joko nyt onnistaisi

Kcatri
Tuntuu ihanalta kerrankin olla hyväksytty, omana itsenään [:)] Ei tarvitse pelätä kenenkään alkavan mollaamaan tai haukkumaan muuten vaan, ja se tuntuu i-h-a-n-a-l-t-a! [:)]
Täällä kuitenkin jotkut ovat mua paljonkin vanhempia, ja itse en oo ollu koskaan siinä kunnon teinivaiheessa, vaan jotenkin kokemukset kasvattaneet henkisesti niin paljon, että pidän kunnon keskusteluista enemmän, kuin ryyppäyksestä ja ostarilla heilumisesta.. [:D] Ja täällä kun saa tukea, ja kuulla muiden kokemuksia, ei tunnekkaan enää oloaan niin kovin yksinäiseksi ja turvattomaksi, kiitos [:)] Ja tietty kaikille muille myös suuri kiitos siitä, että olette olemassa [:D]

simpsa
No hyvä, että pääset halvemmalla, ja hieman nopeammin! Pidän kaikki ulokkeet ristissä ja peukut pystyssä, että papunen on kyydissä oikeasti, ja voi erittäin hyvin, sekä vastaa viikkoja b[:)]d !<3

Miplis
Ihanaa kuulla hyviä uutisia! [:D]
Mun tietääkseni stressihän on aika iso tekijä raskautumisessa... [:-] Stressihän vaikuttaa koko kropan toimintaan, jolloin kuitenkin myös limakalvot voivat kehnosti ja matkalainen ei pysy mukana ja oviskin voi jäädä niille teilleen stressin vuoksi, pidentää kiertoa ja sehän jos mikä stressaa lisää kun tätiä ei näykään ajoissa ja testit näyttää negaa[>:] Mut nyt onneks sullakin on töitä, ja tutkimuksissa kaikki näin osin hyvin, niin eiköhän se tärppi sieltä tuu[:)]
Ja vaikka kaikki onkin ok, niin onhan se hyvä gynen vielä kattoo paikat oikeen tarkasti, ettei siellä oo vaan mitään pientäkään, joka vois estää raskautumista (tai vaan vaikeuttaa sitä), mikä ei vaan jostain syystä oo näkyny sitten testeissä.. Tuskin näin kuitenkaan on, ja kun tiedät että kaikki ok, ja nautit elämästäs, niin eiköhän joku pieni taimi mukaan löydä, ja kasvaa kauniiksi(tai komeaksi [;)]) puuksi...[:)]

Hih, huvittavaa ! [:D] 5-vuotiaan pojan.. Ja mulla nous hymy korviin asti [:D]
No, nyt on helpottanu myöskin mun keuhkokuumekeuhkoputkentulehdusflunssahärpäke (vihdoinkin) ja riitelyt jätetty sikseen [;)][:D]
Huh... ! [:D]

Mulla on kans kammo ystävänpäivää kohtaan tullu keskenmenon takia... Mulla kans neitsyys meni siinä raiskauksessa, (tosin voihan joku sanoa, ettei ole raiskaus, mutta itse sitä semmoisena pidän, tiedänpähän sen, ettei vika ole minussa...) ja kuitenkin oikeaa neitsyyden menetystä puhuisin ennemmin niin, että menetin nykyiselleni neitsyyden, koska kuitenkin hänen kanssaan eka kerta oli odotettu ja (kröh. melkein) nautinnollinen[:D]

Paapi
Onneksi oot jäänyt paitsi koulukiusaamisesta! [:)]
Koulu ei itsessään oo ollut kamalaa, nautin opiskelusta itse ainakin, ja pärjäsin ehkä paremmin, kuin mitä olisin pärjännyt, jos olisin heilunut ostareilla ison kaveriporukan kanssa, näin ainakin jos positiivisia puolia etsitään.. [:D]
Tässähän on kuva pikkuisestamme tässä viestissä, tiedä häntä onko ekana vai vikana, mutta tässä kuitenkin [:D][:D]
Tällä on vaan niin lyhyet jalat, että pissitulehdus voi olla meilläkin edessä [:o] Mistäs moisen sitten tunnistaa... [8|]

