Plussia kaikille <3

Vatsa ollut enenevissä määrin kipeä. Juuri vessassa huomasin, paperiin jäi verta.

No ei muuta ku: "uudestaan, uudestaan"  niinhän ne teletapitkin sanoo.

Pakkohan se oli tännekin tulla ilmoittamaan että täällä ollaan tosi onnellisia nytten kun testasin eilen illalla Clearbluen digitaalisella ovistestillä hymynaaman ja toissapäivänä näytti vielä tyhjää palloa.. Ja sessyilty on toissapäivänä illalla ennen nukkumaan menoa ja eilen myös niin ja ilmeisesti tänäänkin pakko käyttää hyödyksi kun nytten ensimmäistä kertaa keskenmenon jälkeen testasin oviksen.. Eli oviksen bongasin kp 20 (eilen) [:)] Päätin testailla sen takia eilen huvikseni kun teki niin mieli paljon sessyä ja kun se ei noin kova ole ollut ennen, ja plussahan oviksesta pamahti niin kivasti että hypin onnesta ja kokoajan hoin että jes,jes,jes [:)][:D] Elikkäs en ole ovista saanut tuon tammikuisen keskenmenon jälkeen testiin paitsi kun nytten ja oviksen varmaan sain aikaan noilla 2kk teroilla mitä söin viime kierrossa vielä [:)] Kuvan ovistestistä laitoin tuonne " Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet" foorumille [:D][:D]

Paljon plussatuulia kaikille ihanille naisille lähettelen [:)]

YK10

Kp 21/33

Oon pahoillani Osama. [&o]

Mahtavaa, Minnuska! Ihan mahtavaa. [:)] Nyt alkaa sielläkin uudet tuulet puhaltaa, kun kroppa alkaa toimia normaalisti. [:)] Toivotaan nyt, ettei tarttis ku tuon yhen ovulaation tärpätäkseen! [:D]

Omanapa:

Mä en kestä tätä kutinaa. Jos tää ei oo maanantaihin mennessä ohi, niin marssin lääkärille. Iho ei hilseile, ei oo rikki, eikä siinä päällepäin edes näy mitään kummallista. Mitä nyt lievästi "kananlihalla" joistain kohdin. Mut kutina, se on jotain IHAN KAUHEETA.
Mä oon jo diagnosoinu tähän syynki. [;)] Kesällä mun nahkatakki pääs kastumaan, kuivu siten tottakai mutta hais tosi pahalle. No, lauantaina ku oltiin menossa leffaan en keksiny mitään päällepantavaa. Laitoin sitte sen nahkatakin ku ei se enää haissu ja tuntu ihan hyvältä. Pidin sitä sitte lauantaista tiistaihin.
Nyt eilen tajusin että kyllä se siitä on ku käsissä menee selvät rajat t-paidan hihojen kohilla. (kyllä, oon käyttäny koko vkon t-paitoja. [:D])
Mä en normaalisti oo allerginen ihminen, sarviapilalle oon, homeelle, painomusteelle (ilmenny vaan tietyissä töissä) ja jotku vahvat kolmiolääkkeet aiheuttaa halluja. Voiko siinä takissa ny olla jotain vaarallista? Help!

osama, tiedän tunteen. Itellä oli kanssa viimeks kanssa kova pettymys ku täti kurvas kylään. Voimia sinne kovasti ja pidän peukkuja että seuraavalla kerralla onnistaa[:)]omaa, meillä alkoi nyt yk6. Massu on kyllä ihan outo ku nippaa vieläki vaikka täti jo mennyt, huoh[&o] viimeks gynel sanottii et kohtu on ärtynyt, vastaukset tulee joulukuussa. Toivottavsti ei olis mitään[:@]

Helou kaikille tasapuolisesti [:)]

Olen taustajoukossa seuraillut täällä keskusteluja muutaman kuukauden ja nyt oli pakko liittyä joukkoon.

