joko nyt onnistaisi

VOI EI Fuyu!! Oon todella pahoillani.. [:(][:(][:(]

Tänää ihme nippailuja tuntunu alamahassa.. kipristelyä.. Ja just sellain tunne et kohta alkaa menkat vaikka onki puoles välis kiertoa! [:D] ja valkovuotoa enempi ku laki sallii.. Se ovis taitaa olla täällä??? Noh, ainaki se on todella hyvin käytetty!!

Huomenna olis ns. pihatalkoot. Miekkosen isä tulee käymään ja me siivotaan piha noista lehdistä, ja putsataan rännit! [:)] Noh sit EHKÄ miekkosen isukki pisukki tarjoo meille juominkeja! [:D] Varmaan ihan kiva päivä tulossa huomenna. Saa ulkoilmaa ja liikuntaa.. ja pihanki siistin näköseks [:)]

Eipä kai tässä muuta erikoista.. Odotellaan jännäpäiviä!

YK n. 20, KP 24/33-34-39

Liitytäänpä nyt tännekin, josko se plussa sieltä joskus tulisi (lueskelin aiempia tekstejä ja koitan päästä se plussatsunamin kyytiin[:D])

Täällä on menossa kp ??. Vuotoa oli viimeksi joskus elokuussa, kuukautiset tällä hetkellä 27 päivää myöhässä. Ehei, en silti ole väärässä foorumissa, testi näyttää kerta toisensa jälkeen negaa[:(] Yleensä ovis antaa ilmottaa itsestään SELKEÄSTI, mut silloin kun sen viimeksi olis pitänyt tulla, ei ollut mitään tuntemuksia. Luulen että samoihin aikoihin osuneet muutto ja uusi työpaikka sotkivat koko systeemin...

Lupasin pysytellä pois, mutta pakkohan tänne on tulla plussaajia onnittelemaan eli ONNEA RiikkaJ!!![:)][:)][:)]
Ja hirmu paljon jaksamisia ja voimia Fuyulle[:(] tosi kurjaa.
Omaa: ei oo mitään radikaalia tapahtunut, ovista odottelen, tai oikeestaan yritän olla miettimättä koko asiaa ja yritän elää normaalia elämää, kun on alkanut tuntua, että elämä on on alkanu olemaan yhtä ovulaation kyttäämistä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille[:)]!

Noniin, eli täällä menossa "perus menkat". En saa mitään tehtyä kotona, mutta ajattelen nyt ansainneeni parin päivän sairasloman. Eilen piti matkustaa tupaten täydessä junassa ilman istumapaikkaa kotiin (3 tuntia). Ei ollu kivaa ku sattuu jokapaikkaan. [:(]

Tuntuu et oon tän asian kanssa hirveen yksin. Tottakai mies on surullinen, mutta ei hän voi ymmärtää miten kauhealta musta tuntuu. Mietin että mitä tein väärin, tämä on jo toinen keskenmeno. Edellisestä melkein tasan vuosi! Tunnen epäonnistuneeni naisena täydellisesti. Tätä mies ei ymmärrä. Eikä toki tarvitsekaan, ei siihen pysty kuin nainen. [8|] Tältäkin olisin säästynyt, jos olisin malttanut jättää testaamisen myöhempään.

Ei tässä muu auta kuin jatkaa kohti seuraavaa ovulaatiota. Kyllähän mä raskaaksi pystyn tulemaan, mutta entäs se alkion hengissäpito? Entä jos saan aina keskenmenon? Apua!

Kiitos kaikille pahoitteluista. Ja pahoittelen omanapaisuuttani, pakko saada nyt vaan purkaa tätä ahdistusta johonkin.

fuyu: Tiedän siun tunteen... itestänikin tuntuu et oon epäonnistunu naisena. itelläni jos menee tällä kertaa tuulimunaks ni se on jo 3 epäonnistunu raskaus 1,5v [&o] alkaa mennä... kyl näköjään itekkin tuun raskaaks sentään mutta neku on aina vaa tuulimunia... ni alkaa tuntuu ettei oo mikään hyvin.

fuyu, ei todellakaan haittaa, sitähän varten täällä ollaan, että yhtä pidetään naisten kesken. On varmasti nyt raskasta aikaa mutta senkun tulet tänne purkaa ahdistukset [:)] mua ei ainakaan haittaa yhtään!!

omaa, ihan outoja oireita ollu, oon vainoharhainen [:D] mahaa nippaillu ja pissa ollu normaalii niukempaa vaik juon vettä joka päivä aika paljon[:-] mut en kyllä testaa enneku oikeesti täti myöhässä ettei taas pety. Mun äitillä on ollut mun ja mun siskon jälkeen monet keskenmenot jos muistan oikeen niin 4, 5:nellä kerralla vaavi pysyi mahassa ja mun nuorin sisko on nyt 14 <3 oli ihme koska syntyi keskosena 2kk ennen laskettua aikaa, mutta selvisi. Halusin jakaa tämän täällä.