Pöppis
Peukutan sinne ihan urakalla! [:D] ++++phuuuuh+++++
[;)]
Kuulostaa lupaavalta... [:)]

Fuyu
Welsh Corgi Pembrokehan tuolla tuhisee [:D] Uros, kuten nimikin kertoo ja pieni kuin mikäkin [:D]
Huh, kuulostaapas sielläkin lupaavalta nyt [:-] sinne kans plussasateen lähetän! ++++phuuuh++++

Omanapa
hui, tästä tulee taas romaani [:D] No pidän oman napani nyt lyhyenä... [8|] (saa vaan nähdä kuinka lyhyenä, hih [:D])
Tänään siis koiranhakureissu päivän ohjelmassa... Miehelle iski eilen ilmeisesti joku pieni flunssanpoikanen, mutta onneksi hieman lievittynyt olo oli tänään ainakin suuremmaksi osaksi päivää.. [:)]
Miehen isäpuoli tuli hakemaan ja juotiin miehen äidin ja tän isäpuolen luona sitten kuppi kahvia (minä teetä... [:)])
ja lähdettiin ajelemaan. Ajomatkalla onkin aina hyvä jutella.
Kerroin, kuinka ihanaa täällä on jutella teidän kaikkien kanssa, ja kuinka kerrankin tunnen, että kuulun johonkin, että en ole täysin yhdentekevä [:D] Mies alkoi jutella sitten siitä, kuinka mun henkinen ikä on varmaan luokkaa yli 25-v ja hän junnaa vielä 17-vuotiaan tasolla... [8D]
Joten siis jotain on perille kai mennyt [:D] Lupaili automatkalla yrittää parhaansa kuunnella ja sopia mun kanssa asioista, ja pistää tää suhde toimimaan, koska rakastaa mua niin vallattoman paljon. [:)] Joten siis puhuttu on, vaan ei vielä niin pitkälle, että saako yritys jatkua ja millä painolla. [:-] Jos sen sitten jossain vaiheessa... [:D]

Soitin tälle eksällekin tänään. kuulosti hyvin vakuuttavalta, kun puhui, että ovat huomenna kaverinsa kanssa tosiaan tulossa turkuun, ja että tps-pelin jälkeen voisi nähdä kaupungissa, jolloin saan laukkuni ja velkani. [:)] Kysyin sitten, että mitäs jos sä et ehdikään pankkiin tahi saa omistas nostettua, mitäs sitten. Sanoi, että ystävä lainaa, joka asuu lähellä ja jonka kanssa tekemisissä joka päivä, niin saa maksettua velkansa hänelle pois myöhemmin. Kuulemma jo jutellut tän kaverin kanssa, joka on jo luvannut hänelle lainata... Saas nähdä. Kuulosti vakuuttavalta, tällä kertaapa en luota sinisin silmin [8D]

Tuli hyvin itsenäinen olo kun istuin kasvattajan kanssa pöydän ääreen keskustelemaan ja allekirjoittamaan sopimusta jne, kun mies leikki Tobyn kanssa lattialla istuen[8D] Tuntui aikuiselta [:D] Heh.
Toby itki alkumatkasta kuljetuskopissa, mutta tottui tosi nopeasti ja loppumatkan oli ihan hiljaa ja katseli maisemia, ei ilmeisesti voinut pahoin tahi pelännyt [:)] Eka pissi uloskin tuli p-paikalla! [:D] Ja maassa oli sanomalehti, johon saisi tulla, mutta Toby pissikin mua silmiin katsoen asfaltille mahdollisimman kauas sanomalehdestä. Ai että kun olinkin ylpeä! [:D] Kotiuduttiin hyvin, itse siivoilin ja mies leikitti Tobya. Pentu söi erittäin ahnaasti ruuan ja ulkona käytiin, jonka jälkeen tosin heti sanomalehdelle kakkasi ja pissikin pääsi vahingossa lattialle. Eipä se haittaa, eka päivähän se vasta on [:D] Nyt mies tuhisee tuossa vieressä ja pentu pentuaitauksessa... [:D]