Täällä kohta 25v neito, jolla esikoisen yritys meneillään. Kp parhaillaan 29/26-29 eli jännät paikat.. 
Miehen kanssa ollaan seurusteltu kohta pari vuotta <3

Taustaa sen verran, että pillerit olen lopettanut huhti-toukokuussa (en muista tarkkaan kun siivousvimmoissani hävitin kaikki vanhat kalenterit missä oli kaikenmaailman merkintöjä).
Siitä asti ollaan ilman ehkäisyä menty, nyt on ensimmäinen kerta kun ei vielä täti ole kylään tullut..

Pakko myöntää, että tein testin tuossa alkuillasta (RFSUn liuskatestin) ja olin ehkä näkevinäni siinä jotain punaista kontrolliviivan lisäksi.. toisaalta silmät saatto kyllä nähdä ihan jotain omiaan..

Fuyulle piti tulla kertoon, että voi siitä nahkatakista kai jotai tulla - en tiedä, mutta mun mieheni oli saanut töistään uuden logollisen t-paidan, eikä pesty sitä ennen ku hän pani sen päälleen ja koko ruumis oli sen jälkee täynnä jotai näppylöitä. Ties missä Kiinassa valmistettu ja ties mitä aineita käytetty - mutt siis meidän ihotautilääkärituttava sanoi, että siitä paidastakin voi siis tulla sellaista ja kehotti muutaman päivän käyttämään kortisonivoidetta. Ohi meni sitten ku melki viikon rasvailin häntä.

Ite täällä odottelen punaisen ferrarin saapumista. On se jännä kyllä, että tähän aikaan kuukaudesta sitä saattaa käydä tällä palstalla useastikin päivässä, aivan kuin täältä tulisi se vastaus, joko menkat alkaa [:D] Onnea plussanneille ja pahoittelut niille joille saapui epätoivottu vieras!

Onnea Nappuliinille plussasta [:D]
Tarrasukkia ja enkeleitä mukaan matkaan ja toivotan onnellista odotusta myös[:)]

Fuyu
Kallishan se on joo, kun miettii sitä rahamäärää. Mutta sitten taas toisaalta, turussa tällä hetkellä kolmiosta 550 (pelkkä vuokra ja neliöstä olisi se 650. Ja sitten kun miettii, että jakaa kulut miehen kanssa puoliksi, ei se tunnu ihan niin suurelta määrältä. Helsingissä kun 650 voi maksaa pelkkä yksiökin [:D] Onneksipa en asu siellä [:D] (ei pahalla niitä kohtaan, ketkä asuvat Helsingissä)
No ite ainakin HCG-laskun testasin, ihan vaan senkin takia, että sitten tietää, ettei oo mitään muuta ja sitten sekin, että tietääpä odotella menkkoja yms. Vaikka eihän se mitenkään übertärkeää ole kuitenkaan [:)]
Kiitoksia [:)]
Oliko se Laskettu Aika hyvä? Voitais miekkosen kans käydä kattoos se [:D]

Niin joo ja mullahan nyt nää raskautumiset ollu sillain hyvin hyvin hassuja... Ekasta kierrosta pillerien lopetuksen jälkeen plussa --> vuoto 19.7 (km) ja sitten menkat 80 päivää poissa ja sitten plussa 7.10 ja 8.10 uus km... Veikkaisin molempiin rv7 kun on menny kesken. Tossa pitkässä kierrossa tiiän vaan sen, että 27.8 en ollu raskaana ollenkaan vielä[8D] (ultra.. ja veriHCGmääritys)... Eli ei se ainakaan ihan mahotonta ole. [;)]

Pahoittelut tädin kohdanneille [&o] Toivottavasti nyt sitten tää kierto tuottais tulosta [:)]

Osama
Ootko jo tehnyt testiä? [:D]

Paljon onnea Kaelelle plussasta ! [:D]
Onnea raskauteen, ja tarrasukkia sekä enkeleitä matkaan [:)]

Minnuska89
Onnea oviksen bongauksesta! [:)] Vihdoinkin näyttää valaistuvan teilläkin se tie pikkukakkosen syliin saamiseksi [:D] Pidän peukkuja, että tää yks riittää!

elmiju
tervetuloa mukaan joukkoon [:D]
Voihan olla, että uus testi näyttääkin jo vähän jotain varmempaa viivoittumista [;)] Toivottavasti. Millon ajattelit uudelleen testailla?