Simpsa: Kenenkään ihmisen ei pitäis joutuu kokemaan tällaista. [&o] Mutta toisaalta sitten KUN on se vauva vihdoin sylissä, osaa varmasti arvostaa ja rakastaa sitä tuhatkertaisesti. [:)]

Kitty80: Kiitos. Ja kiitos kun jaoit äitisi kokemuksen. Minulle se ainakin antaa toivoa. Monenkin epäonnistumisen jälkeen on vielä toivoa. [:)] Uskon vahvasti, että jokainen tällä palstalla saa ennemmin tai myöhemmin sen oman lapsen syliinsä. Joka kerta se on niin suuri ihme, että kyllä sitä jaksaa odottaa. Toivottavasti sulla näyttäis testi plussaa tässä kierrossa. [:)]

Omaa: Mä en jaksanu eilen itkeä miehelle, kun se ajattelee niin tieteen kannalta (joka tottakai on aivan oikein, jokin ei ollut kunnossa joten raskaus keskeytyi), eikä oikein ymmärrä mun tunteenpurkauksia. Menin sitte talliin hevosen karsinaan istumaan ja olin siellä puoltoista tuntia vollottamassa.  Oon niin monet kerrat menny sinne itkemään eläimille. Ne kuuntelee, eikä sano mitään älyttömiä "lohdutuksia", joten sieltä löytyy mun parhaat ystävät.

fuyu, totta mullakin kissoja ja koira[:)] mut jos oikeen ahdistaa, niin kyllä mä ainakin haluun jakaa sen mieheni kanssa <3 sanoin sille, että nainen ajattelee eritavalla koko raskaudesta, koska se odotus ja toivo vaavista alkaa jo heti kun toinen suostuu siihen et vaavi saa tulla ja kun se kasvaa masussa ym. se on konkreettinen alusta alkaen naiselle.

Ootteko lukeneet parjatun kirjan: "Miehet ovat marsista, naiset venuksesta"? No siel just puhutaa kuin naiset ja miehet puhuvat asioista eri taval. Siinä mieles ehkä kannattaa lukee kirja. Helpottanee sitte ku masentaa ja ku masentaa viel lisää ku toinen käyttäytyy eritaval ku odottaa.

Kitty80: Näinpä. [:)] Kyllä mäkin siis miehelle puhun ja kommunikointi toimii puolin ja toisin. Toivottvasti en antanu sellasta kuvaa, etten miehelle voi puhua. Välillä vaan kaipaa niin sitä, että voi vuodattaa kaiken ulos ilman että vastaukseksi tulee yhtään ainutta sanaa. Mulla kun ei ole ystäviäkään samassa tilanteessa (vauvaa yrittämässä siis), paitsi yksi ja hänkin on miehensä kanssa tauolla asiasta. Onneksi täällä netissä voi puhua avoimesti ja luottamuksella teille mukaville ihmisille! [:)]

Örkki
: En oo lukenu, mutta oon kuullu kyllä kirjasta. Äidillä taitaa itseasiassa olla toi. Pitääkin kysyä jos se lainais. [:)] 

No just nyt miehelle sit maistuu ruoka ku ekana o 2 tuntii kiukunnu ekan miule. Tein siis ruuan 2h sit ja se suuttu ku surffasin netis et pannu kuumenis ja sit se tuli siihe sählään ja käskin sen pois keittiöst ni eipä sit kelvannu ruoka enää. Hitto ku o semmost menkka kipuiluu et ei oikei voi ku maata ollu jo pari päivää tämmöst mut ei tuu ku runsasta valkovuotoa aika outoa. No jos sit alkaaki vuoto jossain välis huomen sit meen 9 uuteen ultraan. Saapahan selvyyden

pahoittelut fuyu.... [:(]

täällä ihan ihme meininkiä, täti tuli kylään 4 päivää liian ajoissa eli nyt kierto 29... viime kuussa oisko ollu 32 ja sitä ennen 33 ja oisko ollu jopa 34....