Joo, en osaa koskaan pitää tätä lyhyenä... Nyt vaan semmoinen olo, että kaikki alkaa taas pikkuhiljaa järkkääntymään, huomenna varmaan (EHKÄ) saan tavarani ja rahani ja koira on kotiutunut, miehen kanssa puhuttu...
Ja 3 viikon tauon jälkeen tänään jopa sessyilty! [:D] (paljaana tällä kertaa [:D] 4 viikkoa viimeisimmästä kerrasta ilman kumia [;)] Eipä oo toi mies tuollain äännelly koskaan ennen [:D] Taispa tehdä sillekin hyvää [:D]

Joo ja tutustuin tähän tömistelevään naapuriin: 17-vuotias tyttö asuu 15-vuotiaan veljensä kanssa tossa seinän takana. Kävinkin sitten tässä 2 aikaan yöllä soittamassa ovikelloa, kun pentu ei osannut tömistelyltä rauhoittua, ja päädyimme sitten tän naapurin parvekkeelle tän tytön kanssa juttelemaan [:D] HAH! [:D]

Olo on mitä mainioin... [:D]

Nyt lopetan ja jos joku jaksoi lukea tän koko romaanin niin kiitos [:D]

Dark: kp9/23-80;yk?

ginessa Täällä ollaan himpun verran yli vuosi jo yritelty (4.8.09 jäi pillerit pois), joten lapsettomuudesta voisi jo puhua. Paljon vaikuttaa sekin, että kierrot on edelleen sekaisin pillereiden jälijiltä... Mutta jospa se tästä...
Omaa Viikonloppu menee syyslomaa odotellessa... hyvää viikonlopppua kaikille!

Dark, mulla loppui viime terokuuri 17.9 sit siitä pari päivää meni niin tuli tyhjennysvuoto ja vuoti sinne 24.9 ja loppui kokonaan, tuon jälkeen ei ole tätiä vielä tullut. Niin ja tämä uusi terokuuri minkä aloitin 5.10 niin loppui 15.10 eli kierron 15.päivä piti aloittaa ja syödä kierron 25.päivään asti joten nyt odotellaan sitä tädin tuloa, toivon tietenki että se ei tänne tulisi ollenkaan. Nännit on tosi arat ja kipeät ettei niihin kestä koskea ja toissapäivänä mahassa niin nipisteli ja nippaili mutta se on varmasti tuo 10:n päivän kuuri mikä aiheutti ne [8|][&o][:@] Niin ja kiitos pahoittelustasi, pitääs laittaa korvan taakse et tädin voi sinne lähettää aina jos itsestä siltä tuntuu [:D][:)]

Kcatri, kiitoksia pahoittelustasi! <3 No toivotaan että seuraavalla kerralla tärppäisi [:)]

Fuyu, kiitokset pahoittelusta! [:)]

Kiitos Miplis [:)]

Omaa, tässä taas ollu muutaman päivän taka-alalla täältä tuon testaamisen jälkeen..Musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että ehkä meille ei ole suotut sitä toista naperoa ollenkaan kun niin vaikealta näyttäis tää homma olevan. [&o][8|][:(] Mutta terot loppu eilen se 10:n päivän kuuri ja nyt odotellaan sitten tätiä tänne tulevaksi, täti oli viimeksi täällä 29.8- 24.9 ajan ja sen jälkeen ei ole tätiä vielä kuulunut mutta jotenkin on vaan semmoinen tunne että se on jo muutaman päivän päästä täällä taas [:@][&o][:(] Keskiviikkona tosiaan mun testipäivänä tuli tasan 9kk kuluneeksi keskenmenosta ja se vähän kavalsi mieltä kun testipäivä oli just samana päivänä kun tuli taas yksi kuukausi lisää km:sta, se varmaan teki sen että halusin olla vähän poissa täältä ja sulatella sitä asiaa kaikessa rauhassa.

Päivitystä vielä: Lauantaina aristi nännejä niin prkl:eesti ja sitten koko illan kutisikin samaan aikaan, en ole kuullut eikä ole lukenut mitään että terot voisi vaikuttaa rintojen nännien kutinaan, joten mitähän se sitten oli olevinaan. [8|]

Tervetuloa ginessa!