örkki
Huu vai ei oo vielä ferrari tullu käymään! [8D] Ei muuten oo täälläkään... Mut testasin tossa kp36 eilen negan, joten voihan se olla että kierto venähtää sinne... ömm.. Viiteenkymmeneen [:D] Onkos minkäännäköisiä oireita tullut ? [:)]

Omanapa
Hui. Siiiis iiiiiso hui.... Tästä tulee väkisinkin romaani, mutta kaikki kuukauden aikana kokema kulminoituu tähän hetkeen....
Mistä mmä alottaisin... Vanhat tietääkin jo, että mun laukku tavaroineen on ollu mun eksällä tässä kuukauden verran...

Nyt sitten asiat alkaa ratkeemaan... Eilen vihdoinkin sain laukkuni takaisin haltuuni. Enkä tältä eksältä, joka vieläkin kehtaa väittää, että tavarat on hänellä, eikä ole antanut kenenkään koskea laukkuuni. Laukku kuitenkin sisältöineen (ainakin melkein) on mun olohuoneen lattialla. JES!

Tosiaan mun yks ystävä kävi hakee eksän kaverilta, sen kämpiltä tän mun laukun, ja vei mun parhaalle ystävälle pasilaan, joka oli sieltä lähdössä turkuun...
klo 12 eilen mulle soitettiin ilouutinen - tavarat ei enää olleet eksälläni, eikä myöskään missään muuallakaan teillä tietymättömillä. Koulussa ollessani, puhelun lopetettuani kuukauden kestänyt stressi laukesi kerralla, ja vaivuin polvilleni maahan ja itkin.

Koulun jälkeen alkoi matka poliisiasemalle. Olin edellisiltana kaivanut kaikki mesekeskustelut, favebookviestit, kuvia, tunnusmerkkejä, kirjannut todistavien ihmisten nimiä ylös, tapahtuneen omin sanoin ylös, tapahtumapaikan, ajan tarkalleen, ja eksän syntymäajan.
Menin sinne ja sopersin, että tahdon tehdä rikosilmoituksen, multa nimittäin varastettu sieltä laukusta: kamera, puhelin ja meikkilaukku meikkeineen - ainakin.
istuin odottelemaan ja sitten kutsuttiinkin jo sisään.

Rikosilmoituksen vastaan ottanut naispoliisi oli aivan I-H-A-N-A! Ymmärtäväinen, eikä tullut minkäänlaista kökköä vähääkään niskaan, mitä pelkäsin. Kirjasi tämän tapahtuneen suoraan varkautena ylös. Ja kun puhe tuli tähän mun eksään, oli kiitollinen, että olin edellisiltana kaivanut tiedot ylös, nimittäin nimellä ja syntymäajalla löysivät henkilön rekisteristä. Kertoi, että ellen itse anna tietoja mesekeskusteluista yms. niin niitä he eivät voisi itse pyytää. Eli siis olen itse auttanut tutkintaa jo paljon.

Puhe oli eksästä ja kerroin sitten tämän olevan myös väkivaltainen, että on raiskannut mut ja lyönyt kun en suostunut seksiin, uhannut väkivallalla jos en suostu jne. 2006 -2007, kerroinkin siitä teille. Poliisi näytti huolestuneelta ja rupesi kyselemään, että olenko minä itse ok, käsitellyt asiaa, ja pystyisinkö käymään asian yksityiskohtaisesti lävitse, sillä rikosilmoituksen voi asiasta vielä tehdä. Ihanasti vertauskuvalla totesi: "Ihmismielihän on hieman kuin tietokone, jos liikaa lätkitään kaikennäköstä ohjelmaa ja asioita liikaa, kovalevy ei enää kestä sitä"... Sanoin poliisille, että haluan tehdä rikosilmoituksen siitäkin. Istuin poliisiasemalla kolmisen tuntia eilen.