nyt palautu taas mieleen miksi alunperin pillereitä sillon 10 vuotta sitten aloin syömään.. kivut oli jotain aivan uskomatonta ja 2 viikkoa oli ollu jo ihme fiilis vatsassa.... semmonen mitä ei ennen ole ollu... ja täti pomppis kylään heti aamusta, ennenkun olin edes ehtiny nousemaan sängystä mitä ei ole koskaan aikasemmin tapahtunut....

eli täällä alotettiin taasen alusta jälleen kerran elikkäs yk 6..... johan aika menee.... luulis että ois jo napannu mutta ei vielä.... alkaa kohta huolestuttaa melkeen.... [:(] 

Palleroinen: Mullekin tuli e-pillereiden jälkeen tosi yllätyksenä nuo kivut. Ihan uskomattoman kivuliasta on aina pari ensimmäistä päivää, eikä oikein mitkään lääkkeetkään auta. Oikein semmoista aaltomaista kramppia ja mitenkään päin ei saata olla. Lämpö ja liikkuminen on ainakin itsellä auttanut, vaikka yleensä sillä hetkellä ei millään haluais liikahtaa, mutta niin se vaan on pakko. Itellä on jonkun verran kipuihin auttanut Litalgin, se vähentää lihaskramppeja kohdussa. Mutta vissiin sitä yleisemmin käytetään johonkin paksusuolen ongelmiin ja muihin mahakipuihin.

Fuyu: Suuret, suuret pahoittelut ja voimia jatkossa! Kyllä tästä vielä noustaan ja reippaasti uuteen yritykseen.

Omaa napaa: Oon varmasti sanonu tämän asian jo sata kertaa, mutta nyt tuntuu siltä, että ois tärpänny. Ollu semmosta ihmeellistä maha juilintaa jo kolme päivää. Se tuntuu kipeältä, muttei sietämättömältä. Lämmöt on koholla, rinnat on herkät ja semmoiset painavan tuntoiset. Väsyttää niin vietävästi ja särkee päätä ajoittain paljonkin ja pitkiä pätkiä. Nämä taitaa olla taas vainoharhaisen oireita, mutta pikkuisen kuitenkin toivoa. Tässä kierrossa bongasin testeillä oviksen ja seksit osu just oikein. Että saapa nähdä. Odottelen testaamista ainakin viikonloppuun ja ens viikolla viimeistään varmistuu, kun tie käy naistentautien polille, siellä ultraavat kuitenkin. kp: 27/30-38

Iltaa! [:)]

Täällä ei mitään uutta eikä erikoista.. ootellaan pari viikkoa eteenpäin ja katsastellaan sitten tuleeko täti vai ei. Oletettu ovis siis tapahtunut 23.10 ja siitä siis se pari viikkoa ni pitäisi tädin tulla tai siis se ei saa tulla! Mutta siis nii [:D]

Valkovuotoa vieläkin runsaasti. O_o jotenki vaan tässä kierrossa pongannu sen seikan ku pissalla käyny! heh. en tiiä sitte onko omia kuvitelmia vai mitä lie.

Nipsu86, tervetuloa joukkoomme! Toivottavasti se toivottu plussa sielläkin tulisi pian! tsemppiä.. [:)] Se saattaa joo olla että stressi, tietonen tai tiedoton sellanen on sotkenut nyt kiertosi ihan tyystin.. kun tuo uusi työpaikka ja muutto ollut samoihin aikoihin kuin ovis.. Katsele katsele ja jos ei ala tätiä kuulumaan tovin ajan päästä ja testi näyttää silti negaa, niin sitten vaan rohkeesti luuria käteen ja soittoa TK:hon tms.. [:)]

palleroinen. Ei tuo yk6 vielä ole paha. Joo, tosi raastavaahan se on ja rupee miettiin kaikennäköstä kun ei tunnu tulevan raskaaksi.. Meillä täällä menossa YK 20!!!!! ja no testien perusteella kummassaka ei oo mitään vikaa.. Ainakaan toistaseks löydetty.. Saas nähä löytääkö ne tuolla gynekologin ajallakaan mitään kun semmoseen lähetten vielä pisti.. (kävin siis neuvolan kautta ns. lapsettomuustesteissä).. Tsemppiä nyt kovasti ja eiköhän se plussa sieltä tule kun on sen aika! <3

Nia, oijoijoij! oireesi kuulostaisi niiiiiin lupaavalta.. Liikaa en uskalla täällä toivoa sun puolesta. Mutta olis kyllä tosi mahti uutinen jos sinäkin nyt sen plussan vihdoinki saisit! [:)] toivotaa toivotaa...