Ja ööh... luin kyllä kaikki, mutten muista mitään :D Koulukiusaamisista muistan kyll.... minuakin on kiusattu.

Menkat ohi, ainakin kohta.

Onnittelut onniteltaville.... niin, niitä oli ainaki wastis ku sai tietää rakenneultrassa kivoi uutisii ja dark jolla on koira ja sai juteltuu miehensä kans ja miplis hyvistä labratuloksista ja... no niin, tän verran jäi päähän ku lukee juttui

dark. voikun toi tein pien on sulonen :) miten on sopeutunut? meil on itellää tääl puolvuotias kisuherra tääl ravaamas ja tekees pahoja.... [:D]

Hyvää huomenta kaikille!
Ihana hauvavauva teillä Dark[:)]!
Täällä täti on poistunut ja nyt ovista odotellen, yritän olla nyt stressaamatta ja miettimättä vauva-asiaa, niin palailen tänne sitten päivittelemään tilannetta parin viikon päästä, jos ei mitään mitään mullistavaa tapahdu. Hyviä vointeja kaikille![:)]

Ja puuuuuuuuuh plussatuulia[:)]!!!

Huomenta!

Mulla ei mitään uutta.. Ovista tässä yritän pongailla! Ei oo vielä pongattuna.. =) Nettilaskurin mukaan sen pitäs olla huomenna.. saas nähä.. Sessy on kyl maistunu silti aikas runsaasti tässä taloudessa! [:D] Meillä ku ny on ollu tossa kesällä sellai aika hiljaiselo sessyn osalta. Kai se pikkusen masens molempia ku ei oo vieläkä tärpänny.. Kummiski jo 1,5 vuotta yritetty! Toiv ei tarvis mennä YK 21:seen! manailen täällä sitä tätiä ettei se tulis lähellekkä! haha.

Paapi, Onneks olkoon oviksen pongaamisesta! Vaikka kyllä hassulta kuulostaa että täti jäi välistä ja ovis tuli [:-] Itel ei oo kokemusta tädin poisjäämisestä. Tai no sen verran viime jouluna että kierto oli kahen kierron pitunen ja no haamun sain mutta en sen vahvempaa.. Ehkä se oli joku varhainen keskenmeno tms.

ginessa, Tietysti raskautuminen on todella yksilöllistä.. =) Siihen vaikuttaa niin moni eri asia.. =) Onnea pikkuisestasi ja toivotaan että saisit haluamasi eli ainakin nyt sen yhen vielä lisää!

Fuyu, Ai rohkee mies vai.. haha saanen nauraa [:D] sehän ei millään suostuis menee sinne testeihin! Sen mielestä hänessä ei voi olla mitään vikaa koska on kerran jo aluille saanut raskauden O_o siis joskus aikoinaan ja vahingossa.. Mutta siis oonhan mäki ollu kerran raskaana ja silti mä niissä testeissä kävin. Onhan se paljon kivempi olla sitte ku on tarkistanu asian että voiko olla jotain häikkää jossain, eikä sen tarvi olla ees mitää pahaa häikkää vaan semmosta, jonka voi korjata! Noh mutta sovittiin siis et se menee sitten sinne simppatesteihin kun mun testit on puhtaat ja nyt siis on näin käyny ja nyt pitäs toi miekkonen saada potkittua niihin testeihin [:D] Saas nähä milloin mä saan sen soittamaan!

Dark, Joo stressihän on sen kaikkein pahin raskautumisen este jos ei siis lasketa mitään häikkiä mukaan.. Mä veikkaan et siel gynellä ne sit kattoo ultralla tms kaikki noi alapäänpaikat vaikka no ei testeissä mitään löytyny.. Mut eihän kaikki välttis veritestissä näykkä tai papassa tai pissassa [:D] Raskautumiseenki vaikuttaa niiiiin moni asia että huhhuh.. Tiedäkkä varmaan ihan kaikkea! Jos tää tästä pikkuhiljaa rupeis tulee sitä positiivista myös siihen raskaustestiin kun ovistestiinki oon nyt parina kiertona sitä plussaa saanut! [:D]
Aivan ihana tuo koiruli <3 mäki tahon!