Eksä on nyt sitten syytteessä: varkaudesta, pahoinpitelystä, laittomasta uhkauksesta, sekä raiskauksesta mun toimesta. Varkaussyyte lähtee helsinkiin ja raiskaus, pahoinpitely sekä laiton uhkaus lähtee espooseen. Joudun vielä menemään kuultavaksi Turun poliisiasemalla raiskauksesta, pahoinpitelystä ja uhkauksesta, kunhan espoossa tutkinta lähtee käyntiin. Poliisi sanoi, ettei kysele liian yksityiskohtaisesti juuri nyt multa tietoja tästä raiskauksesta yms. koska tutkija haluaa joka tapauksessa kuulla asian yksityiskohtaisesti. Parempi kerran, kuin kahteen kertaan käydä noinkin vaikeaa asiaa jokaiselta yksityiskohdalta läpi.

Syytteitähän tälle eksälle tulee vielä muiltakin kuin multa, lisää varkaus, pahoinpitely yms. syytteitä. Siinä on jätkä pistänyt elämänsä ranttaliksi....[>:]

Turun asemalla klo 19.00 sain vihdoinkin laukkuni. Kaivoin kotona laukun läpi, ja sitten huomasin laukusta puuttuvan tunnearvoltaan tärkeimmän: piirrustuslehtiöni. Sain kaverilta joka oli myös tän eksän kaveri niin tietää että roskiinhan se oli lentänyt - tosin vasta siinä vaiheessa, kun ehdin olla erittäin raivoissani tälle eksälle - mitä helkuttia se tekee mun vanhoilla meikeillä, mun meikkilaukulla, ja mun piirrustuslehtiöllä?? Kamera ja puhelin okei, rahanarvoista tavaraa mut noi muut... Ja sitten kuulin että piirustuslehtiö ainakin on lentänyt roskiin. Kauneimpine piirustuksineen... Kaikki muu kuitenkin oli tallella, mistä olen erittäin iloinen.

Eilinen oli kyllä siis henkisesti erittäin rankka päivä. [&o] Ensin tuntui oudolta ajatus, että ylipäätään oon menossa poliisiasemalle. Sitten kun sieltä pääsin pois, paperit, jotka on tehneet raiskauksesta ja muista virallisia, vaalin niitä koko illan. Kuuntelin musiikkia ja omassa rauhassani kävin syömässä salaatin, ja meinasin useampaan otteeseen  purskahtaa itkuun. Oudoin olo ikinä. Ihan kuin tää 4 vuoden kärsimys tän ihmisen takia, kulminoituis yhteen hetkeen ja tulee semmonen "ruumiista irtautunut-olo", ihan kuin katselisi kaikkia tapahtumia jotenkin eri tavalla.

Nyt täytyy varmaan vaan henkisesti varautua asiaan, että joudun käymään yksityiskohtaisesti kaikki läpi hetki hetkeltä, miettimään, elämään sen hetken uudelleen. Poliisikin korosti, että jos tuntuu vähääkään siltä, että alkaa masennus nostaa taas päätään, niin heti voin ottaa yhteyttä rikosuhripäivystyksen auttavaan puhelimeen. Ja koska raiskaus tosiaan aiheutti mulle vakavan masennuksen, niin eksä voi saada aika tuntuvan tuomion. Ja minä korvauksia. Kaikesta.

saa nähdä miten mun pää kestää tän.

En nyt selitä sen enempää, anteeks romaanista. Pakko vaan vähän purkaa tätä asiaa jonnekin. Ja täällä tiedän, että tuki kuitenkin on lähellä. Kiitos. <3

Dark kiittää ja kuittaa tältä erää...
kp37/28-80

Dark :
kiitos tervetulotoivotuksista. Tein aamulla uuden testin ja se oli ihan yhtä hämmentävä kun eilinenkin, jotain punaista näkyi tässäkin kontrolliviivan lisäksi..pitänee käydä ostamassa digitesti..

Voimia sulle!

edit. Apuva, auttakee hädässä olevaa, onko tuossa testissä jotain tuon kontrolliviivan lisäksi..?

http://kuvaton.com/k/e59.jpg

elmiju: kyllä tuossa himmeä viiva näkyy [:)] pari pv ja viiva vahvistuu. Varovainen onnittelu sinne.