Eipä kai tässä taas muuta.. Niin joo ja wastis, jos täällä nyt satut käymään ja näkemään tämän, niin kiitos postista!! Tuli tänään jejeee! [:D]

Milla kuittaa YK 20!!!!! KP 27/33-34-39 Toi laskuri sit menee mitä sattuu siinä mielessä et se oletettu ovis ei tullu silloin ku tuo laskuri väitti yms yms yms.. x)

miplis kyllä mä käyn täällä kyttäämässä edelleen useita kertoja päivässä. En vaan ihan jokaseen kehtaa kommentoida ettei ihmiset loukkaannu että täällä edelleen roikun... Mutta hyvä että posti tuli ![:)]

Täällä alkoi se tyhennysvuoto 23.10 ja kierto piteni edellisistä kierroista vielä pidemmälle. Prkl, nyt potuttaa niin hemmetisti  Eli kierto oli viimeksi heinä-elokuussa 34 ja nytten tuli kierroksi 56.päivää. Mää en ala, miten voi olla niin kauheen vaikeeta tää raskautuminen.  Lakurin mukaan ovis olis joulukuun alussa vasta ja en ole tuntenu ees ovista ollenkaan tuon keskenmenon jälkeen ja en ole tuntenut edelleenkään. Mitähän tässä pitäisi sitten seuraavaksi suunnitella tekemään että sais sen oviksenki joskus aikaan kunnon kipuineen päivineen niinkuin ennen oli. 

Fuyu, todella suuret pahoittelut sinne ja paljon voimia ja halauksia lähettelen täältä roppakaupalla! [&o]

Plussapuhureita kaikille muille++++

YK10

KP 3/56

palleroinen, mulle kävi ihan tasan sama juttu kun sulle! Eli oli tossa pillereitä popsiessa jo ehtiny unohtua, miltä ne kivut tuntu ennen. Ja lopettamisen jälkeen heti ekasta kierrosta lähtien kivut on ollu niin infernaalisia, et mielenterveys kärsii [:@] Eikä pillerien kanssa täti tullu koskaan niin yllättäen. Mutta tänä syksynä, kun oltiin mökillä, niin siellä sitten aamulla heräsin siihen hassunhauskaan tunteeseen, että nyt kastu housut ja lakanat [&o]  Tässä iässä (25) sellaset "vahingot" ei enää oo tavallisia, joten kyllä hävetti hipsiä mökin läpi kohti huussia housut punaisena... anopin ja miehen veljen ohi...

Täällä vaan jatkuu kaikenmaailman omituiset oireet. Eilen illalla suihkussa käynti oli tuskaa, kun tuo tunnetusti kova aine eli vesi sattui tisseihin. En voinut edes laittaa tavallista yöpaitaa (toppi) päälle, kun sattui niin kovasti. Yöllä vatsa sattui niin, etten saanut nukuttua. Tänään on koko päivän väsyttänyt niin, että oon kävelly melkein päin seiniä. Ja on niin pirun kylmä. Eli joko olen tulossa kipeeksi tai sitte ovuloin tai oon jo raskaana. [&:] Jotenkin kammottaa ajatus, että tekisin testin. Siitä tulee kumminkin taas nega [:(] Ei siis ole kaikesta edellämainitusta huolimatta mitenkään raskaanaoleva olo. Vaikka mistäs mä sitä tietäisin,miltä se tuntuu, kun en ole koskaan ollut... Äh, nyt on pakko mennä nukkumaan, jos vaikka uus päivä tois tullessaan edes jotain muutosta[&o]

Plää-ää, täällä raskausoireet vaan jatkuu. Tai no, väsymys on ehkä laimennu, mut tissikipu on jotain ihan kamalaa. Ärsyttää ku kokoajan sattuu. Jos oisin raskaana ni oisin aivan onnessani! Mut nyt en. Ärhhhhh. [:@] Viime keskenmenossa oireet loppu aika äkkiseltään.

Kuinka kauan nää oireet nyt sit jatkuu? Neuvolan täti sano että soita uudestaan jos rinnat alkaa kipeytyä tms, mut entä nyt ku ne oli kipeet jo ennen testiä? Kauan siinä raskaushormonin laskussa menee? Kuitenki sain niin vahvan plussan että sitä tais ihan paljon kropassa olla... [&o]

Anteeks taas omanapaisuus. Luen kyllä kaikki teijän jutut ja oon taas sosiaalisempi heti ku saan pääni selkiämään. [:D]

fuyu mulla meni aikasessa KM reipas kuukausi enneks oli hcg nollissa, toivottavasti sulla ei mee niin kauaa. Ihan hirveesti voimia sinne, ihan hirmu kurjaa.

Takaisin