Mut EI nyt on pakko lopettaa kirjottelu vaikka tekis mieli kirjotella ummet ja lammet taas x) hehe.. pitäs seittemäks töihin kipittää.. huhuhi onneks on vähäsen joustava työaika ;) Se on vaa siinä et mitä aikasemmin meet, sitä nopeemmin pääset pois [:D] Se on ihan ittestä kii!

Paljon plussatuulia puhaltelen *puuuhhhh* koitetaas olla stressaamatta turhia ;) [;)]

Milla kuittaa YK 20, KP 20/33-34-39

Jännäpäiväläisen oireyhtymä ilmoittautuu. Eli, joka päivä n. 9-20 päivän ajan on alavatsassa tuntunut eriasteisia nippailuja tahi jomotusta, ja nyt alkaa olla tishit niin kipeet että pitää nukkua jo sporttitoppi päällä... Huomenna vois laskurin mukaan jo testata, mutta ajattelin odotella mutaman päivän, ellei tätiä näy niin sitten testiä kehiin =) Lieviä kuvotuksia on ollut aamupuurosta, ja kahvikaan ei maistu jostain syystä ihan yhtä hyvältä. Muuten ei oikeastaan ole muuta oireilua ollut. Kahtotaan miten käy!

Omanapaisesti ilmoittelen vain, että jään nyt vähäksi aikaa keskustelusta taka-alalle. Välillä käyn kyllä lukemassa kirjoituksianne ja saatankin kommentoida jos oikein kovasti tekee mieli. [:)] Mutta muuten on menossa semmoinen tunteiden sekamelska-myrsky, että en jaksa nyt ajatella ollenkaan vauva-asioita. Se tulee jos on tullakseen. Aloitan huomenna Terolut-kuurin, enkä oikein usko että tärppää taaskaan...

huomenna sitte jossai vaiheessa päivitän teile et kuin käi ultrassa.... siihen ois enää 13 tuntii aikaa.

Heippa armaat naiset!

Tämä neiti on ollut jo piiiiitkään taka-alalla pidentyneen vitutuskohtauksen takia. Harmillisen moni tuttu nimi vielä täällä roikkuu, toivottavasti plussaisitte pian, sitä toivoisin myös itselleni. Meillä yk 11 menossa ja eilen olin bongaavinani oviksen. Siis ovulaatiotikkuun kaksi vahvaa viivaa ja tänään sitten enää yksi viiva eli kai se on eilen sitten ollut. Seksiä on harrastettu tähän asti joka toinen päivä ja voishan tuon ukon yrittää houkutella vielä tällekki päivälle peiton alle, niin saadaan varmasti tämä ovulaatio hyödynnettyä.

Tosiaan ensimmäisen kerran tässä kierrossa kokeilin noita ovulaatiotikkuja. Tilasin sieltä mammaksi.fi -nettikaupasta. Ensin en tahtonut saada millään yhtään viivaa aikaiseksi, sitten hiljalleen testiviivaa ja sitten haamuviivoja ja viimein eilen semmoinen kunnon viiva. Oli kyllä toisaalta vähän pettymys nuo tikut, hirveän epäselvästi tulkittavissa ja jotenkin se testiviivakin leviää. Johtuneeko sitten siitä, että roikotan sitä liian kauan pissassa, tiedä häntä.

Mutta niin palatakseni vielä tuohon ärsytykseen. Koin semmosen henkisen herätyksen ja vihasin kaikkia raskaana olevia, kaikkia jotka päivittelivät facebookkiin mitä omat sinappikoneet tekevät, kuka nukkuu pinniksessä ja kenen isä ja poika on päikkäreillä. Pistin tuommoset viestit iteltä piiloon ja kirosin omaa epäonnistumista. Päätin, etten halua ikinä lapsia, että parempi vaan ettei tule, niin saa bilettää ja juhlia niin paljo ku haluaa ja kiskoa kaljaa minkä kerkeää. Kokea ja elää, koska olen kumminkin vielä nuori 21v. Eräs ilta sitten juurikin baarikierroksella huomasin, että minulla on tylsää. En viihdy enää illanvietoissa ja kaikenmaailman riennoissa. Olisin halunnut olla miehen kainalossa kotona katsomassa elokuvia. Sitten vauva-ajatukset hiipivät takaisin, enkä enää vihannut taaperoita, jotka tulevat meille töihin passikuviin, enkä onnellisia tulevia äitejä, jotka kävelevät kadulla masut pystyssä. Nyt sitten luulen olevani taas iskussa ja toivoa paremmasta on. On semmoinen olo, että kyllä nyt viimein on täytynyt onnistua. Toki tiedän, että mahdollisesti taas parin viikon kuluttua petyn, mutta on se ihana silti ajatella, että ehkä jospa sisälläni kasvaisi se pieni elämä, jota jo niin kovasti olen yli vuoden toivonut. 