Tami: Jee [:)]

en uskalla vielä kyllä oikein ajatella mitään, oon kesällä testannut samoilla testeillä muutaman kerran ja silloin kyllä olleet aina ihan puhtaita negoja, ei oo mitään punaseen päin häivähtävääkään näkynyt..
Nyt kuitenkin vessassa käydessä pyyhkiessä jäi ihan hieman punertavaa paperiin, tuntuu että sieltä se täti tulee kuitenkin tän päivän aikana..
Aargh, hermot menee..mieli tekis mennä ostamaan digitesti tai apteekin oma että mitä ne sanoisivat..
voi elämä tällaista jännitystä, ei pysty edes paikallaan istumaan kun hermostuttaa..

Wau! Voimia Dark! Hianoa, että sait itsestäsi aikaseksi lähteä viemään asiaa eteenpäin! Ja vastauksena kysymykseesi... ne vanhat "menkkaoireet"... rinnat arat... nii, siihen se sitte jäikin se luettelo [8|] mutt ei siis mitään uutta, saattavat alkaa minä päivänä hyvänsä. Testaan aikaisintaan viikon päästä, jos ei menkat tuu ennen sitä.

kp 33/28-38 yk12

Hei vaan!

Mä heräsin vasta. Huhhuh! "Vähän" väsyttää. [:D] Tänne onkin tullu paljon viestejä! Mukavaa. [:)]

Elmiju: Tervetuloa mukaan! Kyllä testissä näyttäis haalea viiva olevan, vahvistuu varmasti päivien kuluessa. [:)]

Örkki: Voi, ihanaa että siis voi olla allerginen reaktiokin joka kestää näin pitkään. Ajattelin että mulla on vähintään joku nokkosrokko, jonka parantumisajankohdasta lääkäri ei osaa sanoa minkäänlaista ennustetta. Mutta mulla tosiaan ihottumaa on pääasiassa käsivarsissa ja kaulassa + leuan alapuolella. Kortisonivoidetta hakemaan siis. [:)]

Dark: No siis periaatteessahan se EI oo kallis ja varsinki ku puoliks maksaa. Oon meinaa asunu Helsingissä koko elämäni eli noin 18,5 vuotta. Muutettiin vasta 7 kk sitten tänne Mikkeliin. Asuin Helsingissä äitini ja veljeni kanssa, meidän 4h+k makso yli 1000 euroa kuussa! [:@] Täällä Mikkelissä meillä taas on omakotitalo 4h+k+2 saunaa, maatilan pihapiiri ja rantatontti 600€/kk. [:-] No mutta, tottakai pitää muistaa aina paikkakunnan hintataso. Meille kyllä tääki alkaa olla hintava. No, mutta mä haen kokoajan töihin. [:)]

Kannattaa käydä kattomassa se Laskettu Aika. Oli tosi viihdyttävä. [:)] Vaikka ei siinä nimestä huolimatta oikeestaan mitään vauvajuttuja oo. [:D]

Ainii tost HCG-mittauksesta vielä. [:)] Mä tunsin tässä kierrossa ihan selvästi ovulaation, vielä vähän aikasemmin ku laskurin mukaan piti olla. Oli tosi vahvat oireet. Joten luotan tällä kertaa (johtuen meidän taloudellisesta tilanteesta, joka on nyt vähän niin ja näin) kroppaani, enkä osta testiä. [:D] Paitsi sitten tietenkin jos menkkoja ei näy!

Hyvä että sait laukun takas. Mietinkin tossa yks päivä, että mitenköhän se Darkin laukkuasia etenee. [:)] Ja hienoa, että teit rikosilmoitukset kaikista vääryyksistä mitkä suhun on kohdistettu. Se on oikeasti rohkeaa, monet eivät siihen kykene. Iso virtuaalihalaus sulle *rutistaa* ja voimia! [:)]

Omaa: Menkkojen pitäis alkaa päivän päästä, eikä MITÄÄN oireita! [:-] Outoa! Rintoja pakottaa välillä, muttei ole kosketusarat niinkuin yleensä. Toki tässä ehtii vielä asiat muuttua. Toivon niin että tällä kertaa täti jäis KOKONAAN tulematta! [>:]

Takaisin