Plussatuulia ja halauksia kaikille!

http://www.youtube.com/watch?v=Gp_vcc02YDs

Tuo biisi saa mut joka kerta itkemään...

riikkaj: itekkään en pysty muutes aamusin kahviin enää koskeen. ekasta kulauksesta tulee jo huono olo. nyt sit särkee päätä ihan urakalla ja koko ajan väsyttääki ihan sikana....

omaa:käin sitte arvaus keskuksessa tänää hirveen flunssan takia eikä ees kattoneet nieluu vaikka tulee semmosii vihreit mällei sielt ulos ottivat vaa tulehus arvot ja mittasivat kuumeen.... ei ees laittaneet lääkärille... v***u mitä meininkii. se on hemmetin kiva ku ei lähe ääntä oikei ollenkaa ja ja ja.

Nia Hyvä kuulla, että muillakin ollut samansuuntaisia ajatuksia! "Päätin, etten halua ikinä lapsia, että parempi vaan ettei tule, niin saa bilettää ja juhlia niin paljo ku haluaa ja kiskoa kaljaa minkä kerkeää. Kokea ja elää, koska olen kumminkin vielä nuori..." Tässä on mitä sinä kirjoitit, mulle myös ihan totta tällä hetkellä, paitsi että mä olen 25v... Itse olen miettinyt ihan vastaavaa tässä viimeisen kuukauden ajan... Ollaan yritetty jo yli vuosi vauvaa ja nyt rupee tuntumaan, että ihan sama vaikka ei tuliskaan. Tämä on varmastikin vaan jokin ohimenevä tunne, mutta sama välinpitämättömyys leviää vähän joka saralle... jopa parisuhteeseen... Rupee tuntumaan, että kunpa saisi olla ihan yksin eikä tarviis välittää kenestäkään tai mistään... Ärsyttää kaikki. Vois vaan mennä ja tehdä mitä haluaa... Vaikka en minä sitäkään ehkä haluaisi jos sen tilan saavuttaisin. Rasittaa kun tuntuu, että ei nyt yhtään tiiä mitä sittenkään tahtoo...

Heissan!

En oo taas ehtiny kirjotella vähään aikaan. Näyttäis täällä muutenkin vähän hiljaista olevan. [:)]

Huomenna jos uskaltais tehä testin. Rinnat on eilis illasta asti lähteneet kipeytymään uudestaan. Eilen oli siis kp 28, mutta menkkojen pitäisi alkaa viimeistään kp 30 eli torstaina. Normaalisti mulla tissikipu loppuu n. 3-4 pvää edden menkkoja ja pysyy poissa. Eli näin ei oo ennen tapahtunu. Alavatsaa juilii tasaseen tahtiin. Että semmosta. Rintojen uudelleenkipeytymisen takia epäilen vahvasti että oon raskaana, mutta testihän sen viime kädessä kertoo. En vaan jaksais taas pettyä. [:(]

Tuun sitte kertomaan uutiset täällä, kävi miten kävi! Plussatuulia! +++

Edit/ kirjotusvirhe

Diudiuuu, eipä näy kuukautisia ainakaan vielä =) Odotellaan ehkä päivä vielä ennen testaamista, mutta jännittää kovasti!

Positiivinen testi tehty =) Olin oikeassa! Olo oli ihan erilainen jo yli viikon, nyt vaan sitten toivotaan että pysyy kyydissä ja kaikki menee hyvin!

Kiitos! Kyllä on vielä aika epätodellinen olo, olin melko varma että kuukautiset alkais tänään kun on ollu niin kipeenä alavatsa, mutta eipäs alkanukkaan! Epäilyt heräsi kun metsälenkillä koiran kanssa huippasi, ja hikoilin huomattavan paljon. Päätin hakea testin kun meinasi napsahtaa päässä kun mieheni sanoi että nyt on vähän pahanhajuinen henki rouvalla...

Onnea RiikkaJ !! [:)]

Onpas täällä ollut hiljaista. No minäkin aion täältä kyllä pysyä poissa. Miehen kanssa puhuttiin, tai minä kai siinä enimmäkseen puhuin, että jos yritetään jättää vauvan yrittämällä yrittäminen vähemmälle. Se aiheuttaa minulle niin paljon stressiä ja seksi on ruennut tuntumaan suorittamiselta... Haluan nyt olla jonkun aikaa ajattelematta koko asiaa, saa nähdä miten onnistuu... Terolut-kuuri alkoi eilen ja sitä pitäis syödä se kolme kuukautta jos ei tule mitään... Toisaalta toivon, että nyt ei tärppäiskään. On semmoinen olo, etten taida olla sittenkään valmis... Ja haluaisin laihduttaa... Ero-asiat jätin kyllä pois mielestäni, se ei ole hyvä eikä järkevä ratkaisu... Palataan asiaan taas kun on jotain kerrottavaa...

Paska säkä.. Oon tässä ovista tikutellu ja no eilen mulla yks mulahti sit vessanpönttöön [:D] (mitenköhä mä senki onnistuin tekeen) ja tänää oli sit vika testi käytössä ja PERKELE se oli viallinen! ääää eikä oo rahaa ostaa lisää täl hetkellä [:(] Noh en siis saanu tässä kierrossa ovista pongattua koska sitä ei vielä tikkuun asti oo tullu.. Hyvät uutiset on et parina päivänä ollu todella runsas valkovuoto. Normaalia suurempi. Et kai se merkkais sitä et se ovis on jossain tässä lähettyvillä, ellei jopa tänää! Noh onhan tässä varmuudeks sessyiltykki paikat helliks asti! Jotenki niiiin on maistunu nyt toi sessy! JAUJAUJAU! [;)] Ehkä se on tää syys, pimeys, sade mikä sen tekee [:D] Ken tietää!

Naistentautien puolelta tuli eilen kirje! No ei ollu VIELÄ se aika! [;)] Pyytelivät puolison tietoja jotta voivat sillekki varata jonku ajan.. en nyt sit tiiä onko meillä yhteinen aika vai erikseen, mut jokatapauksessa molemmille oma aika! En siis vielä tiedä milloin, mutta postitse tulee sitte kirje jossa on kerrottu se aika! Mä sitte tänää siis soittelin niitä mun avopuolison tietoja sinne jotta asia saadaan TAAS pikkusen eteenpäin. [:)]

RiikkaJ, Oikein paljon lämpimiä onnitteluja ja ajatuksia plussalle! tarrasukkia matkaan ja toivotaan että ei jää pelkäksi haaveeksi, vaan kestää loppuun asti! [:)]

Kcatri, Mulla/meillä ainakin autto se et lopetti lähes kokonaan vauvantekohommien ajattelun pois. Nyt on sit taas uudet tuulet purjeissa ja jaksaa jopa nauttia sessystä! Itellä alko oleen sessy jotain pakkopullaa ja just tuota suorittamisen tunnetta alko oleen enkä osannu enää nauttia yhteisistä puuhista makkarissa.. Mutta pienen breikin jälkeen jaksaa taas nauttia! [:)]

Täälläpä on nyt ollu taas pikkusen hiljasta. Noh kaikilla ne omat kiireensä.. Itse odottelen nyt sitä gyneaikaa vai mikä lie aika tulee olemaankaan ihan innolla.. Sais olla jo et pääsis tässäki eteenpäin! ELLEI sit täs kierrossa tulis sitä niiiiiiin toivottua plussaa.. [:)] Mutta ainaki voi sanoa et tässä kierrossa ei oo yrittämisestä ollu kii!!

Miplis haaveiluineen YK n. 20, KP 22/33-34-39

Takaisin